Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

Försökte sätta mig ner vid ett Omaha bord då det kom upp ett felmeddelande om att det fanns ett samband mellan mig och en spelare vid bordet. Frågade om han spelade från Linköping, vilket han inte gjorde. Han trodde att det berodde på att vi båda spelat från Klubben - vilket jag inte har gjort sen i somras.

 

Är det någon som kan bekräfta att det inte går att spela mot någon som har spelat på Klubben om man själv har gjort det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nån som vet vad man ska göra för att dom ska hänga efter en med extra bonuserbjudanden? spela mkt? sluta spela? tömma kontot?

 

funderar på att byta sajt ändå så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med pengarna på kontot. klart är att party verkar sämst på ungefär alla avseenden utom antal spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån som vet vad man ska göra för att dom ska hänga efter en med extra bonuserbjudanden? spela mkt? sluta spela? tömma kontot?

 

funderar på att byta sajt ändå så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med pengarna på kontot. klart är att party verkar sämst på ungefär alla avseenden utom antal spelare.

 

Jaha det var väl en lite avvikande åsikt. Helt ok, för man får väl tycka vad man vill.

Kanske.

 

BTW har jag aldrig haft påhäng från PP.

Detta trots jag spelat, slutat och sedan börjat igen på PP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antal spelare online under dagen/veckan skulle vara kul att ha lite statistik på. Det känns relativt enkelt att lista ut att det är fler spelare på eftermiddagen (USA tid).

 

Har inte hittat någon bra statistik på detta.

 

EDIT: rättstavat. Nu är det inte så att jag är 12 år utan helt enkelt vuxen med lite ordblindhet. Det är bara att erkänna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rent subjektivt verkar partynätet ligga på ungefär 45000 pers online på kvällarna i USA. Neråt 10000 under deras förmiddag.

 

Mer statistik behövs egentligen inte, mer än nog med spelare/fisk hela tiden. Jag ser dock att jag tjänar bättre när amerikanerna är trötta, dvs på våra förmiddagar. (Och snälla, sluta skriv statestik, det är den fulaste felstavningen i hela världen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla siffror som finns på siterna är inklusive playchips bord vilket är helt ointressant då ett par siter har mycket stor andel playchip spelare och därmed verkar vara större än d är i verkligeheten.

 

Därför skall man ta sig en titt på pokerpulse som bara räknar spelare som har riktiga insatser i ringgames. Däremot räknas alla turneringar med kontanter i pris, ie även freerolls...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på att sätta in lite cash på partypoker, men har hört att man inte kan ta ut pengerna till sitt Visa kort, stämmer detta? :shock:

 

Tyvärr kan du inte ta ut genom VISA, jag föreslår att du skaffar ett Neteller account i stället. Du kan hitta trådar här på forumet om Neteller och hur du skaffar en användare.

 

Sedan om du vill ha in pengarna direkt på ditt bankkonto så använder du Neteller som en "dump" och sedan trycker du in pengarna på encera pacific poker (använd dig av bonusen här på pokerforum så tjänar du en hacka längst vägen) eller så för du in på multipoker eller någon annan rolig sajt som tillåter att du tar ut med VISA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man vill göra ett uttag via Check By Mail är det gratis att lösa in checken på en svensk bank eller är det en "gömd avgift" (från den svenska banken då)

 

De flesta banker tar dels en avgift för att lösa in checken samt en inkassoavgift. Föreningssparbanken tar 175+500 kr.

 

Gulligt... Har vunnit cirkus 800 på 0.5/1 FL samtidigt som jag spelade av en bonus på 25$ + ett chipset. Bäst att skaffa NetTeller då kanske :)

 

Tycker att det är bra förhållanden på de borden på Party Poker så jag vill gärna stanna där ett tag.

 

Bloop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man vill göra ett uttag via Check By Mail är det gratis att lösa in checken på en svensk bank eller är det en "gömd avgift" (från den svenska banken då)

 

De flesta banker tar dels en avgift för att lösa in checken samt en inkassoavgift. Föreningssparbanken tar 175+500 kr.

 

Gulligt... Har vunnit cirkus 800 på 0.5/1 FL samtidigt som jag spelade av en bonus på 25$ + ett chipset. Bäst att skaffa NetTeller då kanske :)

 

Tycker att det är bra förhållanden på de borden på Party Poker så jag vill gärna stanna där ett tag.

 

Bloop

 

De där neteller har en massa avgifter som jag fattat(försökte läsa neteller tråden men blev bara mer förvillad) :?

Är det en månadsavgift på $3? uttagningsavgift på 4% mm?

måste man ha depitkort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag stötte på ett litet problem idag då jag spelade på Party. En kille sa "gg" i chatten och jag försökte svara honom då jag fick följande meddelande: "[username], you will not be allowed to chat because you have used foul language. Contact our customer support."

 

Vad tycker ni att jag ska ta mig till? ;)

 

EDIT: Nu har jag fått ett mail med en förklaring. "Dear Peter, We have noticed that you are using a foreign language to chat at our tables. Please note that this is not acceptable and hence your chat feature has been removed for a period of 1 week. We request you to refrain from repeating this in the future."

 

Så svenska är tydligen foul language. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope har uteslutit spamfilter. har testat med flera adresser. kollade också igenom spamboxem för säkerhets skull. Får kontakta den farliga supporten istället. :D:D

 

Ang språkfrågan. Nja Jag tycker väl inte att det är så roligt om dom skulle snacka "höru smirnof kan du kontrahöja, jag sitter på kåk. Nu ska den jävla svensken få......" :D:D:D:D:D:D

 

EDIT: Kubo, JAg spela vilka 2 kort som helst. därav mina framgångar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heh, Kubo, hur får du dom bonusarna? tömmer du kontot eller? jag spelar aktivt där och får inget :-/

 

iaf täntke jag casha ut de ca $800 jag har där, vet nån vilket sätt som eg är fördelaktigast om man inte har NETteller (känns meckigt för en lowlimit som mej, plus att jag ska börja spela på 24h)? $35 för en utbetalning via wire känns ju iaf som ett skämt. ska man be dom skicka check eller vad tror ni är billigast?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar på mig mitt finaste läppstick och mina mest sensuella strumpeband och så flyttar jag mitt pick och pack mellan de olika partysajterna baserat på vem som bjuder mest för tillfället. Works like a charm. ;)

 

Du borde verkligen skaffa neteller, det finns helt enkelt inga alternativ om man vill kunna flytta runt degen mellan olika sajter. Om du ändå inte vill eller orkar låter wire vettigast då svenska banker är ökända för att ta hutlösa avgifter om man vill lösa in utländska checkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...