Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Challe50 var den som jag plussade mest mot under mina 100k händer på Prima. Killens största problem var att han polariserade sina ranges konstant=värdelöst mot tänkande regular men kan vara det starkaste vapnet vs fisken.
  2. Mailade Party och fick detta svar: Ser mycket bra ut imo.
  3. Blir det inte en jävla massa växlingsavgifter fram och tillbaks då? Jag flyttar konstant pengar och samtliga siter kör i dollarn.
  4. sori snustorr humor
  5. Jag litar iaf inte på stats under 300 händer. Och det krä'vs bra många tusen om man ska börja gå efter några seriösa mönster.
  6. Samma bord på Bodog nu eisen.
  7. bra exempel på hur folk läser av HUD felaktigt. 50 händer wtf?!?! In med såsen.
  8. http://www.pokerroad.com/_/the_bear_blog/3-14-08/ Greenstein om den grymma variansen i turneringar: ibland kan man hamna i en tuff badstreak där man inte cashar på 3 raka turneringar!
  9. ser ut som gboro har en bild på Chuck Liddell
  10. imo är K ett kort som vi bör skjuta på 100% med vår range, därav känns det kallt att avvika med CR och polarisera oss.
  11. lol donkaments. Perfekt läge att barrela hela vägen.
  12. ett ord: legendariskt
  13. har du aldrig festat?
  14. ATM4life är således ett opassande namn denna gång. =)
  15. CR ger väl bäst värde för slantarna, bortsett från att man kan få en gratisvecka på deucescracked.com Om du testar DC så är det whitelime och krantz du ska leta efter. have fun
  16. Hur mycket tror du förändras av det? Detta är nl100-400.
  17. Känner mig så där äckligt tight när jag läser denna tråd, men ändå ligger jag mellan 22/19 och 19/16 beroende på bord. TT-66 är alltid syn här, med undantag för TT när fi är überLAGtard och jag kan tänka mig att få in stacken pre. AT är given fold, men tycker att ATs kan vara ok 3bet att mixa in. 3bet bättre än syn. AQ-AJ väljer jag hellre att bara syna med. Tror många missar att fi sitter i UTG+1, vilket betyder slim range.
  18. ett tips ST: skippa böckerna och signa upp på nån coachingsite o spana videos. Ger sjukt mycket mer.
  19. tror du menade mig. Jag syftade på postflop framförallt den gången har jag för mig. Att kunna komma undan med små raises och re-raises post gör att man kan panga på oftare. Annars stämmer det som du och ebi sade imo.
  20. läste inte igenom samtliga men ser ut som vissa 3bets och re-raises är aningen små. Misstolka mig inte här och tro att jag förespråkar standard 3x.
  21. samt ongame och party
  22. sick! hur många FT har du i 22r vid det här laget?
×
×
  • Skapa nytt...