Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. 5500? Vad är det för flyttstädning. ska de städa över tre dagar?
  2. Menar du att Gerrard inte är bäst i världen?
  3. "2. Say your name once and allow them to say theirs. Repeat process with every single person in the group, even though everyone heard your name the first time. Optional hand shake, single pump. Men and women shake hands too, by the way. " Avskyr detta. Kramar har jag dock inget problem med, men jag gillar inte den konstiga situation som kan uppstå som Kennert beskriver. Sen har jag även problem med när jag träffar mina närmsta vänner. Har vi inte sets på ett tag blir det kram. Annars bara ett tjena. Men så kan situationen komma där du träffar en polare som du hängde med dagen innan. Bara det att nu är du med en annan polare och de båda har inte träffat varandra på ett tag. Då blir det handslag/kram.
  4. Det är inte varit så att du tidigare fått CSN och inte får det längre?
  5. Då är nog chansen till jobbet ganska liten.
  6. Vet inte vad det är för företag du ska på intervju på. Jag har råkat ut för båda men tycker inte de var speciellt svåra. jag fick en fråga en gång, "How many gas stations do Stockholm have?". Jag förstod vad de vill ha ut av den. Men tycker det är en idiotisk fråga. Att sitta och resonera kring något som är omöjligt att svara på utan mer data.
  7. Är väldigt olika från intervju till intervju. Var dig själv och svara ärligt. Läs på lite om företaget. Kolla upp vanligt förekommande frågor och tänk ut svar. Men droppa inte dem rakt av när du får frågan. Svara eftertänksamt.
  8. Ska finnas en hel del gråhandlare också med bra priser. Kolla upp lite på Chrono24 vet ja och slå till på något kul. Edit: Angånde Hublot http://www.businessinsider.com/how-to-dress-the-part-on-wall-street-2013-8
  9. Jag hade besökt dessa platser om jag åkt till Rom. http://www.truthaboutangelsanddemons.com/resources/key-locations-in-rome.html
  10. Skönt att slippa EL. Jag har aldrig velat att Liverpool ska spela där. Är de inte tillräckligt bra på att ta sig till CL bör allt fokus ligga på att göra det. Inte springa runt i någon Kalle Anka-cup.
  11. Ahh Aldrig orkat sätta mig in helt hur det fungerar. Trodde det var finalmotståndaren i både FA och ligacupen som fick platsen.
  12. Femteplats för EL. Om United skulle vinna CL (även om det är högst osannolikt då de suger) så är det bara 1-3 i PL som går till CL.
  13. Jag vågar inte ens tro på cl-spela än.
  14. Beror på vad du köper men, ja många ur tappar inte nämnvärt. Det är ingen anledning till att jag köper. Men det hjälper till att motivera köp.
  15. Till vardags? För att det är ett intresse? För att visa tid är förmodligen en kvarts det bästa. De kostar inte många kronor. Varför köker folk smycken? Varför äter vissa Kobebiff när det finns vakumförpackad på ICA? Varför köper folk en Ferrari när en Volvo är driftsäkrare?
  16. Låter som jag får ta hojen förbi där på lördag.
  17. Den enda riktiga burgaren jag hitta där. Dubbel cheese. Det var köttet som inte tilltala mig. Tyckte det var tråkigt. Har tänkt testa Primeburger. Men är aldrig så långt norrut på Birgerjarlsgatan.
  18. Jo så känner jag också. Tycker Svenska Hamburgerköket är bättre. Har också gått över från landshövdingen till grosshandlaren där. Precis som du säger så blir det en mycket bättre ratio. Har du testat deras panacotta shake? Gudomligt god!
  19. Tog mig till Odenplan idag och beställde burgare. 20 minuter senare traskade jag till observatorielunden med min påse. Inte imponerad.
  20. Då kanske det kan vara värt att åka dit. Har inte sett något värde i det då jag har 1km till bra burgare utan kö. Tack för tipset!
  21. Har de börjat med take-away?
  22. Grattis! Det är nog mer regel än undantag att det går innan visning. I alla fall var det så på de lägenheter jag var intresserad av.
  23. Nej det tror jag inte. Förut hette den Casino om jag inte minns fel. Katalogen bör ligga under AppData/Local/. Jag har i alla fall aldrig sett den någon annanstans.
  24. C:\Users\<user>\AppData\Local\Boss Media\Svenska Spels Poker\history
×
×
  • Skapa nytt...