Gå till innehåll

Grebbestad European Poker Challenge mars 2006!


grebban

Recommended Posts

  • Svars 361
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Får tacka för en underbar helg senast grebban!

 

Hade tänkt anmäla mig och tjejen nu, dock funderar jag på hur det funkar med platser för sponsring? Går det att avvakta nån månad med betalningen om man tex ska sponsra några spelare med detta men vill ta det från inkomsten till ett bolag 2006? Funkar det att boka de redan nu och sen betala i januari?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul, kul med alla inläggen. Men som ni säkert har märkt är jag bara här ute ca: 1 gång per dygn.

Jag jobbar så fingrarna blöder :lol: Så mitt tangetbord är nu mera åt det röda hållet, men håll ut, det kommer :oops:

När jag har kommit i kapp så kommer jag lägga ut det här, så det finns ingen risk att ngn blir bortglömd :lol:

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får tacka för en underbar helg senast grebban!

 

Hade tänkt anmäla mig och tjejen nu, dock funderar jag på hur det funkar med platser för sponsring? Går det att avvakta nån månad med betalningen om man tex ska sponsra några spelare med detta men vill ta det från inkomsten till ett bolag 2006? Funkar det att boka de redan nu och sen betala i januari?

 

Har skickat ett PM till dig.

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär...... Nu har jag tömt hela inboxen. Så alla har fått bekräftelse. Vissa har fått i svar att maila på nytt, då det har varit flera bokningar i samma namn.

Det går jättebra att boka flera pers i samman mail, men jag måste på varje spelare ha: namn, mobilnr samt mailadress, då det denna omgång är en egen privat biljett som gäller i samband med leg.

 

Samt att alla betalningar som har kommit in har fått sin biljett, och bekräftelse via mailen, där ligger även info om olika boendealt. för denna helg.

 

Är det ngn som saknar bekräftelse på bokad plats eller betalning, så får ni höra av er snarast. Då bokningen försvinner som sagt om betalning inte kommer inom 5dagar från det att du har FÅTT bekräftelsen.

 

Vänligen

Grebban :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man dealar själv?

 

Låt mig ställa en motfråga 8-)

 

Tror du dom lyckas få tag på 60 dealers?

 

if the price is right ;)

 

Kan säga att man dealar själv ;) Få tag i 60 dealers, visst, men priset !!!!

Kommer vara som sist, de sista borden kommer att få dealers, dock frivilliga sådana.

Och vill med detta passa på att utbringa ett STORT TACK till alla ni som ställde upp sist, JÄTTETACK :P

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När ni på mail: e.p.c.2006@hotmail.com lägger eran anmällan till turneringen så måste jag ha:

Namn, mobilnummer samt mailadress då det i år körs ut biljetter i samband med bokning och betalning.

 

Så de bokningar som ar kommit in med bara namn, kommer inte att få ngn bekräftelse om att de har plats. Berörda personer har dock fått ett mail om detta, så vi fixat till det. :lol:

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta e inte lagligt., sen snackar ni om att man inte får snacka warez och andra olagligheter, men ack.. ni får ju ta upp illegala turneringar...

Lite OT, det finns precis som allt här i världen är det inte svart eller vitt, vi har, som många gånger tidigare nämnt, en rätt rejält högre tröskel för pokerrelaterade tveksamheter (t ex skattetrådarna etc) än andra "vanliga" tveksamheter.

 

Delar gärna av denna tråd till Om POKERFORUM.nu om det känns som att det är väsentligt att diskutera detta, PMa mig om det blir aktuellt.

 

Annars så återgår vi till topic i denna tråd.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta e inte lagligt., sen snackar ni om att man inte får snacka warez och andra olagligheter, men ack.. ni får ju ta upp illegala turneringar...

 

Grejen är väl att när det gäller saker som gäller upphovsrätt, så finns det mycket starka företag som kan sätta igång ett rent helvete. Ta bara exemplet med Flashback, som har förbjudit diskussioner om piratkort till betalkanaler. Det är enligt svensk lag inte förbjudet att inneha ett piratkort (det är förbjudet med försäljning av piratkort), men då Canal+ och Viasat sätter in advokater för miljontals dollar, så kan de få precis som de vill.

 

Jag förstår QoS helt och hållet. Man vill helt enkelt inte ta en fajt med ett stort filmbolag, som lätt pyntar upp några miljoner dollar i advokatkostnader, bara för att statuera exempel (skit samma om de vinner i domstol, de vinner i slutändan ändå pga. den skräck de sätter i andra människor). Det kan bli oerhört dyrt om man ska betala den andra partens advokatkostnader.

 

Som slutkläm kan jag väl säga att om man vill läsa och posta på ett forum, så är det bara att anpassa sig till de regler som gäller. Gillar man inte läget, så slutar man läsa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...