Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Stengillar dom turrarna ska nog själv ta ett sånt skott snart
  2. klart du gjorde, allin med bäst hand in och sämst ut är fel ;D
  3. haha blackjack is not my kind of gamble , Men hur kan man tycka illa om tivoli? //dontgetit
  4. veronica låt eller ?
  5. standardställe för mig men vill ha nytt
  6. Favoritutgångsställeihbg?
  7. you do that ;D
  8. hur går det med logon?
  9. bara till att dega skiten
  10. shovear alltid här:)
  11. Jag fixar skjuss till nästa onsdag så kör vi
  12. u got pm cutie
  13. SLUTA FLÅSA MIG I ÖRAT
  14. Du NN, när får jag tillbaks mina 200k då?
  15. .
  16. Bakis idag?
  17. go for it, tänkte dra igång en MTTgrind på stars ikväll faktiskt
  18. inte omöjligt, både jag schumme samt clownen brukar lira live på olika klubbar här i skåne, myyycket bättre än nätet imo Grattis till wahlen1 till att committa sig själv i ett förhållande
  19. haha endå härligt att när vi levde på 6-2 sen kommer till olympia och hif hade slängt ihop en video och skröt om sina vinster år 1925 eller något, "Ni lever på 6-2, vi lever på 13-0 år 1930" hahahahhaha
  20. teamet jag snackar om är vi i denna dagbok som skriver
  21. skurt förtjänar inte plats på mina manboobies
  22. själv blir de livelir i hbgay, tillycke till oss båda!
  23. in the landskrona town, kan göra ledigt i garderoben till dig lirar du mkt ?
  24. Vad jobbar du med?
  25. Med denna tävling startad tar jag gärna emot tips på sidor där det är som billigast att köpa storväxta kläder, eventuellt ska dom erbjuda trycktjänster också
×
×
  • Skapa nytt...