Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Vart ska man fira nyår? Köpenhamn ? eller ta en sista minuten weekend resa till ett random ställe och släppa loss Förslag?
  2. FÅR RYSNINGAR! ))))))))
  3. Får man fråga vad du nickar på svs?
  4. ok , och den handen finns i 3 bets range? Vill börja lira mig PLO och kunna stänga av "texas" tänket i mig =) Har du någon hemsida du kollar procenten på ? För jag vill veta hur mycket jag leder med om jag blir allin med A:d:K:s:K:c:J:s: Mot A:h:K:d:Q:h:J:c: Får man fråga vad du nickar på svs?
  5. lirade lite PLO100 5max innan och stora frågan är väl hur det ser ut procentuellt när vi degar på flop: ***** Hand 1666559106 ***** 0.50/1.00 Omaha (PL) Hand startade: den 2 december 2011 16:58:44 Anna 20 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: LikE (200.00) Plats 2: Peter.s (83.21) Plats 3: Burgendy (110.71) Plats 4: Whippe (88.25) Plats 5: Löwdell (142.47) Whippe är Givare Löwdell lägg Lilla M 0.50 LikE lägg Stora M 1.00 ** Giv ** LikE [N/A, N/A, N/A, N/A] Peter.s [N/A, N/A, N/A, N/A] Burgendy [N/A, N/A, N/A, N/A] Whippe [N/A, N/A, N/A, N/A] Löwdell [Kn:s:, K:c:, 10:c:, D:c:] *** Bet Runda 1 *** Peter.s Lägger sig Burgendy Höjer 3.50 Whippe Lägger sig Löwdell Höjer 11.50 LikE Lägger sig Burgendy Synar 11.50 *** Flop(Board): *** : [5:c:, 9:d:, 8:c:] *** Bet Runda 2 *** Löwdell Satsar 24.00 Burgendy Höjer 96.00 Löwdell All-In 130.97 Burgendy All-In 99.21 *** Turn(Board): *** : [5:c:, 9:d:, 8:c:, 8:c:] *** River(Board): *** : [5:c:, 9:d:, 8:c:, 8:h:, 5:s:] *** Showdown *** : Rake: 5.55 Totalpott: 216.87 Burgendy [4:s:, 6:s:, 7:h:, 6:h:] Stege med högsta kort nia Vinst: 216.87 Löwdell [Kn:s:, K:c:, 10:c:, D:c:] Par i åttor Vinst: 0.00 Hand avslutad: den 2 december 2011 16:59:35
  6. lite synd att man ska upp tidigt imorgon Housekväll på the tivoli HBG Hade varit awesome!!!! http://www.thetivoli.nu/program/152-marcus-schoessow-a-henrik-b
  7. får flashbacks från 2 helger sen när jag var på utgång på the tivoli i hbg Spelades bara house hela kvällen , DE VA FETTT DELUXE
  8. tack för svar !
  9. +1 !!!! var e forumsupporten
  10. Tog för givet att mitt konto var kopplat till poker.se och att jag kunde spela denna turneringen ,men ICKE och william hill supporten vägrar att koppla mig till er även om jag inte har någon affiliate kopplad till mig i dagsläget.. WOW
  11. kort och gott, för att se flashanimationer i din webbläsare idag behöver du ett insticksprogram installerat (Adoble flashplayer) Men med HTML5 kommer att kunna se dessa animationer i webbläsaren utan några som helst tilläggsprogram
  12. SHARE
  13. Vart och lira live igår och backade ~600 sen lirades det kinapoker från 06-10 Har en hand där jag hade fått asmycket poäng men den blir död efter att jag drar sista kortet: 910JQK 7776 99A Så på mitt allra sista kort drar jag en 6a, och pang så blev handen död när jag istället hade smashat alla och fått 13poäng av vardera (42poäng) Eftersom vi körde med dubbel bonus. Usch!!
  14. brb ska bara skaffa ett jobb, bara till att gå ut och ta ett va?
  15. angående prag Kan man få rabatt på vissa hotell om man lirar live?
  16. Tog ett tag att smälta the wire , men när man kom in i de med alla olika karaktärer och miljöer , började fatta slangorden osv så blev den jättebra! lite som en runner runner nöt
  17. aah jag kom på de precis efter jag skrev mitt inlägg... fast joker baron banan är ju cp svår, eller ja de krävs tålamod
  18. tror dom skrev fel på GPU möjligtvis menade dom CPU ? (central processing unit)
  19. Det här med 2 kärniga processorer i smartphones är än så länge överskattad imo och jag kan hålla med om att även om jag har en iphone, att deras envishet med att inte vilja göra en telefon som stödjer flash ger fortfarande negativa vibbar, vet inte om dom försöker göra ett eget alternativ till flash eller så är dom bara jävligt envisa only time will tell. För övrigt är iphone också en vanesak, lätt att hantera för nybörjare också
  20. Mitt manchester united skärp har gått sönder FML
  21. ja precis , det är de andra myntet jag inte lyckats få tag i , jävla mög
  22. gillar hur du slår hela tiden, hur funkar betsizen på omaha , e de pott pott pott?
  23. update från i måndags: Drog till helsingborg för livelir, 5/5 Texas max buyin 1k Svajjade ett tag mellan 800-1200. Sedan slår jag J8 suited från knappen, 2 syn och floppar 7 9 10 check till mig som bettar 3/4 pott, 2 syn sen turn 5 sen check till mig som ställer på ~800 (det är ungefär vad det ligger i potten) BB steker i 2 minuter och synar, andra FI viker BB visar 7 8 och får dra 3outaren för splitt usch.. sen 2-3h senare hittar jag KK på knappen, då säger utg killen, ska vänta på bra kort , tittar ner på sina kort och tokshovar 800 fold till mig som shovear mina 1k , han visar 44 och jag säger att jag vill dra den en gång, och där jinxa jag den tänkte jag i mitt huvud, Och ja river 4a.. jaja köpa in och ta nya tag Hämtade sen igen 1k backet till 400 sen dog bordet. Då var de jag , clownen , dealern , klubbägaren och en polare kvar på stället så hey tänkte vi , vi lirar kinapoker med 5kr / poäng då är klockan ~0430 eftersom det bara går max 4 så spelade dealern och klubbägaren ihop. efter ett tag ville klubbägaren hem så vi fick sitta kvar och lira, kl 1230 Slutar vi spela eftersom jag måste hem med päronens bil, blev då back 1350 på kinapokern... hahaha spårat! Tåls då att säga att denna dealer (som råkar vara en tjej) Hade MEST tur i världen, vi körde lite annorlunda kinapoker då vi körde med öppna kort och man börja med 5 kort, för att sedan dra till sig färdig hand. Och varenda gång dealern fick 3kort för färg så fick hon alltid en färdig färg längst ner, hade hon triss fick hon alltid kåk/fyrtal osv.. ja ni fattar Mvh spelberoende
  24. kursen svajjar ju rätt så mö så det är ju lite av en gamble? du skattar mer men jobbar mindre för samma lön , tror dom snittar 37h /veckan har en polare som jobbar som bagare i helsingör faktiskt
  25. klarade precis bana 14 på easy , och kan verkligen inte få tag i stjärna nummer 2 på bana 15 , FML
×
×
  • Skapa nytt...