Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Jag förstår mig verkligen inte på folk som vill ha sina kort tillsammans med mobilen. Trist att bli av med allt om du tappar telefonen.
  2. Det är väl bara i Stockholm och Göteborg som acceptpris är infört? Sen kan säljaren alltid neka till att sälja. Eventuell repressalie är en prick. Edit: För mäklaren då om det rör sig om lockpris.
  3. På tal om Klarna så är det intressant att de börjat med Bitcoins men inte erbjuder e-faktura. :> Känner att jag kanske borde äga åtminstone en bitcoin, var är det bäst att köpa?
  4. Så BCAA är döttsknark!
  5. Kan tycka det är lite skillnad på en sportbil och en bruksbil.
  6. Snapdöda, kom igen mördarvargen.
  7. "Vänsterelement i min närhet".
  8. The Economist skriver om idioterna i Sverige. http://www.economist.com/news/europe/21616956-centre-right-government-fredrik-reinfeldt-has-been-great-success-yet-voters-may-well Någon som vet varför datumet är 13e september? Edit: Verkar som den ska publiceras i pappersform den 13e.
  9. Haha
  10. Glömde nämna en sak. Berättade för polaren att jag hitta bästa burgaren (hittills) i Stockholm. Tydligen hade han varit på Bistro Bon i mitten på juli. Då hade inte burgaren varit speciellt bra. Min förklaring var vikarie i köket, får hoppas det var så.
  11. Jag tycker SHK har tappat lite på sista tiden. Sen vet jag att en del inte gillar att de är så flottiga. Det älskar jag dock. Nej Flippin' är nog det mest överskattade jag varit på. Tror det är Opteron som är stort fan där. Lily's tyckte inte jag var något speciellt. Men jo det är Bistro Bon. Blev riktigt överraskade då jag mer tog dem för en skaldjursrestaurang. Oljebaren är nog mitt nästa mål. Ska iofs till Lydmars på fredag och de ska också ha bra burgare, så blir kanske en då med.
  12. Japp den kvala in som två på listan efter SHK. Men blev nerpetad idag då jag åt den bästa jag ätit i Stockholm. Kan du gissa vilken? 1. XXX 2. SHK 3. Flying Elk
  13. Du gör det utifrån goodwill? Om så är fall, lägg ner sktien och låt henne handskas med problemet. För övrigt åt jag på Flying Elk i söndags. Riktigt fin burgare.
  14. Den känns väldigt intetsägande. "Vi röstade såhär och hade gjort så, men nu blev det inte så". Lätt att säga saker som inte behöver infrias.
  15. Det är olika. Men går jag in på någon bank med mynt och ber dem sätta in det på mitt konto har jag aldrig fått betala avgift. Funkat på ICA-banken, Swedbank och Handelsbanken iaf. Edit: Givetvis har jag då varit kund i banken.
  16. Min bank har aldrig tagit betalt när jag kommit in med mynt. Sist fick jag dock stå med bankmannen och räkna alla för hand.
  17. Har också en sådan! Samma sak för mig. Har dock aldrig packat upp dem.
  18. Jag har haft imgur i min androidlurar många år.
  19. Att folk ens använt imageshack undgår mitt förstånd. http://imgur.com/
  20. Vem fan tar med sitt barn?
  21. Kul med Ballo. Tror nog Rodgers ska kunna få fason på honom.
  22. Kanske magen som tröttnat på allt kvarg du stoppar i dig.
  23. Jag värvade tre i helgen. Men har inte fått något. Måste de åka innan jag får?
  24. Ser ut som Christy Mack, bara att googla om du vill ha underhållning.
  25. Jo de är unga, men de har inte bördan av att vara 18 år och att ha kostar £30M. Johnson måste spela så lite som möjligt, det är iaf säkert. Enrique tycker jag är helt okej. Sen finns Flanagan som gjorde det bra förra året. Som sagt, vad jag sett är jag inte speciellt orolig för offensiven. Så länge Sturridge håller sig hel. Men givetvis vill jag ha in en bra anfallare till. Haha ja jag var väl kanske lite hård. Men de var inte speciellt överlägsna förra säsongen. De har samma lag i år, medan iaf Chelsea och Arsenal (hatar att säga det) ser riktigt bra ut.
×
×
  • Skapa nytt...