Kanska ska ta upp Boardwalk igen, slutade titta någon gång under s3.
Angående Parks & Recreation så började jag kolla det i veckan. Lesliekaraktären känns i princip tagen rakt av från Michael Scott/David Brent.
Hehe jo det kommer väl med tiden. Det är ganska tråkigt att kompilera och ha en lång fellista. Bättre att beta av dem så ofta som möjligt. Så jobbigt är det inte att trycka på F6
Ska ju intas med mat. Äter inte förens lunch.
Men kanske ska testa och köra på rekommenderad dos, dvs en kapsel varannan dag och se. Ger det veckan ut. Sen byter jag strategi och ser om det blir någon förändring.
När jag sökte jobb brukade jag ha ett par rader längst upp i CVt som beskrev varför jag passade för tjänsten. Sen bara en punktlista med årtal, rubrik och en mening med beskrivning. Funkade bra.