Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Funkar den för er nu?

 

Den nya programvaran installerades när jag startade i dag, sen gick det inte att connecta? Någon med samma problem eller är det bara jag som sabbat min brandvägg? (Samma på multipoker för övrigt, skin)

Alla andra klienter verkar funka fint.

 

Du har säkert redan fått svar, men jag orkade inte läsa igenom alla svar. Jag brukar ha problem att connecta, men jag tar bara cancel och startar om det, då brukar det funka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle idag ta ut lite pengar ifrån mitt party konto men det verkade ju riktigt besvärligt

Verkar ju inte att gå att få det till sitt bankkonto om man inte cashar ut 250 dollar och betalar 35 till dom.

Det enda sättet verkar vara att ta en check men det är ju lite krångligt det också eller finns det nått sätt att få det på sitt konto eller kreditkort utan massa krångel? Jag har inte netteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får la göra så

trodde dock inte att det skulle va så otroligt omständigt att ta ut pengarna. Lättast möjliga borde la va att dom bara lägger över pengarna på kreditkortet.

I alla fall jag trodde att prtypoker som är en riktigt stor klient skulle h lite bättre alernativ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska casha ut från Partypoker (eftersom jag nu spelat ihop och fått bonusen). Överst finns ett alternativ som heter iGM-Pay Cash.

Det är kostnadsfritt, och pengarna sätts in på bankkontot.

 

Nu undrar jag, fungerar detta bara till amerikanska bankkonton?

Om så är fallet lär jag antagligen sätta in pengarna på mitt Netellerkonto och sen beställa ett debitcard för att få ut dem.

 

Synd att de inte kan sätta tillbaka pengarna på mitt VISA som de flesta andra sajter kan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry, men IGM-check (banköverföring) är bara för amerikaner och kanadicker. Partypoker gör det tufft för oss utomkontinentala att ta ut pengar från deras sajt, smart/dumt, tjaa, jag vet inte riktigt. Det enda raka är egentligen Neteller Debitcard, för att check ska va att föredra måste du nog casha ut över $10 000 skulle jag tro. Men kom ihåg att check tar minst en månad innan d uhar pengar på kontot, Neteller-kortet tar det max 3 dagar.

 

/7ft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag clearade min signup bonus och cashade ut mina pengar från Party igår. Jag funderar nu på att sätta in pengarna igen för att utnyttja deras reload bonus med koden ASB(gäller den fortfarande?). Finns det några regler som stoppar det, man vill ju inte bli avstängd...

 

 

För det första så är jag rätt säker på att den är slut, hur som helst får du inte sätta in pengar direkt efter att du cashat ut. (brukar vara senaste veckan eller så)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad e det hära för gojja?=)

Det e bara o sätta in pengarna, har gjort det flertalet gånger förut. För just sånna här saker o de har aldrig klagat tidigare.

 

Inte om du precis tagit ut pengarna?

 

Det är för att folk inte ska tömma sina account och stoppa in samma summa igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Vilket är det bästa sign in erbjudande på partypoker? Jag har ca 520$ som jag skall sätta in på partypoker och jag har aldrig satt in några pengar där förut.. vilken bonus är den bästa? :)

Det fanns nån bonus där man får ett chipset gratis.. vad var det? vad finns det mer för allternativ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...