Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. 3..... / clown
  2. Ville inte jinxa, men igår stack jag till katslösa, slutade 5300 riksdaler ploss
  3. 10 10 finnes :] invitad att festa med 2 brudar men starkt sugen på LIR på lördag.. så kanske ses där / levling
  4. gött kanske ses där.. är det någon som ligger plus så är det inte jag iaf
  5. http://www.cancel.tv/videos/3603/dingbat-blonde.html
  6. Hörde rykten om att det skulle komma fler säsonger av sopranos då anthony soprano vuxit upp, kan det stämma?
  7. ska vi bilda klubb ala backa microstakes?
  8. Så vilken serie är den mest episka genom tiderna?
  9. Mja allt handlar om my secret crush på slaktis
  10. ochså ochså ochså ochså ochså ochså
  11. Fixat
  12. hade velat lira den 300+100 på casinot idag men kan inte buhu
  13. på soni för han är villig och billig
  14. GÖTTTTTT kommer jag lägga dem pengarna på sprit eller horor?
  15. Käre bugsvågssven du plussar 1500 ikväll!
  16. Att bo själv är underbart tills det kommer till städningen.. suck Ikväll är det Livelir på katslösa a´la 5/5 WISH ME LUCK mvh bugsvågssven
  17. Ja nog fan har både schumme och soni klämt min tyson ett antal gånger.. free of charge
  18. I wahlens sits med AA , Går det lika bra med Check/call?
  19. HAHAHAHA klonk!
  20. UNITEEEEEED!<3 Vad är det som är lång blont blåklädd snackar spanska och missar öppet mål?
  21. Grindmusik (Y)
  22. Grööööööööönt sköööööönt
  23. vaselin , korkskruv och en kam, lets do this mcgyver style
  24. jag kan sitta i en hundbur i en evighet om bara soni är med<333
×
×
  • Skapa nytt...