Gå till innehåll

Ola Brandborn

Members
  • Innehåll Antal

    5 807
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    110

Allt postat av Ola Brandborn

  1. Ja, det var väl frirullevinnaren från gårdagen. Det är typ 50% chans att de kommer till start dagen efter. Vilket innebär att Betway får cred för "wow omg frirullar till SM" medans övervärdet egentligen smetas ut på de betalande aktiva spelarna, till slut.
  2. Jag är ingen direkt fan av Skatteverket, men satan så smidigt det blivit att deklarera - och då hade jag ändå 100-talet aktieaffärer (dvs en bunt K4-blanketter) och en K10-blankett att lämna in. Samt ett öppet yrkande/komplettering, nämligen Så är det bara att hoppas på en skattehandläggare som inte kan skilja på netto och brutto i pokersammanhang. Ingen kan i alla fall säga att jag har gjort något fel nu... Annat var det för 4 år sedan, då fick jag skicka in en full pärm med papper till Skatteverket (det blir lätt så när man säljer och likviderar onoterade bolag).
  3. Såja, nu finns det exakt en låda Rymdpolare kvar på hela Åhlens. Jag köpte upp resten av lagret (utgående vara). Vi har så vi klarar oss över SM/WSOP/PF-2 tror jag...
  4. Det är ju du som gör intervjuerna
  5. Sitter här och tänkte skriva lite motitioner... Det börjar brinna i knutarna om ni ska ha årsmöte enligt era stadgar.
  6. Såja. Vill du vara med i Team Betway i SM du också? Se till att knipa den sista SM-platsen den 11 maj. Till finalen som kostar €108 går det dagliga frirullar och subsatelliter på Betway.com Edit: edit
  7. Vet han om att vi är bra? I så fall synar jag i hopp om att han tror att jag tänker floata, på en sådan extremt torr bräda.
  8. Har jag sagt att jag vill flytta till Ukraina? Alltså seriöst, snart sticker jag!
  9. Vill ni verkligen leka så kan jag se till att det läggs upp likadana men med betydligt lägre rake. Säg bara till...
  10. Två grisar är definitivt bättre än en
  11. Det kommer fler chanser... typ nästan varje dag
  12. Bara så ni vet: Pax för att vara Raket-Ronny! (Jennez är väl Rymdgrisen).
  13. Varför det? Både du och Ziddax klonkar ju, ochsedan dricker ni sprit när finalen går, det har ni gjort två söndagar i rad ju Sex stycken presentkartonger är inköpta, ska pula ner lite blandat smått och gott från Betwayförrådet. Vad det blir, ja det återstår att se för våra PokerFinnkampsspelare. Motivet på boxen heter i alla fall PlanetPolare, passande för vårt pokerteam tycker jag
  14. Den begärda åtgärden kräver en privilegiehöjning.
  15. Klart jag inte har... någon måste säga till mig att göra det ju, jag är en noob på datorer.
  16. Oh noes, jag har lyckats lägga upp SM sistachansenturren kl 12 i stället för kl 20. Och som ni vet så måste man i så fall riva ner alla subsattar och alla frirullar. Livstilt. Mongotilt. Nä, ni får kvala, så får vi sedan manuellt flytta över till en korrekt upplagd turre.
  17. Oh joy, har lyckats få upp de i euro-pengar i stället för dollar (18+1 och frirullar) så Betway slipper bli påsatta på växlingskursen i alla fall).
  18. Hela konkarongen (€2000, $2500 paketet). Men Betway är flexibla, har du redan boende så fixar det sig på något sätt.
  19. Gah madderfakking jävla prima turneringsverktyg. Efter sju år och åtta bedrövelser har jag äntligen fått upp lite SM-turrar. Gör mig nu glad genom att spela 22+1 feedern i kväll, pretty please
  20. Använd Neteller. Bytestrådar uppmuntrar till fraud.
  21. Nej då, nya sattar kommer upp i kväll. Dock lär intresset vara för svalt för Omaha-kval
  22. Jag hade skrivit lite fel, paketets värde är $2550 (inte $2500) vilket innebär att du ska ha 2760-2550 = $210. Jens fixar. Nya sattar kommer i morgon typ.
  23. Har varit samma problem i över en vecka. Omstart hjälper inte. Vad är det.
  24. Lisa är på G...
×
×
  • Skapa nytt...