Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

Tjaa era originals..

 

Antal frågor gällande Partypoker:

 

1. Är det några problem med uttagen från partypoker? Tar det lång tid? "Kostar" det något för oss svenskar?

 

2. Vilka bonusar finns tillgängliga just nu för nya kunder? Nån som har reggat konto där nyligen??

 

Tacksam för svar, //NiVetVem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har tidigare endast spelat på Pokerstars, men när jag såg erbjudandet om ett gratis chipset när deposition av minst 100 dollar sker nappade jag och förde över pengar via Neteller.

 

För det får man 25$ i bonus, plus chipsen man endast betalar frakt för. 250 rakade händer var ett krav, och det spelade jag igenom på någon timme, .5/1 limit.

 

Dagen efter är jag uppe i ungefär 300 dollar, så jag kan inget annat göra än att rekommendera siten. Motståndarna verkar extremt svaga, plus att mina chips redan är skickade.

 

Whoho :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja , det är viktigt med nått litet bonus. :P NOT!!. Skickade 3 mail till deras support för 2 dagar sen, och jag har inte fått nått svar än(24/7 support). De har visst fryst mitt login , och jag kan inte logga in . Varför, det vet jag inte. Visst jag skulle ha fått +25$ i bonus också , men fick bara 7.5 $ . Aja vi får se vad det blir. Går tillbaka till LB eller i värsta fall expekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare!

 

Efter ha lirat lite LB ett tag nu vill jag prova på PP. Jag har inte fixat ett Neteller konto än, skall till att göra det i dagarna. Dock vill jag börja spela direkt på PP. Min undran är om jag kan göra en första inbetalning via VISA till PP och att i framtiden göra utbetalningar till mitt Neteller konto?

 

Sedan om någon har, en $25 signup bonuskod, då jag inte har tänkt att göra en stor inbetalning. Hellre att pengarna går till någon här än till någon ägare till en banner...

 

/ :spade:

 

EDIT: Ändrade lite stavning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter ha lirat lite LB ett tag nu vill jag prova pp PP. Jag har inte fixat ett Neteller konto än, skall till att göra det i dagarna. Dock vill jag börja spela direkt på PP. Min undran är om jag kan göra en första inbetalning via VISA till PP och att i framtiden göra utbetalningar till mitt Neteller konto?

 

Jag gjorde precis så, betalade med visa i fredags, spelade till mig bonusen på 25 $ (plus ett markerset), och begärde igår utbetalning till mitt netellerkonto.

Imorse hade pengarna kommit in på neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur räknas raked hands på partypoker

man ska ju spela 250 händer för att få poker chipsen men hur räknar dom varje gång man får kort eller varje gång man satsar nått.

aztec poker har samma erbjudande men där räknar dom en raked hand som varje gång du satsar BB alltså tar rätt mycket längre tid än om dom räknar när man får kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aronsson: Med Raked Hand menar Party alla händer från vilka det tas rake och där du sitter vid bordet. Du behöver alltså inte posta BB för att få det att räknas som en Raked Hand.

Dock bör du ha i åtanke att vid de vanliga $0.5/$1 så tas det bara rake vid potter från $5 och uppåt. Däremot tas det rake från alla potter vid NL25-borden.

Det går alltså snabbare att nå upp till den önskade mängden rakeade händer vid det senare alternativet, men om man som jag inte är så bra på NL så är det värt den extra tiden att sitta vid det första alternativet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte hur jag ska lösa det här. Jag felstavade mitt namn när jag skulle regga mig hos partypoker. När jag försökte logga in igen så blockerade de mitt login. Jag har kvar 250 $ på kontot.Jag skannade mitt ID kort och kredit kort. som de bad mig att göra.

 

Men nu är det nån jävla indier som pastar samma text som e-mail som svar att jag ska skicka den felstavades (Felstavade bara 2 bokstäver, bytte ordningen) ID kort och kredit kort. ????? JAg försöker förklara men så kommer samma e-mail igen.

 

Jag bad de lämna tillbaka 50$ som debiterades från mitt kort då jag startade spela där. Men så kommer samma e-mail igen...................... Evil or Very Mad Evil or Very Mad .

 

Vem ska jag anmälla det här till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem ska jag anmälla det här till?

Du är nog shit out of luck med hänseende till myndighetshjälp. En väg att gå kan vara att mejla någon av bröderna O'Malley som postar på rgp, de är båda bundna till Party på något vis (eller åtminstone är Mike det) och har ibland hanterat problemlösning från folk som klagat på rgp. Visserligen är det ett långskott, men de förstår ju åtminstone språket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det inte att ringa deras support då? Det brukar funka bättre än mailkontakt.

 

Det är också en bra idé.

 

En sak att komma ihåg är att det verkligen lönar sig att hålla en trevlig, lugn, sansad ton vid både brev- och telefonkontakt. Kom ihåg att det för supportpersonerna inte spelar någon som helst roll vad som händer med och dina pengar, så om du går det minsta out-of-line så är det väldigt lätt för dem att bara sätta en jobbig dåre-sticker på dig och sedan ignorera dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta har säkert tagits upp nån annan stans men jag kan inte hitta det i alla fall.

Jag har ett konto på multipoker men tänkte hora till mig ett chipset på party poker

Går det eller när man redan har ett konto på Multipoker? och om det går har någon här gjort det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som söker skola finna eller hur det nu var :D

 

Det finns mer info nånstans här hur du löser det från samma burk du redan har multi på, men enklast är att registrera dig från en dator där det inte finns någon av dem och med en ny mailadress. Har gjort så själv och har konton på p/m/e.

 

*edit*

hittade på en tråd som behandlade hur du rensar från party. Borde fungera på liknande sätt att rensa multi. Tråden här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...