inte omöjligt, både jag schumme samt clownen brukar lira live på olika klubbar här i skåne, myyycket bättre än nätet imo
Grattis till wahlen1 till att committa sig själv i ett förhållande
haha endå härligt att när vi levde på 6-2 sen kommer till olympia och hif hade slängt ihop en video och skröt om sina vinster år 1925 eller något,
"Ni lever på 6-2, vi lever på 13-0 år 1930"
hahahahhaha
Med denna tävling startad tar jag gärna emot tips på sidor där det är som billigast att köpa storväxta kläder, eventuellt ska dom erbjuda trycktjänster också