Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. tog 2 timmar för mig HELL NO , inga såna spoilers tack! Brud #6 denna månaden är nog en av dom vackraste jag sett , på vääldigt länge.. Får man fråga från vilken stad hon är från? Mvh stalker-olle
  2. har du betalat för sex?
  3. Du påminner lite om mig, på knulla delen finns det ju badoo.com ;D inte dom vackraste men dock dom kåtaste! hatar att sitta framför datorn en hel kväll och är också inne på att börja lira mycket live turrar, men för att hitta stora pengar måste man gå till typ casino, och där är ju minimum typ 500, alltså måste man ha en hyffsad rulle vilket jag inte har. Men hade varit överfett om man klonkat några hundra tusen sen dragit runt i mindre länder och knullat järnet på deras casinon / klubbar
  4. hahaha äcklig känsla ! Hur lyckades du bryta vadbenet? Jag har brötit min handled en gång när jag och några polare skulle dunka genom att hoppa från en bänk , BANG detta var på mellanstadiet
  5. Skulle vilja höra din tankar under själva ingripandet om du skiter i lugnandet, hahaha paniiiik!
  6. clownen satt och bantade i 2veckor här hos mig och drack bara pepsimax till, även lite vatten , och han tappade 2,3KG utan att träna, vilket jag garanterar att han inte gjort med sockerläsk ! Så jag vet , pepsi max it is ! men jag tror min aptit ökas mtp sötningsmedlet, men det är bara att bita ihop =)
  7. därför jag blev konfunderad, han måste ju synat en 2bet med 45an?
  8. trodde ni vart 2 "fitta" grabbar (hur man nu stavar det ) wow helt sjukt käkade middag för 3h sen som jag fick äta upp i 2 omgångar, och nu blev jag helt plötsligt sugen på att äta något igen, WTF? hatar tjockissuget
  9. eller hur hade också en visdomstand som min tandläkare ville dra ut på direkten, OMFG ! världens jävla utdragning, tryckte något kallt verktyg mot tandköttet sen drog i tandhelvetet, kändes som det varade i 20min , och det här jävla knakandet.. shit ska fan begära att få bli nersövd nästa gång , sick!
  10. med 3bet menar du 3x BB eller? Lycka till med DBn =)
  11. Med öppningslåten Sexy and i know it ( )kommer jag marscherandes och kan stolt säga att jag är en 23åring från landskrona med jobbiga koncentrationssvårigheter när det kommer till att grinda online , jag jobbar på det och det skall gå att träna bort! Med koncentrationssvårigheter så gäller det allt jag gör, från att skriva ett simpelt inlägg där jag inte orkar rätta min svenska, till att jag inte bara kan ta det lugnt och spela och lägga 100% fokus på mina bord. Utan det ska tvunget facebookas, msnas , skypeas eller kolla forum eller kika in på existenz. Så jag jobbar på att utveckla mitt spel, både cashgame, MTT samt live och på nätet ! Är lättlärd och har ett S.K matematiskt huvud, men för lat för att använda det , vilket resulterande i 4 knackiga gymnasieår fyllda med skolk, fester , joltcola och CS-lan. Men nu sitter jag här, redo att tappa vikt och öka mitt pokerkunnande, och just nu känns det som om mycket volym skulle vara en bra början då det här med pokerböcker känns lite som oldschool! Det jobbigaste med viktnedgången kommer att vara att pilla bli läsken , samt krökandet då det rycker i sprit-tarmen så fort det är helg. (Inte mitt fel att en Redbull Jäger är så jäääävla god!) Har ingen riktig rulle till något volymbaserat lir på en viss nivå , varken sig inom MTT eller CG, men en klonk kommer förändra detta. Och med detta semi långa inlägg vill jag önska vår nya dagbok lycka till samt så hoppas jag att allt går vägen även för Wahlen1. Är så lättad över att vi kunde splittra upp utan några hardfeelings, propps till er alla! Då kör vi igång med lite Mtts på pokerstars ikväll, tillycke till mig och clownen!
  12. haha nä tack Men har du ens fått invite på msn btw??
  13. Precis hemkommen efter ännu en dag på gymmet, siktar på att gymma 5 dagar i veckan, varav förbränna ~800 kcal per session :-]
  14. Sugen man blir på att plugga i lund när man får läsa goa storys
  15. Hear ye hear ye! Jag utlyser här med en dagbokstävling där varje dagboksmedlem ska utforma en egen Team Bustgatan logo där sedan vinnaren får äran att få sitt bidrag tryckt samt bli den officiella och coolfräna Team Bustgatan logon. Denna idé skapades då Schumme samt clownen skall iväg på Berga Open i mars då vi kom fram till att det hade varit fränt med att ha ett plagg på sig där man representerar sitt team, stolthet i all ära ska uppvisas och är vi stolta över att vara medlemmar i Pf´s softaste Team, vart fall slaskigaste! Logon får bestå av vad fan som helst, allt från nakenbilder på Soni till en simpel bild på några kort. Tänk dock på att denna tröja ska bäras officiellt så bidragen bör vara hyffsat seriösa. Vi hade tänkt oss något i stil med en fet bild på logon på framsidan, sen ett valfritt pokercitat samt nick på ryggen. Så det innebär att det är logon som vi ska fokusera oss på sedan får vem som helst gärna droppa roliga pokercitat. Jag vill att bidragen ska inne senast 31/10 och det är tvång på att lämna ett , annars kommer jag utforma ett till er. Jag vill att ni pm:ar länk till bild till mig sen kommer jag lägga upp alla bilderna i början utav november, men vem som lämnat vilket bidrag kommer inte avslöjas då jag vet att alla hade röstat på min logo, såklart. So let the games begin!
  16. Hur ska du kunna vika handen på river när du synar turn? vill du undvika hela handen så bara å vika på turn ju, ANNARS ska degen in på turn!! Men jag gissar på att du synade och att han visade Ac8c typ
  17. [] Absolut, nu på direkten [x] Vilken bra idé, låt oss diskutera ämnet via skype [] Vej ej [] Tveksamt [] NEJ
  18. Vart är engagemanget?
  19. kommer förslaget inifrån eller utifrån?
  20. Kommer du ens göra en logo till tävlingen ?
  21. Vart i san remo 2009 , landa i nice å mellanstanna i monte carlo, kan du då tänka dig att dra runt på bagage i hela stan för att man inte kunde lägga av dom tillfälligt någon stans, ganska drygt men det vart lätt värt de
  22. Detta är ju inte ett riktigt förslag, bara ett exempel men vet inte , det här med upplösningen kan bli fult beroende på om man tagit en bild som är jätteliten som måste förstoras eller ej
  23. lolol du har ju inte ens accepterat mig sen jag adda dig, är alltid inloggad men med status upptagen
  24. Här är ett förslag från min sida för att visa hur ett förslag kan se ut , allt för att ge er andra inspiration , och lämnar ni inte bidrag kommer ni bli spankade av soni himself! Den svarta huvtröjan som jag lagt det på kommer fungera som bildmall, så det är viktigt att er logo passar in på svart bakgrund! alltså vill jag att schumme, antee, soni samt wahlen1 ska göra sina bidrag , KOM IGEN NU
×
×
  • Skapa nytt...