Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Som oss fast dom ska plussa
  2. En update om pokerlivet i baca sen tack!
  3. Måste ju även påpeka att Fabian "dekoy" är en bra kompis till mig , han snackade något om att kanske ställa upp? =)
  4. Ska nu lägga mig och glo på boston legal +800 (och en SM biljett) Jag kommer sova gott!
  5. Måste även berätta att jag börjat titta på boston legal, diggar den! Skoj med variation på serier:)
  6. Här har vi bidragen till Logotävlingen, ENJOY! Bidrag 1 Bidrag 2 Bidrag 3 Bidrag 4 Och reglerna är simpla, ni röstar på den logo ni tycker är snyggast. Röstningen avslutas 31/11 , om den har ett minimum på 50 röster Må bästa bidrag vinna! BUMP
  7. Lirat innebandy korpen match idag, ledde med 4-2 tills 3minuter kvar, då lyckades dom göra 2 mål, då vi i Team XL inte orkade springa längre typ.. riktigt drygt! Efter matchen drog jag iallafall iväg till gymmet och brände 700 kcal. Har förövrigt storplusdag, satt in 100kr, spelat upp till 500, och kvala mig till 200krs kvalet till sm som kostade 20kr, vann sedan kvalet (standard) och skulle egentligen hjälpa syrran röja ut skit från hennes koloni imorgon men slipper för hennes kille är sjuk ( KLONK ) Episk dag detta!
  8. jag snackar om HEM1
  9. hittade nu under Lowdell (smart) uppdateras din konstant eller du måste hämta händerna i omgångar?
  10. utveckla gärna mer =) Har ö i mitt nick, nickar Löwdell
  11. Får tyvärr säga att jag hade svårt att hitta en med upplösning på 1900 och kostar under 6k, närmsta jag kom var detta : http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=930810 Och recensionerna är inte på topp, Får jag fråga varför just så hög upplösning ? För multitabling ? EDIT: En annan dator värd att checka in; http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=866969
  12. Konverterar händerna med HH konverteraren, tagit fram den dolda mappen MEN kan inte hitta mig själv som spelare i HEMs databas
  13. Måste fråga, har du HEM och har du fått de att funka med Svs trots att du har Ö i ditt nick ? Kunde inte få igång mitt HEM pga just detta..
  14. Någon som kan länka bra sida med olika receptförslag till Nyttig mat, eftersom jag inte är så kreativ och där är fyllt med hälsotokar på denna sidan borde där ju komma fram något vettigt, tack för svar
  15. okidoki
  16. #467140607
  17. jag är på, men du är aldig online pappa
  18. Jag kan inte se några holdem turrar
  19. jag fightades på tivolis rnb golv, ganska coolt
  20. jag kunde bli koffeinkänslig mitt under en koffeinperiod, Hade livepoker i min lya och drog i mig en halvliter Burn, kunde jävlar i det inte sova förräns kvällen dagen efter, det satt som en smäck i kroppen , blev aldrig trött under dagen efter heller , vi lirade till 7 på morgonen sen drog jag igång MTT grind deluxe =) Tagga utgång grabs, vi kanske ses om ni ska ut ? peys
  21. Man behöver inte supa för att festa dock börjar jag bli nyfiken på hur grabbarna ser ut, pics? (bilddagboken)
  22. Det lär bli utgång the tivoli , med så lite spritintag som möjligt =) Dags att stryka skjortan ! ska dit med 3-4 polare så blir väl chill krök med dans Clown du ska givetvis komma till hbg efter du slutat jobba!
  23. Utgång ala hbgay ikväll , fett ös!
  24. Utgång i hbgay tonight, oh yeah!
×
×
  • Skapa nytt...