Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. tobbelobbe din tomte. Kamma till sosseluggen nu. Vad menar du egentligen med att pokerspelare stjäl pengar från fattiga och sedan för pengarna ut ur systemet? Se det som att fiskarna konsumerar när de förlorar i poker. Pengarna kommer in till de som är duktiga och arbetande, precis som i en företagsmodell. Om siffrorna som Loveless presenterade stämmer så håller jag nog med om att en avg. knegare bidrar med mer skatt än avg. pokerpro. Men bara för att låginkomsttagare skattar på tok för mycket i Sverige så betyder inte det att man ska göra det ogynnsamt för pokerspelare. Jag skulle gladeligen betala 30% skatt på samtliga vinster om jag kunde dra av för förluster samt omkostnader. Att skatta på varje vunnen pott innebär att pokerspel blir extremt ogynnsamt i längden.
  2. Hur skiljer jag på fullring och 6max i PT? Spelar på party om det kvittar.
  3. creds till cyntax som gör ett jävla bra jobb imo =)
  4. Din förmåga att kommunicera verkar aningen off eller så slingrar du dig. Jag förstår att du vill få det att framstå som att du lirar högt, men du sade även att du "gör rätt för mig genom att knega vid sidan om", vilket direkt måste betyda att den som inte knegar INTE gör rätt för sig.
  5. och varje vettig svensk bör äta i genomsnitt 7 skivor skogaholmslimpa per dag =)
  6. Skämtar du nu eller? Vad innebär att göra rätt för sig enligt din mening? Kan sätta pengar på att pokerspelare som är högkonsumenter genererar mer skatt än vad du gör på ditt sossejobb.
  7. han spelar på skattefria siter
  8. ojojoj det känns som att det inte spelar någon roll vad man skriver på detta forum. Det är ju ta mej fan exakt som poker: spelar ingen roll vilka kort man går in med det är alltid rivern som avgör och den är OND! RIGG
  9. oj det har jag missat. aldrig spelat lägre än sista
  10. potcontrol med KK på den brädan är det löjligaste jag har hört
  11. hahahaha tomtarnas tråd är fulländad Not - kan man inte bidra till tråden kan man iaf låta bli att sabotera den. /baller
  12. lol djens-syndromet sorry djens had to
  13. Rounders på Prima har funnits sedan 1800-talet
  14. thefman

    .

    KQ är så onödigt spelad. Försök inte skynda fram bra situationer imo.
  15. haha ok du menar så =) Jadu jag brukar bara lalla runt på youtube eller dailymotion och spana på matcher med namn man känner igen, så har ingen aning om jag sett senaste UFC. Får undersöka saken närmare! Vet att crocop ska lira typ denna månad? Har för mig vs Le Banner. Och vinnaren där möter Fedor Emelianenko?
  16. albert jag gillar dig men detta känns....annorlunda...
  17. nä Perry korrigerade sin m8. Perry verkade till och med ha rätt bra koll på internetproffsen på bordet. Blev ett och annat misslyckat 2+2 skämt så som "ship it holla ballasTTTT". lät förjävligt
  18. Detta har jag missat. Vart ser jag matcherna?
  19. streamade större delen av finalbordet i 5k PLO. Kommentatorerna var tiltande som fan dock. 6 timmar in så har ena gubben fortfarande problem att läsa händerna. "wow hes got the full house now!" "nope u need to use 2 of ur cards in ur hand.." "but full house?..." "omg..NO"
  20. I mitt jobb (pokerspelare) så anmäler vi inte sånt här. Jag har blivit hotad till fettbrand (vad det nu innebär i praktiken, diagf förkortas det), och likt en woodo-docka blivit påönskad cancer och diverse bilolyckor. Sånt här hör till vårat yrke så att säga.
  21. ja coinflips är aldrig kul
×
×
  • Skapa nytt...