Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. E de hallonbåtar jag ser på din avatar?
  2. tror inte heller det är i svinets tecken. Enligt min polare så är det min kropp som lurar mig till att ha huvudvärk pga bristen på koffein, är så sjukt trött på att vara beroende utav möget så la av i måndags tvärt, dricker bara vatten , dock lite mjölk då å då , snitt 1 glas om dagen , tog iofs en cappuccino igår kväll men det vart bara för att jag tycker det är gott, har faktiskt inget begär efter koffein idag, vilket är för jävla skönt!
  3. gymmet hälsar !
  4. jasså, hur menar du då?
  5. yeah älskar mjölk, lite för mycket ibland ibland kan jag dricka ~1.5liter till middagen, inte mitt fel att det är så sjukt gott! Men nu känns det bra, trodde jag skulle vara megatrött om kvällarna utan koffein, men det känns skönt på ett sätt. Kukhuvudvärken har äntligen släppt och då passade jag på att dra ett gympass på crosstrainern, sjukt grymt hur man kan förbränna 670Kcal på 30min, riktigt spårat! nu ska jag bara bli duktig på att minska mitt kolhydrate intag så blir allt frid och fröjd =)
  6. själv så gick man från 100 till 700 på svs, KING for the moment!
  7. Nä om man skulle dra och gymma litta, känns som det behövs en halvtimme på crosstrainern nu när huvudvärken äntligen släptt =)
  8. soni ska vi älska så ska vi älska ? NÄ VI DOPPPPPAAAR
  9. amen fy fan, stackars extjejen.. Jag och clownen håller på med ett test, istället för att dricka olika drycker så dricker vi bara vatten till det vi äter, har gjort det i 4 dagar nu, men nu är det så att jag drabbas av en fruktansvärd huvudvärk.. tror det är koffeinbrist men det måste släppa någon gång ?? clownen snackar om att det är inbillning men jag pallar fan inte denna jävla huvudvärk.. dunkar så hårt nu att jag tror att jag har ett raveparty i skallen, suck
  10. Det är även straffbart att göra så , under smittskyddslagen har jag för mig =) "Den som är verksam inom smittskyddet skall värna både om skyddet för osmittade och om dem som bär på en smittsam sjukdom. De smittade skall få det stöd och den vård som behövs från smittskyddssynpunkt."
  11. Sitter och väntar på clownens rättegång och den är uppskjuten en timme, suck Måste skryta om att min stationära dator är sönder efter jag råkat spilla vatten i den, berättar mer sen men just nu är jag datorlös, drygt!
  12. Soni: ska vi leka kurragömma? Scaniac: nej! Soni: varför inte? Scaniac: för en pudding som du är omöjlig att hitta!
  13. lyssna på denna då, lirade 2$ 1r1a efter ungefär 2-3h hade jag 300BB och blev fett uttråkad/trött tänkte jag kan sova en timme å bli fett taggad, vakna till lite dåsigt efter 1½ timme sen vakna jag upp av att jag åkt ut.. OJDÅ
  14. Fick bf3 idag, kostnad :100kr
  15. fattar inte , vilket test är ni bäst i?
  16. hittar inte handhistorik mappen varken till Ongame (fulldeck poker) eller Svs så får ingen hud när jag lirar poker
  17. Tror han menar att med det här utfallsledet så blir det lättare att få in de på turn om potten höjs mer på flopp, eller ?
  18. fnissa lite för mig själv när jag läste detta, fjortisvarning deluxe på mig
  19. Riggat, målvakten lägger sig för fan!
  20. ljuvligt =)
  21. Bara till att buga å bocka!
  22. Det blev en tapper 113plats, 1300 riksdaler, aja..
  23. 8.2k just nu , men de svajjar upp å ner , mvh fisk
  24. landa på 1196, lets do this! vad nickar du jimmy? jag nickar tompa12
  25. Någon som fått ONGAME att funka på HEM? =) fick 10$ gratis på fulldeck och hade gärna uppskattat om jag fått igång HUDen när jag skottar =)
×
×
  • Skapa nytt...