Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. För ballarna föredrar jag denna:
  2. Är ingen klätterexpert men är själv ruskigt stel och har börjat stretcha igen efter uppehåll i ett halvår. Kör främst dessa två övningar för höftböjar och ljumskar. När jag blivit lite rörligare kommer jag att gå på denna igen:
  3. Tommys?
  4. Ändå starkt att få ett poäng hemma mot tabelljumbon.
  5. Så jävla underbart! Fatta inte vad som hände där första 20. Borde varit 6-0 egentligen. Att Sterling gör två mål trots att han kan vara sämst på att avsluta i hela PL visar på att allt stämde.
  6. Snygg antijinx. Själv lastar jag på DnB Arsenal till 2,37
  7. Marbella: Inte semivarmt Sharm el-Sheikh: Egypten, really?
  8. En polare jobbar på Grabbarna Grus på Gran Canaria atm. Fest verkar där vara. Huruvida den är bra låter jag vara osagt.
  9. Får du inte se om inte hon vill se?
  10. Dåligt datum, påskhelgen vore mer opti
  11. Har sett två avsnitt av True Detectives och tycker det är helt okej. Kommer förmodligen ge det mer tid än vad jag gav The Newsroom iaf. Riktigt fin kvinna för övrigt.
  12. Bästa "burgaren" jag ätit. ~200kr. Totally worth it!
  13. Haha Garbos. Bodde i Sundbyberg åtta månader och var där en gång. Lär aldrig åka dit igen.
  14. Snart uppfyllt årsmålet mao?
  15. Snyggt, önskar jag hade det i mig. Sugen på att testa något nytt uteställe imorgon. Tips?
  16. Haha, var med om samma sak för en månad sedan. Sjukt antiklimax.
  17. Fick höra att det är ny ägare och ny kock på Prinsen. Det var tydligen inte lika bra längre. Så tar tillbaka vad jag skrev.
  18. Min poäng är att bara för att det är Suarez så blir folk eld och lågor. Du hade förmodligen inte gnällt om Agbonlahor hamnat i samma situation. Där är förmodligen kontakt och Suarez ramlar, om än väldigt lätt. Missförstå mig inte, jag gillar inte heller Suarez. Men tycker det är mycket hyckleri när det kommer till dessa situationer. Det var inte ett Ashley Young-dyk direkt.
  19. Haha, jag är inte mycket för filmningar men nämn en spelare som inte lagt sig där? Jävligt klumpigt av Guzan.
  20. Kan inte annat än hålla med. Detta bytet borde dock kommit i typ 25e minuten.
  21. Bland det värsta jag sett.
  22. Borde kanske se den där 12 Years a Slave. Jonah Hill är också nominerad, som support dock. Men vinner han så hoppar jag nog.
  23. http://www.imdb.com/oscars/nominations/?ref_=hm_ad_t1 Ska detta bli Leos eller Bales år?
  24. Vet inte vad du gillar för mat. Själv gillar jag enkelt, husman, burgare och kött. Burgare/köttrestauranger har redan nämnts så får väl tipsa om ett par andra favoriter. Köttbullar på Riche och schnitzel på Soldaten Svejk! Sen har jag hört mycket bra om Prinsens wallenbergare, inte testat än dock.
  25. Menar du att The Wolf of Wall Street inte kan bli nominerad för Oscars 2014?
×
×
  • Skapa nytt...