Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

Yo..

 

Har sedan länge haft problem med att datorn låser sig när jag spelar på 4 bord sammtidigt på Partypoker. Det händer ca: varannan timme och jag blir då tvungen att starta om datorn. Som tur är känner party av det och jag är ofta kvar i handen när jag kommer tillbaka. Det stora problemet är att alla notes jag gjort under den tid jag spelat försvinner. Jag har 128 Mb ram, 600Mhz och 16 Gb grafikkort. Alla kort och chip-animationer är avstängda. Finns det något man kan ändra i datorns inställningar? Och finns det något sätt att spara notes kontinuerligt så att dom inte försvinner när datorn låser sig?

 

// Erik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Party har börjat med att ge poäng för olika aktiviteter på kontot (cash, turnering och insättning). Mer information finns på deras hemsida under my account. Mailade och frågade vad poängen kommer att användas till - svaret löd:

 

We would like to inform you that the Player Club Points Redemption will be started by the end of next week. Initially you can redeem the points for PartyPoker Merchandise products. Further other options will also be added in phase wise, so we request you to keep checking the News and Events page on the website.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nyss börjat spela på PP och stör mig på några saker:

 

1, Om man nyss joinat ett bord och betalat bb men ej kryssat i "Auto Post Blind", så har man bara halva tiden på sig att betala sb innan knappen försvinner. Alltså man får sitta i 5 sek under ens tur utan att ha nån möjlighet att posta sb, å sen blir man sit out.

 

2, Om man kör på flera bord samtidigt så börjar alla bord blinka när det är ens tur på bara ett av dom.

 

3, Det står i chatten när det är ens tur på andra bord.

 

4, Bordet ploppar upp innan det är ens tur.

 

Finns det nått sätt att få bukt med detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om handelsbanken är bättre än övriga på checkinlösen, men jag har aldrig fått betala mer än en hundring på checker upp till 15 tusen...

 

Låter ju riktigt bra måste jag säga! Hur länge har du fått vänta på att pengarna ska komma in på kontot?

 

Själv har jag Föreningssparbanken och första checken jag tog ut var på 50 K+! Då sa dom att då beloppet överskred 10 K, så var dom tvungen att skicka checken vidare till Inkasso (i USA) för att se om det fanns någon täckning på checken! Kostade en femhundring tror jag! Tog nog ca en månad innan checken blev inlöst och under den tiden han dollarn gå ned nästan 40 öre så bara där förlorade man ju 2 papp :roll: !

 

jaja, iaf så sa dom på banken att om jag höll mig under tiotusen på checkuttagen så skulle jag slippa den där förbannade inkasso-turen! Jag tog efter en tid ut fyra checkar på ca 9500 vardera! Tror du inte att det visade sig att dessa checkar oxå var tvungen att gå genom Inkasso :evil:! Deras förklaring var att det var amerikanska dollar som skulle tas ut i Sverige, men genom ett tredje lands bank, Barclay´s i England! Blev inte så nöjd på kassörskan (...och snygg var hon oxå ;) ) vid det tillfället, och då jag förklarade hur allt låg till och så fixade hon iaf så att jag inte behövde betala Inkassoavgiften för alla fyra checkarna utan bara för en enda (500 kr)!

 

Är ju dock jävligt konstigt att en bank inte vet vilka regler som riktigt gäller och att det kan skillja så mycket mellan t.ex Föreningssparbanken och Handelsbanken! Har iaf gått över till Neteller nu för att slippa dessa jävla checkar :D !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara kolla för säkerhets skull: Det är OK att ta ut pengar från Party trots att jag har Bonus Pending på Party utan att bonusen går förlorad? Skulle behöva ha loss lite pengar för att kunna bonushora på en annan sida och vill gärna inte förlora min bonus på $150 som väntar på att bli utlöst på Party :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara kolla för säkerhets skull: Det är OK att ta ut pengar från Party trots att jag har Bonus Pending på Party utan att bonusen går förlorad? Skulle behöva ha loss lite pengar för att kunna bonushora på en annan sida och vill gärna inte förlora min bonus på $150 som väntar på att bli utlöst på Party :)

 

Ja det ska gå bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om handelsbanken är bättre än övriga på checkinlösen, men jag har aldrig fått betala mer än en hundring på checker upp till 15 tusen...

 

Onekligen är Handelsbanken bättre!! Var inne på Föreningssparbanken idag och skulle lösa ut checken -

 

Det kommer ta mig upp till en månad att få pengarna PLUS att de måste skicka den till nåt j-a- inkasso och så tar de över 600 spänn för detta urusla tilltaget! Hade fan lust att byta bank idag! Dessutom tittade de skitkonstigt på mig och sa "Du vet väl om att det är AVGIFT på det?!" och i slutet sa han i kassan "Du VET VÄL om att om checken saknar täckning så får du betala hela beloppet till banken?"

 

Nej det hade jag fan ingen aning om! Men tack för den urusla servicen!

 

Orkade fan inte ta nån diskussion med honom då och tänkte att om checken skulle sakna täckning så får jag strida då. Är så jävla förkyld också så jag orakde inte! Men VARFÖR i helvete ska man betala HEA jävla beloppet som står på checken om den saknar täckning till banken har jag fortfarande inte fattat!!! Jag har ju inte fått några pengar och kommer inte få de heller förrän de ser att checken har täckning?!?!!

 

Fy fan för Föreningsbanken! :twisted: Kände mig som en skurk idag!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gått två dygn nu sen jag cashade ut via klienten, fortfarande har inte pengar dykt upp. Mailade igår kväll också men har inte fått svar än. Har jag skäl att börja bli lite orolig eller är det någon här som varit med om att det tagit såhär lång tid från party?

 

Känns lite olustigt då det är hela min pokerrulle vi snackar om...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, fick det första mailet man får när man begär cash out, dock inte det andra (av förklarliga skäl) som dimper ner samtidigt som pengarna.

 

Hursomhelst, kollade upp "where is my money?", tydligen så är det i "Approval Center"-stadiet. Får hoppas på att de bara varit ovanligt slöa då, men det är hursomhelst trist när alla pengar är låsta såhär vilket gör att jag inte kan lira längre (lirade NL cashgame på pacific fram tills för någon timme sen för de 50$ jag fick genom att sätta in pengar och sen ta ut dem direkt, men de åkte i en och samma hand efter torsk med KK mot 67s. :roll:).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...