Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

 

Jag har just börjat spela på Party's NL25-bord. Jänkarna är ju helt galna i spelstilen jämfört med Ladbrokes som jag också lirar på.

 

Nu till frågan. Jag blir helt vansinnig på själva pokerklienten Party kör med. Fönstrerna poppar upp och blinkar ta mig f*n hela tiden och jag tappar lite koncentration. Finns det bot för detta?

 

Hälsningar

Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party har en $20 000 freeroll imorgon, om man fixar 250 raked hands idag.

Kul, men hur f*n ska man veta hur många man har spelat om man inte clearar en bonus och det går inte registera sig för turneringen förän nån timme innan?

Du kan gå in på ditt konto "go to my account (WebSide)" Där väljer du Events/PartyPoker.com Million V/Extra Starting Chips/ Där har du en summa spelade händer, den uppdateras hela tiden. Så du kan lätt ränka ut när du har spelat 250 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party har en $20 000 freeroll imorgon, om man fixar 250 raked hands idag.

Kul, men hur f*n ska man veta hur många man har spelat om man inte clearar en bonus och det går inte registera sig för turneringen förän nån timme innan?

Du kan gå in på ditt konto "go to my account (WebSide)" Där väljer du Events/PartyPoker.com Million V/Extra Starting Chips/ Där har du en summa spelade händer, den uppdateras hela tiden. Så du kan lätt ränka ut när du har spelat 250 händer

 

Tack!

Det funkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar inte leta igenom hela tråden, så jag ställer den här frågan snabbt.

 

Hur kan man söka på spelare? Verkar ju som att den funktionen är urkass nu, söker jag på en spelare jag vet är online syns han inte.

 

Kommer funktionen lagas snart? orkar inte sitta och skumma igenom alla bord efter fisk :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

När jag trycker på deposit-knappen i cashier-rutan så blir det ett error-meddelande på pop-up sidan. Det står ansluter till plats bla bla bla, men den hittae inte platsen.

 

Detta var första gången jag försökte göra en deposit hos PartyPoker. Vad kan felet bero på?

 

Ingen som har en aning? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man vinner en plats i en turnering från en sattelit kan man då ta pengar istället för platsen, alltså deregistra och få cash istället?

 

Det tvivlar jag starkt på. Du vinner kredit för en turnering och de pengarna brukar vara låste till just den turneringen. På vissa sajter kan man väl sälja biljetter emellan splare, men vet inte hur det fungerar med Party.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behöver hjälp med utbetalning från partypoker.

 

Vart skriver jag in mitt kontonummer? Det finns ju ingen ruta för det när jag väljer Sverige som land.

 

Det som jag kan uppge är:

 

Bank name

Bank/Branch adress

Swift code

IBAN-number

 

 

Under detta finns dock nåt som heter Intermediary Bank Details, men där är en ruta ikryssad med Non-Required. Här går det dock att fylla i Bankens namn, kontonummer, swift code, IBAN-nummer och också nåt som heter ABA / Routing Number.

 

Hur gör man?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behöver hjälp med utbetalning från partypoker.

 

Vart skriver jag in mitt kontonummer? Det finns ju ingen ruta för det när jag väljer Sverige som land.

 

Det som jag kan uppge är:

 

Bank name

Bank/Branch adress

Swift code

IBAN-number

 

 

Under detta finns dock nåt som heter Intermediary Bank Details, men där är en ruta ikryssad med Non-Required. Här går det dock att fylla i Bankens namn, kontonummer, swift code, IBAN-nummer och också nåt som heter ABA / Routing Number.

 

Hur gör man?

 

Som jag förstår det är IBAN numret fullständigt täckande. Dvs det innehåller både Bank-id + kontonummer. Titta på ditt IBAN och se om du inte kan identifiera ditt kontonummer i sörjan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:oops: Hoppas någon vänlig själ kan hjälpa en nybörjare med två frågor.

 

1, Om jag sätter in pengar hos PP med mitt Visa så kan de väl göra utbetalningar till samma Visa!? Jag tolkar iallafall deras sait så...

 

2, Hur fungerar deras start bonus på 20%, det står att jag måste spela bonussumman 7x med raked hands?? Om jag sätter in $200 och ska få $40 i bonus måste jag då omsätta $280???? Jag är nog korkad men så kan det väl inte vara?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:oops: Hoppas någon vänlig själ kan hjälpa en nybörjare med två frågor.

 

1, Om jag sätter in pengar hos PP med mitt Visa så kan de väl göra utbetalningar till samma Visa!? Jag tolkar iallafall deras sait så...

 

2, Hur fungerar deras start bonus på 20%, det står att jag måste spela bonussumman 7x med raked hands?? Om jag sätter in $200 och ska få $40 i bonus måste jag då omsätta $280???? Jag är nog korkad men så kan det väl inte vara?!

 

Bonusclearing kravet gäller antal rakeade händer. I ditt fall skall du spela 280 händer som rakeas (för NL betyder det att potten > 1$).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte sätta in kanske 150-200$ på party poker om nån dag. Då får jag ju 20% av det vilket är drygt 35$. Sen så tänkte jag å en kompis utnyttja 'rekrytera en vän' erbjudandet.

 

Så då är min fråga: kan jag skriva in båda bonus koderna eller måste jag välje en utan dom ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fråga, fick ngt mail om att min mina poäng håller på o gå ut så jag tänkte slösa dem på ngn tröja el ngn bok man kan ge bort i julklapp, men jag hittar inte vilka varor man kan beställa hem. ser bara en numerplåt o en ful väska, inget annat.

 

har ca 22000 poäng o det borde man väl kunna få ngt för.

 

tacksam för svar eller länk

 

//rosen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 FOLD POKER TABLE för 15500 Points, kan det vara något? Jag funderar själv på att skaffa ett sådant om en månad eller nåt när jag är uppe i de poängen...

 

Nån som beställt ett sådant? Vad tycker ni om det? Det är ett så kallat 'table top' som man lägger ovanpå ett vanligt bord om jag förstått det hela rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...