Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Jag placerar mig inte i någon specifik -ism. Jag har olika åsikter i olika frågor.
  2. Om det slutar som i Husby, ja.
  3. Lyckas sällan, mina proteinshakers får jag inte ens torra efter 12h när jag har "daskat" dem och låtit dem självtorka.
  4. Så du stoppar ner en tratt med urin i din väska/ficka?
  5. Kastas den när behovet är utfört?
  6. Är inte helt med på hur allt är uppbyggt, men nej det bör inte ta speciellt lång tid.
  7. Bara nöt på! Och HH, sluta lägg upp grillbilder tack. MVH
  8. Eller att det är det mest överhypeade på väldigt länge?
  9. Testa stanna kvar på stället där du får panikångestattack (om det nu är det du får). Att fly hjälper bara för stunden.
  10. Sorry, läser inte inlägg som är skrivna av sjuåringar.
  11. Har inte sett några sakliga argument.
  12. http://www.timeshighereducation.co.uk/world-university-rankings/2012-13/world-ranking http://www.guardian.co.uk/news/datablog/2012/mar/15/top-100-universities-times-higher-education http://www.shanghairanking.com/ARWU2012.html osv
  13. Nu är det ett tag sedan jag sysslade med golf. Men är inte en J2 svårare att slå med än en drive eller spoon? Snacka med Pro:n på din klubb.
  14. http://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2012
  15. Bästa boulespelare på PF
  16. Trodde inte det fanns människor som inte gilla elastomania
  17. Du kan ju trimma dina fordon, köpa nya fordon, nya banor osv. Underhöll mig någon månad iaf.
  18. Hill Climb har jag med flera nött en hel del.
  19. Den kan säkert vara jättegod, men i min värld är den inte en burgare och tillltalar inte mig. När jag äter burgare är det tre saker som är viktigt, köttet, brödet och såsen.
  20. Nu är det där inte någon burgare längre dock. Inget som imponerar på mig. Jag imponeras av välgjorda burgare, inte dyra ingredienser.
  21. Lund är riktigt tråkigt på sommaren.
  22. Tack för båda!
  23. När du nått ditt mål, hur mycket förväntar du dig i rena vinster från spelet? GL
  24. Minns inte vilken dagbok det brukar diskuteras serier, så kastar in det här. Guldsida: http://www.tv.com/news/whats-renewed-whats-canceled-and-whats-still-in-between-2013-edition-136682993611/
×
×
  • Skapa nytt...