Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Skoj, försöker själv göra samma sak. Jag har dessutom privilegiet att bo nära svenska hamburgerköket. Bästa jag ätit på hittills.
  2. Hehe, när börja turren? Aja tåg bokat. Hör av mig till någon när jag behagar dyka upp i Malmö.
  3. Mina planer för dagen grusades just. Går inga flyg, men går ett tåg. Var är ni vid 21?
  4. Mal ner och gör burgare! Alternativt en gryta.
  5. Reverso är nice, moonphase är coolt! Jag kommer satsa på denna:
  6. Spelas det fortfarande upp en trudelutt när du vinner en showdown?
  7. +
  8. De kostar väl dock mer än 20-25 om du inte köper en vintage? Är själv inne på JLC Master Ultra Thin MP. Men har lite andra saker att köpa först. Det vore väl inte dumt att köpa en AT? Ska man köpa en äldre Sub tycker jag man ska läsa på om de olika modellerna så man förstår vad som skiljer sig.
  9. Vilka modeller tänker du på då?
  10. Hade tagit IWCn av de du länkar. Tagen var bland det fulaste jag sett. Omega PO är en dussinklocka tillsammans med Seamaster som du hittar på varannan tjänstemans handled. Omega Speedmaster är en av de få Omegaklockorna jag skulle kunna tänka mig att köpa. Men du är medveten om att den är manuell? Men i den prisklassen hade jag kört på en Rolex Datejust om du inte är ute efter en specifik typ. Om du kan tänka dig att köpa nytt så hade jag kört på en Tudor Black Bay. Har själv en sådan och är väldigt nöjd.
  11. Vad för typ av klocka är du ute efter? Vad har du tittat på hittills?
  12. Kör ner så hakar jag.
  13. Kan inte komma på någon.
  14. Varför klä på sig? Jag får aldrig oväntat besök.
  15. Klokov, inte mycket statiskt här.
  16. Vet inte om det är aktuellt längre. Men du kan ju testa här: http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1779755
  17. Jag säger inte att man inte ska stretcha. Jag stretchar varje dag. Detta för att kunna utföra övningar, framförallt knäböj, bättre. Men jag gör det efter varje pass. Jag har bildat mig uppfattningen att det är mest optimalt. Tror inte jag läst någon artikel eller dylikt som förespråkar stretching innan styrketräning. Om det inte är, som Gudiol skriver, nödvändigt för att utföra en övning.
  18. http://traningslara.se/stretching-fore-eller-medan-du-styrketraning/
  19. Har inte ens packat upp mina glasögon. Kommer nog aldrig göra det heller.
  20. Men köparen har alltså kontaktat dig direkt? Aja, skönt att det verkar löst sig.
  21. Du har väl en mäklare?
  22. Lyckades du inte skrämma iväg dem med din objektsbeskrivning?
  23. Tränar han styrka är det väl ganska dumt?
×
×
  • Skapa nytt...