Gå till innehåll

Grebbestad European Poker Challenge mars 2006!


grebban

Recommended Posts

  • Svars 361
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

400 spelare bokade, samma som senast turnering. Enda och stora skillnaden just nu är att 400 spelare har bokat på loppet under 1 månad. Jag skall hinna bekräfta, boka in, boka sateliter osv.

Men om ni inte var med på förra turneringen utan är nya bokare kan jag bara referera till förra turneringen.

Och säger jag att det kommer så snart jag hinner, ja då kommer det så fort jag hinner. :lol:

Och för at det inte skall bli fel, och om du uppgett en hotmailadress, kolla under skäppost, där det i 8 fall av 10 när det gäller inväntan av mail så ligger dom där :P

Så jag hoppas på att jag hinner enligt ett par inlägg ovanför så är målet att alla skall ha fått det under denna helgen, funkar det ???!!! :D

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare Grabbar.

Ja, jag får hålla med om ovan inlägg, tog mig vatten över huvudet.... Jag lovar det kommer, ingen blir glömd 8-)

Men det är kul att så många vill vara med, otroligt kul med alla uppmuntrande mail om att jobba på..... :roll:

Kommer alla papper under två närmaste dygnen, hoppas på ett men skriver två så har jag lite marginal.... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...