Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

Du får inte kolla på korten innan, bettet sker innan några kort delas ut.

 

"Once your color and amount have been chosen, your Side Bet will be on for the next hand that is dealt. You can exit your Side Bet at any time, before the next hand is dealt"

 

Dessutom är det 7 gånger pengarna man får

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det någon som kan upplysa mig om vad "Players Action Bonus" är för något och hur det fungerar? Om jag fattat saken rätt så skall det vara ett slags belöningssystem i form av $$ som betalas tillbaka av Party till spelaren, ungefär som rakeback alltså. Vore intressant att veta mer om detta om man skall hoppa på Partypoker efter spliten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har några frågor med anledning av de stora förändringarna på party-nätverket. Har nu lämnat multipoker och sneglar mot party.

Frågor:

 

- Hur funkar cash-outen? Går det att få pengar direkt till sitt bankkonto utan avgifter?

 

- Stämmer det att siten drivs från gibraltar, dvs inom Eu, och sålunda är skattefri för oss svenskar?

 

- Hur många spelare är inloggade under högfrekvent tid nu när partynätverket har förändrats?

 

- Kan man som ny få någon schysst bonus?

 

Mvh / rex

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är också intresserad av 2 av dina frågor nämligen:

 

- Stämmer det att siten drivs från gibraltar, dvs inom Eu, och sålunda är skattefri för oss svenskar?

 

- Kan man som ny få någon schysst bonus?

 

Jag kan även svara på:

 

- Hur funkar cash-outen? Går det att få pengar direkt till sitt bankkonto utan avgifter?

 

Kostade tydligen 35$ att casha ut direkt till bankkontot, men om du kör via neteller har jag för mig att det ligger på ~1%.

 

- Hur många spelare är inloggade under högfrekvent tid nu när partynätverket har förändrats?

 

Hörde en siffra runt ca 40k spelare

 

Edit: Det står iofs fortfarande på PartyPokers banner: "Welcome to world's largest poker room! 70,000 players online, join our party now!"

 

- Kan man som ny få någon schysst bonus?

 

Det skall tydligen finnas en 7x relaod bonus, men man kan endast ta del av den som redan aktiv spelare. Men jag undrar om det finns någon sign up bonus eller likande, då jag bara har 350händer kvar till 200$ bonusen på Multipoker och känner att spelet har blivit oerhört mycket tightare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska man göra med sin party points? Har bara köpt in mig i nån freeroll nån gång och så provade jag att skicka efter en tröja. Kan man använda dom till något vettigt?

 

Tröjor fungerar bra som klädesplagg. 8-)

 

Höhö, du säger inte det. Tänkte ha den som kökshandduk. Har man kunnat få nå juste prylar nån gång då? Empire har ju lite elektronik iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att starta ett rakeback-konto på Party via en sida jag fått tips om. Nu är problemet att jag redan har ett konto på party, som jag inte använt på ett halvår. Sedan dess har jag flyttat och fått nytt kreditkortsnummer. Borde jag inte då kunna signa ett nytt konto via rakebacksiten med ny mailadress, ny postadress och nytt kreditnummer utan att stöta på trubbel från Party? Vänta 60 dagar på att få sitt konto avlslutat som det snackas om här känns lite drygt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte spelat på Party på 4-5 månader, men satte in för att clear en reload igår. Då märkte jag att dem tog 0,5$ i rake på 5$ pott. När började dem med detta? 10% måste ju va högsta raken på marknaden. Alla low limits spelare loosar ju fet på detta i längden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte spelat på Party på 4-5 månader, men satte in för att clear en reload igår. Då märkte jag att dem tog 0,5$ i rake på 5$ pott. När började dem med detta? 10% måste ju va högsta raken på marknaden. Alla low limits spelare loosar ju fet på detta i längden!

 

Du pratar antagligen om Fixed limit, och vad jag vet så har det alltid varit så. På potter $0 -> $4.99 är det ingen rake alls iaf.

 

NL har rake redan när potten är $1 fast bara 5%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick nån bonus på PP, måste spela ihop 3000 poäng eller nåt under en månad för o få några hundra dollar.

 

Men satans va drygt, man får 4 poäng per 20 rakade händer oavsett om man lirar NL20 eller NL1000.

 

Går typ tusen gånger snabbare om man skulle lira SNGs verkar det som. Drygt system.

 

Och jag som trodde jag äntligen fått en okejj party bonus...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har nåt bra knep för att hitta dom smaskigaste borden på party? Stör mig på att det inte står flop %. Brukar alltid hamna vid supertighta tråkbord och party ska ju ha den mesta fisken. Jag spelar uteslutande fixed limit 0.5/1 1/2 tillåter rullen för tillfället.

 

Om du har pokertracker så är det bara att använda PokerAce HUD, öppna tio bord och vänta några händer så ser du.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...