Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Vilka skor är det du är sugen på? Både efter googlande och vilka C&J.
  2. Har ingen själv men hört bra om Snoot. Tycker även de gör snygga jackor. http://www.snoot.se/
  3. Carmina, Allen Edmonds, Churchs och Alfred Sargent är några schyssta tillverkare. Om de huserar i New York vet jag inte. Allen Edmonds lär iaf göra.
  4. [] http://www.urbandictionary.com/define.php?term=No%20Shave%20November
  5. Plus på Stäket
  6. Jag har gjort både och.
  7. Konstigt, har nog varit på ett 15-20 Skånederby utan att bli illa behandlad.
  8. Jag förstår att polisen agerar som de gör när de har att göra med sådana här idioter:
  9. Vad är det han i vit tröja knuffar då?
  10. Ser väl ut som att snubben i vit tröja knuffar honom på polisen?
  11. När jag käka middag så mellan 1930-2100.
  12. Kört utan i en vecka nu och somnar enklare. Ska ge mig på det nu igen och se om det återkommer!
  13. Här kommer en gif
  14. Du får betala tillbaka till CSN om du tjänar får mycket.
  15. F6 kompilerar, F5 debuggar.
  16. Kanska ska ta upp Boardwalk igen, slutade titta någon gång under s3. Angående Parks & Recreation så började jag kolla det i veckan. Lesliekaraktären känns i princip tagen rakt av från Michael Scott/David Brent.
  17. Är ju inte dåligt ljud. Men i förhållande till vad du betalar är det inget vidare.
  18. Hehe jo det kommer väl med tiden. Det är ganska tråkigt att kompilera och ha en lång fellista. Bättre att beta av dem så ofta som möjligt. Så jobbigt är det inte att trycka på F6
  19. Ska ju intas med mat. Äter inte förens lunch. Men kanske ska testa och köra på rekommenderad dos, dvs en kapsel varannan dag och se. Ger det veckan ut. Sen byter jag strategi och ser om det blir någon förändring.
  20. Angående d-vitamin. Kört 5000 IE/dag i kanske tio dagar nu. Upplever att jag har svårare än vanligt att somna. Någon annan som upplever samma sak?
  21. Ett tips är att testa kompilera t.ex. varje gång du skrivit klart en metod.
  22. Var väl typ 110 vs 70 bb
  23. Sa de inte 1h paus? Satte ju igång ett avsnitt House of Cards.
  24. När jag sökte jobb brukade jag ha ett par rader längst upp i CVt som beskrev varför jag passade för tjänsten. Sen bara en punktlista med årtal, rubrik och en mening med beskrivning. Funkade bra.
×
×
  • Skapa nytt...