Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

Jag har ett konto aktiverat på partypoker men som jag inte använt till något än att spela play money.. Nu när jag vill använda min sign-up bonus så säger den att jag redan har ett konto och att man bara kan ha ett konto per person.. Kan jag på nåt sätt ta bort mitt tidigare konto eller använda det kontot för att få min sign-up bonus? Vill ju inte gå miste om bonusen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1. Gå till lobbyn och öppna ett bord

2. Gå tillbaka till lobbyn och öppna ett annat bord

 

Tänkte dela med mig av mitt första försök att spela på 2 bord när jag fortfarande var ung och dum, dvs för ett par veckor sedan. :)

 

Hade fört över lite pengar till sajten och bara testspelade på ett lågt limitbord (mest för att komma underfund med hur spelet fungerade på internet)

 

Sedan tänkte jag prova 2 bord samtidigt, så jag gick till lobbyn för att välja ett nytt bord, satte mig ner - men sen var det tvärstopp.

 

Efter en pinsamt lång tid kom jag på vad jag gjort för fel:

Det är lite svårt att öppna ett nytt bord om man köpt in sig för alla sina pengar på det första bordet. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan jag installera Partypoker efter att ha följt informationen i guiden till flera konton på partynätverket och sedan registrera mig med EXAKT samma upgifter som jag har på mitt Empirekonto (namn, tel nr, mail osv) samt använda samma netellerkonto till dem båda.

 

Om inte, vilket information måste vara unik?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att ha flera bord uppe samtidigt på PartyPoker? Hur isf? :?

1. Gå till lobbyn och öppna ett bord

2. Gå tillbaka till lobbyn och öppna ett annat bord

 

Klurigt? :twisted:

Uppenbarligen :oops:

 

Anledningen till att jag frågade är för att jag testade just detta, men då fick jag frågan om jag ville lämna bordet jag redan satt vid. Och det ville jag ju inte...

 

*hm*

 

Måste ha gjort nåt fel :shock: Testar igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är lägsta nivån man kan spela No-limit Hold'em på Party Poker?

Jag spelar mest 0.1/0.25 på expekt nu för det känns verkligen bekymmersfritt och man hoppa in och spela närsomhelst utan att behöva vara så fokuserad på spelet, finns det nån liknande nivå på PP eller är 0.25/.50 det lägsta dom har?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Om du har br för det så säger jag JA. Finns många pappskallar som skall dra till varje pris, vilket gör att man ibland blir utrdragen lite oftare än man skulle önska...

 

Min BR på expekt ligger på ~$600 i dagsläget, men har råd att sätta in mer om det skulle behövas, så BR är inget problem.

 

Däremot verkar expekt vara en frizon för tomtar, folk som ställer in med par mot min färg, för att sen ta in $200 nya och göra samma sak några händer senare, och en tredje gång. Och folk släpper verkligen inte sina AA heller, oavsett vad som händer. (Haha, fattar ni? Händer :lol: ) Så där finns helt klart pengar att hämta. Men, det finns alltså möjligheter på den nivån på party också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat på Partypoker i ca en vecka nu! Gott om fisk och många 1/2 NL bord! Är ju dock väldigt absurt att det bara finns 3 (!!!) 2/4 bord för sex pers och 2 (!!) 2/4 bord för 10 pers! Hur tänker Partypoker egentligen???

 

Observera att jag inte är någon jätte-high-stakes-lirare direkt men det verkar ju som om Partypoker verkligen bara vill ha många spelare som spelar för mindre summor! Detta gäller enbart NL då FL har hyffsad limit (30/60), men jag föredrar att spela NL! Är detta en strategi som PP har och varför är de inte intresserade av "tyngre" bord???

 

En annan sak som irriterar mig något oerhört är när någon bustat sin stack och sitter ute ur spelet...i EVIGHETER!!! Vet inte vilken time out gräns Partypoker har, men jämfört med många andra sidor så är den alldeles för lång. Eftersom det är sånt tryck på att få en plats vid dessa NL bord, så borde denna tid kortas ned väsentligt enligt min mening!

 

Tror för övrigt att detta är mitt första inlägg i detta eminenta forum med många kunniga och hjälpsamma personer, så man får passa på att tacka så mycket för alla givande inlägg som man fått möjlighet att läsa här ;) !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också testat på att spela hos Partypoker den senaste veckan. Jag blev dock besviken på denna site. Det finns ju inga högre bord än 100$ NL och det är inget vidare utbud av turneringar. Instämmer även helt i den kritik som "olalun" framförde.

 

Jag föredrar att spela på Expekt, de har ett mycket bättre utbud av multitables turneringar och det finns fler NL nivåer. Utbetalningarna är också mycket smidigare än PartyPoker. Även om det säkert uppstår fler problem med sega servrar på Expekt så tycker jag att fördelarna överväger nackdelarna.

 

I början (för ca 1 år sedan) var det ofta strul med sega servrar, men nu fungerar det mycket bättre även om det kan bli ännu bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Observera att jag inte är någon jätte-high-stakes-lirare direkt men det verkar ju som om Partypoker verkligen bara vill ha många spelare som spelar för mindre summor! Detta gäller enbart NL då FL har hyffsad limit (30/60), men jag föredrar att spela NL! Är detta en strategi som PP har och varför är de inte intresserade av "tyngre" bord???

Nej Party är knappast särskilt intresserade av high-stakes marknaden. Och orsaken till det är att även om sådana bord genererar lite mer rake än ett 3-6 bord så har det den enorma nackdelen att det knäcker spelare alldeles för fort. Om någon har $15 000 att spela poker för så kommer siten ta en mycket större del av den kakan om han spelar 30/60 FL eller 200NL jämfört med om han fick lira 100/200 eller 1000/5000NL.

 

Detta är också en rätt stor del av (eller hela) anledningen att pot-limit och no-limit bord har cappat inköp online. Alltså från att förhindra spelarna från att förlora för fort. Det är också typiskt för Party att de går ännu längre än de flesta siter och cappar sitt inköp vid 50bb och dessutom har högre rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej!

 

PP är en hyfsad site att bygga ny bankrulle på, eftersom jag inte spelat aktivt på ganska länge så valde jag att bygga BR på pp. Funkar ok än så länge, har några amerikanska kompisar där som använder stället som en ren penga farm också :P

 

Jag behöver spela mera cashgames så deras NL bord funkar ganska bra för mig, om man blir trött på det finns det alltid SnG att spela.

 

Bästa med pp är att det alltid finns action 24/7. :)

 

Mvh

J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...