Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Hej PvPapco, Du avslutade turneringen på 16:e plats. Du har vunnit en biljett till '$215 Tourney Buy-in'.
  2. Bountyn gick inte ut, då får jag ge mig själv en pungspark..... suck "Hej PvPapco, Du avslutade turneringen på 16:e plats. Du har vunnit en biljett till '$215 Tourney Buy-in'."
  3. Ni borde ju kunna påverka och få det omstrukturerat , biljetter adderade men vanliga priser sen dubbla startstacken till 3kså blir alla nöjda och glada =)
  4. Fyi så är inte blom med och lirar, han bangade när han såg att jag anmält mig..
  5. Vi sätter en bounty på mig istället, pvpapco den som slår ut mig får en pungspark:D
  6. pallar inte att blom bangar ur bara för att jag ska vara med..... ska ringa och skälla på han!
  7. THE HYPE IS REAL
  8. har inte börjat än, siktar på att börja i slutet av månaden =) lyckades iaf skotta upp till 300$ så nu är jag lite nöjd =)
  9. /missnöjd Hej PvPapco, Du avslutade turneringen på 14:e plats. Priset USD 119,25 har krediterats till ditt konto för riktiga pengar.
  10. Härlig DB , keep it up!
  11. Vart hittar man grymma vids? Sen kanske jag skrev fel.. jag är inte rookie när det gäller cashgame men jag orkar verkligen inte grinda igenom nl5, nl10 samt nl20, utan tänkte casha in rulle till nl50/nl100 med 30inköp till nl100.. och kommer ta det lugnt i början, känna på nivån osv Sen hade jag även tänkt blanda in MTT lir i rullen , är det ok att blanda MTT rulle med CG rulle?
  12. En fråga, jag som cashgamegrinder rookie, Skulle det verkligen vara så svårt att börja direkt på nl50/nl100 istället för att börja på äckliga nitnivåerna nl10/nl20?
  13. Vad är google+? orkar inte googla det=)
  14. Hey hoo diary , tänkte bara berätta att jag sparar ihop cash för att sätta in på en sida och lira, orkar ärligt inte gå igenom nl5 nl10 nl20 utan kommer börja direkt på nl50/nl100 , inputs?
  15. mjo tänkte mer att med 3k startstack tar det iaf 10minuter innan han ryker.. Hade varit fett om ni fått honom att posta i forumet? den dagboken hade dragit en jäävla massa folk.. =)
  16. Tills söndag borde dom fixa det.. annars kommer bountyn på isildur1 gå ut efter 5min ...
  17. hoppas dock det är bättre struktur än igår! fan pushläge efter 30miiiin..
  18. Tydligen inte bara jag som är boisare på PS turren! HEja boiS macwis_Swe =D
  19. platinumstar och rastlös, snart livepoker, WOOP WOOP
  20. pallar dessutom inte att jag försökte multitabla 4bord på fyllan inatt.. BACK DELUX
×
×
  • Skapa nytt...