Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

Någon som kan tipsa mig om hur jag på Bästa sätt kan få pengar få pengarna från mitt partypoker acount till mitt svenska bankonto med minimal förlust?

Spelar på multipoker eller något istället. Jo jag vet att dom inte är i samma nätverk längre. Men endå. Där har dom ju direkt uttag till bankkontot. Avgift 0kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nog för att rekebacksanck är no no men jag har fått ett erbjudande om rakeback dock vad jag förstått inte exact rakeback men på ett ungefär samma system. Dock undrar jag om det bara är att avsluta mitt konto för att han senare ska kunna skapa ett konto direkt? Vad jag hört måste man vara inaktiv innan det går skapa ett nytt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du kan inte ta ut pengarna med något förutom check. Så om du har tänkt att ta ut pengarna kanske att skaffa neteller eller att spela på någon annan sida. Multipoker eller unibet. För dom har uttag direkt till ditt bankkonto. Utan avgifter.

 

 

Menar du att man inte kan ta ut pengarna till sitt Visa kort?

Som jag uppfatta det måste du först satt in pengar från det för att sedan kunna ta ut det.

Eller har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej är rätt säker på att man inte kan ta ut till VISA från partypoker. Förutom pengarna du satt in. Det är standard på dom flesta sidorna.

 

Ska nog gå bra att ta ut mer än man satt in med VISA numera.

 

Detta står på cash out sidan:

You may only cashout to your Visa Cards that are registered with us, that you have made a successful deposit with and are still valid. If you do wish to use this cash out option, please deposit using your Visa Card that you want to cash out to.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog för att rekebacksanck är no no men jag har fått ett erbjudande om rakeback dock vad jag förstått inte exact rakeback men på ett ungefär samma system. Dock undrar jag om det bara är att avsluta mitt konto för att han senare ska kunna skapa ett konto direkt? Vad jag hört måste man vara inaktiv innan det går skapa ett nytt konto.

 

bump

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer, ingen som har en brandväg installerad på datorn kan spela där.

:lol: Den va rolig :lol:

 

Det verkar som det inte går att spela på PP om man sitter bakom en brandvägg. Någon annan som märkt detta????

Klart att man kan, vad har du för brandvägg egentligen? Har aldrig hört detta förrut. Jag har spelat där o Norton klagar inte. Inte heller windowsbrandväggen. Nej det verkar konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog för att rekebacksanck är no no men jag har fått ett erbjudande om rakeback dock vad jag förstått inte exact rakeback men på ett ungefär samma system. Dock undrar jag om det bara är att avsluta mitt konto för att han senare ska kunna skapa ett konto direkt? Vad jag hört måste man vara inaktiv innan det går skapa ett nytt konto.

 

bump

 

Party tillåter inte dig att använda samma uppgifter till ett nytt konto. Någon påstod att man måste vänta minst 6 månader innan man kan öppna ett nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lolaz fick iaf mitt VIP-erbjudande idag. Då mitt konto är nytt har jag bara vanlig status på party-points så jag får inga extra % för jag spelat mkt etc. Iallafall så var erbjudandet såhär:

 

"As a VIP Club member earn 3675 regular Party Points between November 15 and November 30 and we will ‘thank’ you with a healthy $ 125 cash bonus deposited directly into your account.*

 

We will also go on step further…If you earn more than 7325 regular Party points during the same period we will give you $ 300! That’s a lot of stuffing!"

 

Räknade lite på det där. Skulle behöva betala $3055 i turneringsavgifter för att få bonusen på $300. Inget man direkt jagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Investigations Team security system has detected that you have been a part of our affiliate promotion, and in order to protect the integrity of our site, we request you to send a copy of the front and back of a Government issued photo ID i.e. Driver's License or Passport to efax@pay-pro.com (OR) alerts@partypoker.com (OR) 1 (888)-542-7009, in order to re-activate your account.

 

Hur har ni andra gjort när de krävt ID-bevis av er? Räcker det med ett fotografi av passet eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...