Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. så, har gjort den fulare nu
  2. Här har vi bidragen till Logotävlingen, ENJOY! Bidrag 1 Bidrag 2 Bidrag 3 Bidrag 4 Och reglerna är simpla, ni röstar på den logo ni tycker är snyggast. Röstningen avslutas 31/11 , om den har ett minimum på 50 röster Må bästa bidrag vinna!
  3. inlägg #135 får äran att spendera en hel vecka på playboymansion iförd kyskhetslås mvh skavbonge
  4. Tjenare, måste fråga varför ni har 11.70 Double shoot-out till sunday million 1 säte garanterat , med ett minimum spelarantal på 20?? Lite dålig stil, mvh petig fisk
  5. Ska du även gajma skadar det ju inte med större skärm, Samsungen tycker jag definitivt inte att du ska välja , den har bara 1 minnesslot, samt inte lika hög upplösning som dem andra, och läser inte in blu-ray (vilket dom andra gör) Plus att dem andra har 2 minnesslot, dessutom så har ju faktiskt (http://www.dustinhome.se/sony-vaio-f13s8e-ci7-173-6gb-500-blu-ray-164-w7hp-black/product/5010552376) bäst processor, vilket är till en klar fördel =) Så får väl säga att det är den du ska ha
  6. Vad äre för nivå på dina mtts?
  7. Eller hur istället för att ha 114 prisplatser där 114plats ger 3.69 i en 2.20$ turre kan man väl för fan ha typ max top 50 payout.. men what to do liksom .. Failade i en hand precis innan jag åkte ut vilket gjorde mig shortstack då jag inte cbetta när jag openraisa pre Men man lär sig av sina misstag eller hur! min polare åkte på exakt samma hand mot samma hand när dom vart 20~30 spelare kvar för några dagar sen.. riktigt sjukt!
  8. +9 dollas på stars idag, olololol
  9. väntar tålmodigt på att se den!
  10. Fan diggar kalle balik stenhårt
  11. Resonera gärna hur du tänker när du är inne på fold, för att svara på din fråga, ALDRIG!
  12. http://badoo.com
  13. hälsa whiskeyn från mig ! Å från min sida, Ja hon är ... inte snygg eller det är bara jag?
  14. Ååååh slaktavfall where are you?
  15. wow do they still make that phone? min 3gs blev stulen , fick en 4a istället :pPpPpPPPpPPPPp
  16. Vanligtvis är det jag och mina killpolare, men denna gången ska jag faktiskt på LAN i hbgay , tro de eller ej , ska träffa folk från olika delar av landet och där är vi typ 3-4st i 20års åldern därifrån som ska vandra från lokalen (garnisonsgatan) ner till stan ikväll , och antagligen träffa upp en tjejpolare och bara ha de jävligt soft ;D Måste fråga, Någon hbgare som har någon som helst koll på vilken busshållplats som är närmast garnisonsgatan ? (tror det är precis vid Biltema)
  17. haha bara typ bara starksprit som på mig slår hårt så in i helvete
  18. KLOOONK!
  19. ska själv kröka i hbg ikv
  20. Får jag skryta lite? eller ja , skriva av fittfrustationen , där man vet att man gör fel i en hand , för att sedan bli shortstack handen därefter och lyfta A9 UTG , shova sen få syn av AK och åka ut .. PokerStars Turnering #457919429, No limit Holdem Inköp: $2.00/$0.20 USD 1116 spelare Total Prispott: $2232.00 USD Turneringen påbörjades 2011-10-28 7:30:00 CET [2011-10-28 1:30:00 ET] Hej PvPapco, Du avslutade turneringen på 10:e plats. Priset USD 29,01 har krediterats till ditt konto för riktiga pengar. fittefjas fittefjas fittefjas fittefjas
  21. Bajs i fittefjas PokerStars Turnering #457919429, No limit Holdem Inköp: $2.00/$0.20 USD 1116 spelare Total Prispott: $2232.00 USD Turneringen påbörjades 2011-10-28 7:30:00 CET [2011-10-28 1:30:00 ET] Hej PvPapco, Du avslutade turneringen på 10:e plats. Priset USD 29,01 har krediterats till ditt konto för riktiga pengar.
  22. Ännu en intressant hand: PokerStars Game #69640403059: Tournament #457919429, $2.00+$0.20 USD Hold'em No Limit - Level XXIII (1250/2500) - 2011/10/28 11:39:53 CET [2011/10/28 5:39:53 ET] Table '457919429 63' 6-max Seat #5 is the button Seat 1: PvPapco (91051 in chips) Seat 2: kalikoda (136976 in chips) Seat 3: maksim577 (47548 in chips) Seat 4: Stariykilp (85796 in chips) Seat 5: stsnitro (82307 in chips) Seat 6: Kriol86 (40611 in chips) PvPapco: posts the ante 310 kalikoda: posts the ante 310 maksim577: posts the ante 310 Stariykilp: posts the ante 310 stsnitro: posts the ante 310 Kriol86: posts the ante 310 Kriol86: posts small blind 1250 PvPapco: posts big blind 2500 *** HOLE CARDS *** Dealt to PvPapco kalikoda: folds maksim577: calls 2500 Stariykilp: calls 2500 stsnitro: calls 2500 Kriol86: calls 1250 PvPapco: checks *** FLOP *** Kriol86: checks PvPapco: bets 7500 maksim577: calls 7500 Stariykilp: folds stsnitro: raises 8750 to 16250 Kriol86: folds PvPapco: ????
  23. Ursäkta att jag matar händer men denna handen är riktigt spårad, PokerStars Game #69639959960: Tournament #457919429, $2.00+$0.20 USD Hold'em No Limit - Level XXI (800/1600) - 2011/10/28 11:20:52 CET [2011/10/28 5:20:52 ET] Table '457919429 17' 6-max Seat #5 is the button Seat 2: marikaaa79 (37045 in chips) Seat 3: XeMa_PaN (81237 in chips) Seat 4: PvPapco (80248 in chips) Seat 5: donnymacq (131291 in chips) Seat 6: mdorekid (138899 in chips) marikaaa79: posts the ante 200 XeMa_PaN: posts the ante 200 PvPapco: posts the ante 200 donnymacq: posts the ante 200 mdorekid: posts the ante 200 mdorekid: posts small blind 800 marikaaa79: posts big blind 1600 *** HOLE CARDS *** Dealt to PvPapco XeMa_PaN: folds PvPapco: raises 2550 to 4150 donnymacq: folds mdorekid: calls 3350 marikaaa79: calls 2550 *** FLOP *** mdorekid: bets 4165 marikaaa79: raises 28530 to 32695 and is all-in PvPapco: ?? Här är det shove eller fold imo , jag vill shova här för att få bort mdorekid som openraisa, Och om marika har FD så har jag träffen, men har han set kan jag dra ut med flush. inputs?
×
×
  • Skapa nytt...