"Är du glad?"
"Glad? Vad är det för fråga Tommy?"
Ah man vill ju vara glad, vill man inte det?"
Glada är människor som inte vet det"
"Vad vill man vara då?"
"Rik naturligtvis"
Det är knappast till supporternas fördel att gå i grupper om hundratals personer. Dessutom skrika slagord mot polis och motståndarlag.
Sen kan man fråga sig varför ni supportrar inte hjälper era klubbar och polisen. Ni vet mycket väl vem småbusarna är som förstör för er. Sätt dit dem.
Om du inte har något specifikt du sparar till ser jag ingen anledning till att inte leva gott. Visst en buffert är bra att ha, men att flera miljoner på banken och leva ett drägligt lockar inte mig.