Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. The Trip 1 & 2.
  2. Favoritavsnitt när det kommre till Seinfeld?
  3. USA imorgon, kommer du in på klubbar i Vegas med loafers?
  4. Så som du skrev så tolkade jag det som att du ville filtrera på sidorna med hjälp av något plugin. Då kan det vara bra med lite mer info hur det ska lösas.
  5. Hehe får hoppas det. Men ser vi till denna matchen så känns det som lpool gick efter fel målvakt.
  6. Varför skulle jag göra det? En straffräddning väger inte hans tidigare tveksamma ingripande. Men är givetvis glad över att han tog den.
  7. Har sett bra ut. Inte speciellt imponerad av Mignolet dock.
  8. Hur hade du tänkt att filtret skulle fungera? Ska det gissa vad du anser vara skit? Använd Google News
  9. Guuuld
  10. Kan inte vara värt att sitta på en trea för 4,2M i Karlstad? Nu vet jag inte alls hur marknaden ser ut där. Men har svårt att tänka mig att det skulle vara en bra affär.
  11. 1. Dexter
  12. Ska ta upp detta med mina kollegor på måndag. Kanske är lösningen på många av de problem som uppstår när vi utvecklar!
  13. Haha, det har de aldrig gjort...så det kan du nog göra. Edit: Låter kanske som jag är negativt. Men det är helt klart bra betalt för det arbete du utför. Antar att de fortfarande kör tre-, fyr- eller femskift?
  14. Ja poleringen är inte skoj. Då får du inte speciellt mycket rast heller. Antar att de vill få ut så mycket glas som möjligt nu innan nedläggning.
  15. Väldigt tungt också om du jämför med andra avdelningar.
  16. Haha, så de tog tillbaka studentconsulting igen...de kastade ut dem 2010 till följd av detta: http://hd.se/helsingborg/2010/11/05/det-ar-sjukt-hur-de-glidit-igenom/ Vet du vem du ska jobba med? Jag trivdes bra där. Fick dock ny tjänst där efter en vecka så jag fick lite mer ansvar. Men Det var en schysst arbetsplats med mycket rast. Jobba 60min rast 30min. Dock ser det annorlunda ut på ugnen. Sen är ungen nog den sämsta/jobbigaste platsen där.
  17. Pilkington har jag jobbat på. Vad ska du göra? Är det via Lernia eller Uniflex?
  18. http://traningslara.se/vad-ar-skitmat-och-vad-ar-bra-mat/
  19. Du skrev om folk som bytte ut raffinerade kolhydrater mot fett eller protein. Varför inte byta ut det mot andra kolhydrater?
  20. Kolhydrater är inte något dåligt... http://traningslara.se/uppfoljning-pa-inslaget-i-nyhetsmorgon-tv4/
  21. Var Level också på BigSlap?
  22. Layers är underbart. Bästa som Pryda släppt.
  23. Jag har inget examensdokument, fick jobb ändå.
  24. Vi har inte hittat något speciellt förutom Bassjackers. Är där 21-25. Annars lirar Solveig, ATB, Doray, Schulz och Cosmic Gate med. Som jag kan tänka mig att se. Sen har vi stjärnan med: Var var det ni såg Solveig?
  25. Blev inte mindre taggad på min vistelse i Vegas om fyra veckor
×
×
  • Skapa nytt...