Gå till innehåll

Ola Brandborn

Members
  • Innehåll Antal

    5 807
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    110

Allt postat av Ola Brandborn

  1. http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/54024-sajter-med-dons-info-i-inlaegg-1-a.html Den som söker skOLA finna
  2. Finns väl typ överallt. Såg en sammanställning i någon annan tråd. Behöver jag säga att Betway har överlägset lägst rake
  3. 70/60/80-talen är väl rätt viktning. 1988 gjordes världens bästa platta, men 1970-talet 'r överlägset bäst på bredden. 1960-talet var "skola" åt 70-talisterna.
  4. Idag tror jag att jag ska spela: Ingenting. Vafan, inga satelliter! Finns det någon sidoeventsturre till WSOP någonstanns? Kanske ska klippa en sällsynt söndags MTT i stället för vanliga satellitgrinden...
  5. Vet inte om Jens har snackat med dig. Vi skulle behöva ett Estniskt kontantkort till telefon som man kan köra datatrafik över. Var köper man detta?
  6. Har du sett floppen, så ska såklart pengarna in, med överpar och öppet stegdrag. Att spela handen långsamt finns inte, in med smeten på floppen. Men, felet var att se floppen över huvud taget. Det här borde vara när det är 20 spelare kvar (eller 30?). Med de chips du har så är du i läget att du vill ta hand om de 1500 som ligger i mitten direkt, och om inte det funkar så dubbla eller busta.
  7. Jag diskuterade detta med Eastgard under EPT Köpenhamn. Han höll med. Det måste vara en svenne som bodde i Danmark, eller något liknande. Något annat finns inte.
  8. Varför spela handen, och om spela, varför syna preflop?
  9. Ja subsattarna är typ nätets största värde Ser inte heller den, de har lagt upp till och med fredag verkar det som.
  10. Grattis, kämpa på
  11. Har ni konto på Ebay? Om ni har det, kolla in 290311113542 Vem är säljaren?
  12. Det beror på hur mycket marker du har. Ibland blixtfold, ibland all-in. Helt annat läge i satellit /vanlig tävling. Var en "tomte" som hade väldigt roligt i chatten, och skulle "jaga" mig och dessutom lära de andra att spela. Han åkte på en rättvis nionde eller tiondeplats (åtta priser). [ quote] [/ quote] men utan mellanslaget.
  13. Kan det vara sämre än Dortmund? Jag är i alla fall glad att jag inte åkte, men Italien har väl i alla fall bra klimat och bra mat...
  14. Dyraste raken som finns, väl?
  15. Jupps, vann en all-in med KQ mot AK (han var short) och sedan var det lugna gatan till ECOSTT-finalen. Synd du inte tog dig dit. Följde du slutet? Och lite lol på de "svenska proffsen på the pokers"
  16. Jag som trodde man skulle kunna säga upp sig och bli pokerproffs... det tog en vecka, men nu får jag noll game på Cake. Så fort jag sätter mig ner så blir fienden sit-out. Kan förvisso förstå dom, har sprungit väldigt bra. Om en kvart börjar ECOSTT veckofinal på Betway. Den och en satte till WSOP Event #54 står på spelschemat i dag.
  17. Har vetat om tillökningen i någon vecka, och studsat omkring här utan att kunna säga det till någon Äntligen! Du berättade en gång för mig att när lilla tjejen skulle komma så hade ni sagt till stora att "Hon skulle få en alldeles egen lillasyster" eller något liknande? Vad är storyn denna gång?
  18. Ola Brandborn

    Hjälp!

    Jag tror inte ens att man kan ha tvp iPokerklienter igång samtidigt.
  19. Jag vet vad som är fel
  20. Odds på SM... Att jag ska vinna ett SM till 25 ggr pengarna är nog riktigt spelbart, det blir väl 25-30 man i mörkpokern så där är spelvärdet, och resten är "extrachanser". En sajt stoppar tydligen in Katrin Zytomierska (fd Schulman). Jag håller med Betways oddssättare på att hon inte direkt är favorit att vinna SM
  21. Så typiskt pokerspelare att inte kunna planera mer än max ett dygn i förväg
  22. Ja, jag var inte helt nöjd med att den dök upp på Hendon mob... http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=3496 andra från toppen... Sista prisplats i en $200-turre. Min hobby har blivit att "samla länder" där man kan få in resultat från Hendon Mob, jag gillar att resa och att spela stora pokerturrar.
  23. Semitrött på poker just nu. Inget mer nätpoker förrän till helgen. Spelade mig i alla fall vidare till ECOSTT lördagsveckofinalen på två försök. 1/8 går vidare från €16-turrarna som går hela tiden. I den första kom jag tvåa av två deltagare, i den andra kom jag etta av tre deltagare.... Nätets bästa övervärde för närvarande, man har till och med stort +EV om man sätter in mamma i turren och ber henne ställa all-in alla händer Gillar folk inte gratispengar eller? Eller har folk helt och hållet slutat spela poker? Det verkar ibland inte bättre.
×
×
  • Skapa nytt...