Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Bott där, varför är det coolt? ;p
  2. Nä, du socker.
  3. Klokov är en vis man. Tror bestämt det är dags att titta på ett av mina favoritklipp på tuben.
  4. Jag approvar bland annat Hatebreed, Amon Amarth och Motörhead. Men när det första jag ser i en lineup är Volbeat får jag lite avsmak och spyr.
  5. Fett gör dig fet
  6. Varför använder du så mycket engelska ord?
  7. Kanske skulle testa burgaren på Riche. Brukar alltid käka köttbullar där. Fick nys om Phil's igår. Förhoppningsvis får jag med någon dit imorgon. Och grattis till affären. Samma kärring som innan?
  8. Kula på sidan.
  9. Vad har hänt med de andra budgivarna?
  10. Vill inte ha att göra med sådana människor. Haha, kanske inte bokstavligen. Men som ovan. Vill inte ha med sådana människor att göra.
  11. Hade bett henne fara åt helvete.
  12. Sådär tror jag det är för alla konstnärer.
  13. Trevligt, vilken tid var du där?
  14. Käka på prime idag. Helt okej, men lite torr burgare. Bättre än Flippin' sämre än hamburgerköket.
  15. Eller så säger du helt enkelt att du är jurist. Det klarar vem som helst av.
  16. Räknar kallt med att jag är din gäst.
  17. Betalar du inte moms när du köper varor och tjänster?
  18. Grattis! Jag körde på samma taktik när jag skulle köpa lägenhet. Problemet var att lägenheterna hela tiden blev dyrare än jag hade som max.
  19. Frisörbil nivå två.
  20. Hehe jo. Tittar själv knappt på TV. Men tycker TV4 får oförtjänt mycket kritik när de inte skiljer sig från andra. Jag vet dock att femman (förut iaf) på vissa tider inte körde någon reklam mellan program. Då kändes det som mindre. Det som bör gnällas på är hur volym höjs. Gör den fortfarande det?
  21. Vad jag vet så finns det regler som reglerar hur mycket reklam som får visas varje timme. Tror inte någon kanal har mer eller mindre.
  22. Vilka krav du har. Kör på denna klassiken. Har sett en hel del i din ålder med en liknande.
  23. Att Gerrard förtjänar att vinna PL tror jag inte någon kan säga emot. Efter att ha sett honom idag skulle jag kunna tänka mig att ge bort 10-20 år av mitt liv för att låta honom få uppleva det. Snart dags att lasta på Chelsea och City som vinnare. Edit:
  24. Dock är där en köpare mindre på marknaden. men såg att det var tre som budat så förhoppningsvis är de andra två intresserade av ditt hus. Är det priset du får betala för att låna pengar? Klippa din morfars naglar då.
×
×
  • Skapa nytt...