Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Pausade Suits för att läsa. Värt!
  2. http://www.riksbank.se/sv/Sedlar-och-mynt/Fragor-och-svar/
  3. Efter flitigt tittande av Pawn Stars så vet jag att det är olagligt att inneha falska pengar, i USA. Antar att det är samma sak i Sverige. Edit: lästa inte det första. http://www.alltomvetenskap.se/nyheter/den-osynliga-konsten-pa-akta-sedlar Skulle tro att i alla fall 1 och 2 är olagliga.
  4. Varför?
  5. Benny Benassi, Showtek, Headhunterz, Wildstylez, Tommy Trash, Felix Cartal om du gillar elektroniskt. Vilket det verkar som.
  6. Är faktiskt osäker där. Men du kommer förmodligen inte få problem om det bara handlar om 81k.
  7. Helt klart, hade jag kunnat fortsätta låna pengar av CSN så hade jag gjort det.
  8. Ja, att du inte får låna pengar för att du arbetar för mycket är sjukt i min värld. Att bidrag inte bör delas ut är jag med på. Tror bara de tittar på inkomst av tjänst och inkomst av kapital.
  9. Jag har fått betala tillbaka varje år. Och som sagt så kan CSN inte se när du tjänat dina pengar. Så du kommer förmodligen inte få några problem. Så länge du inte är ärlig och skriver att du faktiskt tjäna 80k under höstterminen.
  10. Är väl egentligen inget konstigt. Om du jobbar i december och får lön i januari tror du skatteverket bryr sig om när du faktiskt jobbade eller när du får lönen utbetald? Vad som är konstigt är att de månader du inte får CSN räknas in. Eller det faktum att du inte får jobba hur mycket du vill utan att straffas. CSN kan inte se när du har tjänat dina pengar. Så har du en total inkomst under ~140k för taxeringsåret så bör det inte bli några problem.
  11. Är Pepsi inte cola?
  12. Visst vi kan märka ord. Jag tror F1 är den sport som kräver mest av sin utövare.
  13. Tror F1 är jobbigare än allt ni nämnt här.
  14. lol, Beckham var bra mycket mer än en frisparksskytt. Kolla matchen mot Grekland 2001. Där sprang han över 2 mil under 90 minuter. Beckham var en väldigt bra fotbollsspelare. Då gillar jag inte ens honom. Vad finns det för motsvarighet till "Enforcer" i fotboll?
  15. http://www.dustinhome.se/product/5010097904/ergotron-lx-triple-display-black/
  16. Det gjorde jag med flit!
  17. Vilket vider. Kippah heter "judehat"
  18. Ni är alltid välkomna här
  19. Aa okay, lät som min gamla chef. Någon imgurapp.
  20. Vem var det som intervjuade dig?
  21. Hoppas! Tack för påminnelsen
  22. tl;dr
  23. WoW är utan tvekan det roligaste spelet jag har spelat. Visst är en RNG en väldigt stor faktor. Ändå har jag haft väldigt kul under mina år med WoW. Har dessutom lärt känna väldigt många trevliga människor. Vet inte om jag misstolkar dig. Jag tolkar det som att du tyckte det var trist för att det blev för enkelt att skaffa sig gear. Men samtidigt säger du att en faktor som gjorde det "skittrist" var att du inte var garanterad en belöning.
  24. Jag får vänta på power racken på alla sats jag varit på.
×
×
  • Skapa nytt...