Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. "Är du glad?" "Glad? Vad är det för fråga Tommy?" Ah man vill ju vara glad, vill man inte det?" Glada är människor som inte vet det" "Vad vill man vara då?" "Rik naturligtvis"
  2. Nu när du säger det, minns också det. Här: http://pokerforum.nu/forum/1693282-post29269.htm
  3. Kan inte annat än hålla med!
  4. Mila Kunis?
  5. Det är knappast till supporternas fördel att gå i grupper om hundratals personer. Dessutom skrika slagord mot polis och motståndarlag. Sen kan man fråga sig varför ni supportrar inte hjälper era klubbar och polisen. Ni vet mycket väl vem småbusarna är som förstör för er. Sätt dit dem.
  6. Nej? Varför ska de stå där och skrika på polisen? Hoppas de skada sig.
  7. Sjukt bra ja. Så jävla rätt.
  8. Det kommer nog i sinom tid. Extra viktigt att få ut det till konsollerna någon månad innan de nya kommer.
  9. Känner igen detta
  10. Underbart
  11. [] Fortsätta jobba på att bli en bättre människa (sett från gemene mans perspektiv). [] ATH-stark [] Sluta spewa
  12. Slipper gärna alla, men måste jag välja blir det tåg.
  13. Vad ska du ha på balkongerna?
  14. Aha, hade för mig du sa typ fre-lör Ska förhoppningsvis dit över nyår. Rekas antar jag?
  15. Skulle ni inte vara där typ 1 dag?
  16. Nä det är ovärt! Gillar inte ens julbord.
  17. Styr julbord
  18. Vadå? 40-talisterna har det jättebra!
  19. Om du inte har något specifikt du sparar till ser jag ingen anledning till att inte leva gott. Visst en buffert är bra att ha, men att flera miljoner på banken och leva ett drägligt lockar inte mig.
  20. Jo det var ganska lökigt, sjukt långtråkigt dock. Trivs du?
  21. Trycket när jag jobba heltid. Sen var jag lite överallt när jag plugga.
  22. Efter vinst mot Stoke i premiären är inget omöjligt! Minns fortfarande 08-09 med bitter eftersmak.
×
×
  • Skapa nytt...