Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Drog till katslösa idag och ville inte jinxa det i forumet mycket riktigt stod jag som segrare av 17 man , miniklonk ! mvh hansombaraskrivernärhanvinnerlikamedtypaldrig
  2. Kräver en recension av jägarna 2 Ska fan se 1an ikväll:)
  3. varje gång jag kör flera bord på stars trycker jag bara ctrl+9 sen är jag nöjd, men jag kör ju inte mer än 6 bord.. max
  4. Snackar inte ens poker när jag hänger här /bann ?
  5. icke, försöker hålla på spriten, du mä nyttiig icke dricka vah?
  6. Puss, är de onsdag idag eller ?
  7. Cool guys dont eat vegetables!
  8. Forumrape? Du kör snart samma fjortisstyle som mig i forumet.. =D
  9. Lide grinig eller ? Hittade en sjuk musikvideo idag:
  10. Eftersom senast jag gymmade var när pesten utbröt så bestämde jag mig för att gymma idag.. tränade bröst och triceps och det gick bra Förutom att jag ätit grönkålssoppa och frikadeller och fes ner hela lokalen bra jobbat får man säga ett bra app tips: Wordfeud Våga utmana papco på det spelet vill jag lova Har inte fått sålt min pärla än men när jag gör det så cashar jag in för att börja nätgrinda igen.. :] sova nu , jobba gratis imorrn, puss!
  11. Får ju säga att fotbollen som vi lirade igår var en av de mest episka gångerna jag lirat, när vi kör 4 mot 3 och bara får gör mål på nick eller bicicleta, Sjukt skoj! På tal om att fylla gigantiska hål så kan ni ju fråga clownen om han har ont i röven idag
  12. MVH ClownX
  13. Hand ett hade jag nog chek synat alla gator. Om det inte blir åt helvete för dyrt. Jag hade inte raisat med bara singel A i trevägs pott på floppen hade hellre tagit syn för att utvärdera senare i handen. Som spelad viker jag 100%. Svenska spel är ett sjukt bra tips. TAG funkar alldeles utmärkt ända upp till NL200 iaf. Högre har jag inte spelat sedan min nystart så jag kan inte yttra mig om det. Om du är semi-ny så avsätt mycket tid och gå igenom din handhistorik. Gärna dagligen efter varje sitning. Det kommer hjälpa dig att kartlägga var det finns hål i ditt spel. Tror inte du behöver läsa fler böcker. Läs istället lite artiklar på nätet och häng mycket här på forumet så kommer det gå galant ska du se!! I övrigt tycker jag det verkar som att du har en hygglig inställning till poker och önskar dig stort lycka till!!!
  14. http://www.lemonparty.org
  15. klick my dick and and call me gustav!
  16. Fult att ljuuuga, du snapsynade och han visar AK, river landar 10 och du bölar
  17. Eftersom jag siktar på att bli buksvågerns konung så tar jag allt som är villigt , eller billigt no matter face ! Man ska vara glad för att man får ligga
  18. har sålt mitt ps3..
  19. eller när man spammar updaten i forumet och ser att ÄNTLIGEN har soniponken skrivit =)
  20. Trodde de vart en halsböld
  21. Dagens: "Tog endån 5 och en halv minut in i porrfilmen innan jag förstod att det var shemale porr....."
  22. Malaka är väl grekiska? eller dom pratar grekiska på cypern ? har inge koll om så är fallet så ska du säga Mi bira parakallo )
  23. jag skulle vilja se att ni kör samma system på Turneringsbiljetter som ni gör med T$ , alltså att man kan sälja sin turneringsbiljett för 75-100% utav värdet , hade varit kanon!
×
×
  • Skapa nytt...