Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. hur långt har du kommit på bike baron ? är bara på #14 på easy
  2. snart är fan alla smartphones likadana , vad är du ute efter? e de inge speciellt så bara blunda å välj
  3. nice DB , hoppas du kommer till EM=)
  4. blir CC idag pappa, ska du med?
  5. Nä för repriser från andra vinklar än från den sämsta kameran existerar ju inte
  6. Vad säger ni om offside målet, var det offside? Jag såg bara reprisen direkt efter och där är han inte offside..
  7. elak domare igår ... suck hur kan de va straff för newbcastle?
  8. På väg hem från casinot , +800 på 10/10 fint är det
  9. Ha lite framförhållning för hilvede, en sluta spela en halvtimme tidigare ist!
  10. Vill du inte ens gå igenom dina händer och leta luckor? ett måste om du vill stiga i nivå imo =)
  11. Har du inga händer där du känner att det är en knepig situation och du inte vet var du står? posta isåfall
  12. Lirade SM Idag, flög på ~1200 plats med AK allin på brädan A 5 4 han visar AJ och turnar J, Tack och goodbye! Tog därefter tag i kragen och drog till casinot med en polare, landade ~00:30 - 01 och hittade +900 på 10/10 , SUPERVÄRDE men förlora lite nyckelpotter , mvh pluswhine
  13. precis hemkommen, sjukt att man sov 2h igår och nu får sova ~6h innan det är fucking united mot newbcastle Matchen ska tittas på hos en polare som är just inbiten spewcastle fan. sjukt skoj, ska även spelas poker-sm från hans lya. för övrigt blev det en sittning på ~11h som gav +1100riksdaler
  14. ska köpa det och knäcka dig! BEEEFCAKE!
  15. oy, diggar din chipstavla, keep it up!
  16. gärna headsup till en bantande man tack
  17. lsd, tecknad film , paint?
  18. aa 38 eller 50, spelar ingen roll
  19. Här har vi bidragen till Logotävlingen, ENJOY! Bidrag 1 Bidrag 2 Bidrag 3 Bidrag 4 Och reglerna är simpla, ni röstar på den logo ni tycker är snyggast. Röstningen avslutas 31/11 , om den har ett minimum på 50 röster Må bästa bidrag vinna! BUMP
  20. Du dricker ju inte "bäzz" på redigt sätt om du är i tillstånd för poker dagen efter
  21. Sugen ?
  22. Bara för att dom fula betyder det inte att dom ska få komma undan!
  23. la la :-8
  24. bust
  25. Hej hej idag ska det klonkas
×
×
  • Skapa nytt...