Gå till innehåll

Grebbestad European Poker Challenge mars 2006!

Recommended Posts

Postad

:D:D:DNu mindre än 75 platser kvar :D:D:D

Kan redan nu påpeka att jag från den 27:e till den 4:e kommer vara bortrest.

Så då kommer det ej att komma bekräftelser på betalningar eller bokningar.

Skulle platserna vara slut när jag kommer tillbaka, så kommer det att bokas på efter inkommet datum på mailen, därefter kommer den underbara väntlistan att åter träda i kraft.

Samma på väntlistan att det är datum på inkommet mail som utgör turordningen på denna.

Há de gött

/Grebban

• Svars 361
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

11 PLATSER KVAR

Nu är det elva platser kvar. :P Det kommer att bli som förra årret, denna siffra kommer att åka lite upp och ner nu i slutet.

Detta pga att jag nu kommer att börja gå bakåt i listan då det finns ngr som inte har betalt.

Dessa kommer bara at raderas, jag kommer ej att kontakta dessa spelare.

HAR DU BOKAT PLATS, FÅTT BEKRÄFTELSE, HAR BET, MEN INTE BESKED OM DETTA ??

MAILA PÅ GREBBESTADEVENT@TELIA.SE

Det samma gäller för dig som har:

BOKAT PLATS MEN EJ FÅTT BEKRÄFTELSE PÅ DENNA. MAILA PÅ:

GREBBESTADEVENT@TELIA.SE.

OBS, för att undvika "mailbombning" så gäller inte ovan två punkter som har bokat el. bet. den sista vecka.

Jag är nu borta till första lördagen i feb.

Så på söndag går jag igenom alla bokningar, samt alla betalningar.

Väntlista kommer att uprättas efter de datum då bokning har inkommit.

Väl mött till en underbar pokerweekend önskar:

Glenn & Jeppe / Grebbestadevent

Samt

24hpoker med personal.

Postad

Hej!

Är anmäld och ser verkligen fram emot EPC, ska bli jäkligt skoj!

En liten undran bara: Kan man få tag på gällande turneringsregler och house rules någonstans?

Tack på förhand,

Mikael

Postad
er alle plassene til grebbstad turneringen bookade eller? finst d nån skjangs for å vere med no? sendte mail ikveld men er redd d vart for seint.... :( ?

Alla som är bokade har garanterat inte betalat, så tror du har goda möjligheter att få en plats i alla fall.

Postad

Hej alla pokerglada.

Detta är bara ett snabbt inlägg. Som jag tidigare med. är jag borta denna vecka, åter nupå söndag.

Svar på allas förundran, SKICKA ett mail med anm. NAMN, MAIL, MOBNR, för precis som ovan kommer jag att rensa "hårt" på söndag med de som inte har betalt, så det kommer att vara platser tillgänliga då, men då enl. de som mailat, och samma i den turordning som mailen har inkommit kommer platserna att fördelas.

Nu signar jag ut, och återkommer på söndag, maila på :lol:

/Grebban

Postad

Jag har betalat min plats i EPC men har precis fått reda på att jag fått förhinder så jag kan ej närvara när turneringen spelas :( Någon som inte har betalat sin plats än får väldigt gärna höra av sig, det hade uppskattats enormt.

Om det är någon som vet om det finns en tråd som behandlar detta lite mer ingående så får ni gärna tipsa om detta..

Tack på förhand.

Postad

Nu är det äntlligen klart med datum för Satelliter till Grebbestad på Sportingbet Poker.

Vi kommer att spela om totalt 4 platser till Grebbestad European Poker Challenge!

Satellit 1. Buy-in $10+1

Fredag 17 februari 20:00 (svensk tid)

Satellit 2. Buy-in $10+1

Fredag 24 februari 20:00 (svensk tid)

Satelliterna kommer att vara synliga i lobbyn from 10 februari och registrering startar två timmar innan tävlingen startar.

I vardera satellit kommer ettan och tvåan att få åka till Grebbestad och spela turneringen. I priset ingår också tre nätter i dubbelrum på Hotell Tanumstrand.

Plats 3-10 i Satelliterna kommer att vinna ett exklusivt pokerset från Sportingbet Poker.

Sportingbets standardregler för pokerturneringar gäller.

Samma spelare kan inte vinna mer än en plats till turneringen.

Lycka Till! :D

Mvh Sportingbet Poker

Postad
Kan man vara med även fast man redan har betalat sin plats till EPC?

Jag menar, kan man va med & vinna för att sedan sälja den vunna platsen till en polare?

Ja - det ser jag inte som något problem. Det enda du inte kan göra är att inte vinna två platser från Sportingbet. Om du redan köpt plats och sen vinner ett säte från oss så löser vi nog det. ;)

Postad

.... Buy-in $10+1....

I vardera satellit kommer ettan och tvåan att få åka till Grebbestad och spela turneringen. I priset ingår också tre nätter i dubbelrum på Hotell Strandbaden.

Plats 3-10 i Satelliterna kommer att vinna ett exklusivt pokerset från Sportingbet Poker.

Kan bli ganska intressant undervärde på dom om många är med :)

Säg att paketen är värda $400 var alltså $800 tot

7 stycken markerset á 350-500:-, 7*$65= 455, säg $1300 totalt i värde.

Så är det över 130 spelare (vilket det säkert inte blir) så har vi undervärde, vilket inte är så ofta man får i tours! :)

Hade nog tyckt det va bättre att ni på resterande platser gav lite pengar i vanlig turneringsstruktur efter antalet anmälda, om det blir över 80 anmälningar så klart. Vilket man säkert inte kan räkna med o då blir pokerseten en mkt bra lösning.

Postad

Hade nog tyckt det va bättre att ni på resterande platser gav lite pengar i vanlig turneringsstruktur efter antalet anmälda, om det blir över 80 anmälningar så klart. Vilket man säkert inte kan räkna med o då blir pokerseten en mkt bra lösning.

Intressant och bra synpunkt - givetvis är inget omöjligt att ändra på :D

Postad

Hej!

Vi lånar din tråd lite Glenn :)

För er som inte redan kände till det så kan vi meddela att 24hPoker kommer fungera som huvudsponsor vid EPC. Vi kommer finnas representerade på plats, ha satelliter till turneringen och erbjuda lite mervärden på olika sätt.

Det vi undrar nu är om det finns ett intresse av samåkning från centrala Göteborg till Grebbestad. Vi planerar nämligen att ha en eller två bussar som går utsatta tidslag till Grebbestad från centrala Göteborg. Men självklart vill vi fylla bussarna med spelare och inte ha halvfulla bussar.

Därför gör vi nu en spontan liten marknadsundersökning i denna tråd för att se om det finns ett intresse av detta. Ni som är intresserade av att samåka från centrala Göteborg (utan kostnad självklart) i våra bussar fredag 24/3 på eftermiddagen får gärna skicka ett mail till epc@24hpoker.com med namn och telefonnummer.

Tack på förhand

Mvh

24hPoker & Grebbestad EPC

Postad

SÄLJA OCH KÖPA BILJETTER !!!!!!!

Säger nu detta endast EN gång, ni som har biljetter, har betalt eller dylig. Har ni funderingar på att sälja eller överlåta dessa biljetter kommer dessa INTE att gälla.

Då detta pga att varje biljett är unik, och således måste alla ombokningar gå genom oss.

Gör dom inte detta kommer biljetterna att vara värdelös för den som köper denna.

Då registrering kommer att ske med legitimation i kombination med biljetten.

Men givetvis, därefter är det upp till varje köpare att chansa... :P

Postad

Nu inatt har vi skickat bekräftelser till alla som har bokat, och imorgon (tisdag) kommer vi att skicka bekräftelser till alla som har betalt.

P.s

Startfältet är nu FULLT, reservlista är upprättad, och de som ej betalt i tid kommer att plockas bort och ersättas av dessa på reservlistan.

Trevlig dag... :lol:

Postad
BOENDE.

Ni som har biljetter, men ej bokat boende på TANUMSTRAND, gör detta så snart ni kan då sängarna börjar ta slut om ni vill bo på spelarenan.

Ring: 0525-19100, säg att det gäller pokern, och de olika prisalt. för TANUMSTAND finner ni på http://www.grebbestadspoker.se och under fliken "info EPC"

Är Grebbestad Vandrarhem okej? Någon som har bott där? Är det långt till spelarenan?

H/B