Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. PIC
  2. vad hade du tänkt lira? Fick mitt steamkonto hackat en gång, tog fan över 2 veckor att få tillbaks de , DRYGT!
  3. Du måste ju stinka såpa efter att jag moppat golvet med dig, MVH president 3 gånger i rad!
  4. När jag läser såna här trådar får jag ångest... ibland är jag för kass på att följa våra djävulshjältar
  5. Du tycker inte att du tar i så du spricker nu va?
  6. http://www.toysrus.se/M%C3%A4rken/Brio/BRIO/BRIO%20v%C3%A4ndskiva.aspx?id=707602 Här har ni beviset på att jag modellera i tidiga år =)
  7. Du pågajävel, glöm inte att fortsätta kika lite över laptops, bestämt dig för budget för en laptop btw?
  8. plus ätt
  9. Som vanligt överdriver clownen, då han känner sig hotad
  10. Mvh killen som skriver rabbat och konsentrera
  11. tala för dig själv
  12. inte så länge till sas
  13. Hejhej dagboken idag har jag kört 500kcal på crosstrainer, och om 2h väntar en timmes innebandy, sedan blir det duscha med clownen , GrrrR
  14. pepes bodega
  15. Tog ut 500 för livelir imorgon , och bustade dom sista 600kr.. rök med AA mot 78 i en 450krs pott, nice va ! inte glad för att whina, och egentligen plussa jag 400 plus en 2k SM biljett, men är endå tiltad? Nä behöver nog dra en feting eller något
  16. Har spenderat dagen med träning , äta samt fika kaffe med en tjejkompis och clownen, fick då reda på att hon och hennes tjejkompisar har koll på hur många fingrar dom får in i respektives könsorgan , riktigt spårat! http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=106&artikel=4802972 aj aj
  17. Finns en som heter kallebalik på svs, kan det vara samma man ?
  18. ses där !
  19. länk/bild?
  20. Scaniac

    Svs 1/2

    Allt är standard förutom din 3bet size, jag tror jag hade velat slå 26 pre. För i denna sitsen får han betala 12kr för en pott på 28 Sjukt skumt att inte degen stoppas in på turn , aja!
  21. Brevbäraren kanske också ville smaka!
  22. Är datum spikat?
  23. Undrar hur många gånger det har hänt, att en person som lider utav schizofreni, faktiskt har facerapeat sig själv?
  24. Menar du hasse?
  25. Vad blir det för film fil, du kanske behöver konvertera den? fast dock ska vlc klara typ alla sorters filer.. annars kan jag nog rekommendera något annat inspelningsprogram, kommer fan inte på vad det heter , men jag använde det för att spela in när jag lirar COD och det laggar fan inte alls , och kvalitén blir godkänd för att vara ett gratisprogram Jag återkommer om jag hittar programmet.. Har fan även glömt, vad är de för nivå du spelar?
×
×
  • Skapa nytt...