Pokerducks Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Halloj, Om inget väldigt oförutspått inträffar så går vi live imorrn fredag! MVH Daniel Bergström Pokerducks.com Citera
Sagge Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Coolt! Jag kommer garanterat att spela en del hos er! Lycka till! Citera
APC Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Coolt! Jag kommer garanterat att spela en del hos er! Lycka till! Har du insiderinfo eftersom du vet de innan den lanserats? Citera
Rotoroberts Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Mkt bra, ser fram emot att få testa en ny pokersida! Förresten, har Birgitta fått mitt senaste mail, eller är ni fortfarande kvar i Köpenhamn? Citera
Pokerducks Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 >Rotorobert: Yes, det har hon fått? Påminner henne om det nu med en gång ifall hon glömt att svara. Vi sitter och testar i detta nu och det som absolut inte fick inträffa har tyvärr hänt och det är nu osäkert om det blir något imorrn eller inte. Jag kommer hålla er uppdaterade under morgondagen och hoppas kunna bistå med hjälp i forumet även i fortsättningen när vi väl kommer igång. Må gott och god natt! Hälsningar Daniel Bergström Pokerducks.com Citera
Sagge Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Vi sitter och testar i detta nu och det som absolut inte fick inträffa har tyvärr hänt och det är nu osäkert om det blir något imorrn eller inte. Vi håller tummarna! Den som väntar på ngt gott...... Citera
Pokerducks Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 21:00 är den preliminära tiden jag kan ge just nu. MVH Daniel Pokerducks.com Citera
Rotoroberts Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Synd att man ska på live-poker ikväll då... Citera
mdmar Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Nåt erbjudande för pokerforumare månne Citera
Pokerducks Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Tyvärr så blir det inget vid 21:00. Istället får jag passa på att rekommendera EPT Barccelona på Eurosport vid 22:00 där minst en "Anka" medverkar i högsta grad. Återkommer om ny tid för lanseringen. Vi skulle kunna gå live men allt är fortfarande inte helt 100 vilket är kravet innan vi går på. Vi vill inte upprepar tidigare bravader som andra bolag gjort efter påtryckningar uppifrån (ni får själva lista ut vad jag syftar på MVH Daniel Pokerducks.com Citera
KentAgent Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Precis! we "expekt" more from you Citera
Sagge Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Tyvärr så blir det inget vid 21:00. Istället får jag passa på att rekommendera EPT Barccelona på Eurosport vid 22:00 där minst en "Anka" medverkar i högsta grad. Återkommer om ny tid för lanseringen. Vi skulle kunna gå live men allt är fortfarande inte helt 100 vilket är kravet innan vi går på. Vi vill inte upprepar tidigare bravader som andra bolag gjort efter påtryckningar uppifrån (ni får själva lista ut vad jag syftar på MVH Daniel Pokerducks.com Låter som en ytterst sund inställning.... Citera
argoo Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Något nytt? Vilket nätverk gäller de? Tain? Citera
Maax Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Tain. Man kan ladda ner klienten nu, men ej skapa konto ännu. Citera
ninreb Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 shit vilket erbjudande. 3000 poäng så får man en dvd. jag gillar at spela sexmanna bord och då ska mitt bord alltså raka bort 3000 dollar för av varjeparseon ska få varsin dvd. dvs 500 dollar /dvd. det e ju lysande! eller om man är smart kan man ju spela 10 manna bord då blir det ju bara 300 dollar för en dvd. suveränt! Citera
Pokerducks Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Hej allihopa, Vill påpekat att siten är uppe för lite tester internt. Kommer säkerligen bli ändringar i villkoren för de olika kampanjerna. Går allt som det ska med SM ikväll så går vi online imorrn med den officiella versionen av siten och kampanjerna. Hälsningar Daniel Bergström Pokerducks.com Citera
ninreb Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 testing testing. så ni ska ändra i erbjudandena?? snurrade ni bara i den stora tomblan när ni fick upp siffran 3000 för en dvd eller vad? kan ni ninte typ räkna först och bestämma er sen hur ni ska göra. Pokersidor som ändrar erbjudanden är jättepopulärt. Lovande start. Citera
Pokerducks Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Som sagt, villkoren är anpassade efter en gammal beräkning. Inte tänkt att siten ska vara öppen för allmänheten men svårt att undgå när man testar live . Hälsningar Daniel Bergström Pokerducks.com Citera
lobbin Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Som sagt, villkoren är anpassade efter en gammal beräkning. Inte tänkt att siten ska vara öppen för allmänheten men svårt att undgå när man testar live . Jo, för websiten måste ju vara öppen för allmänheten när man testar live, tänkte inte på det. *ironi* Citera
Pokerducks Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Tekniken är inte min starka sida men så jag uppfattat det då vi behövt testa insättningar osv. Hoppas ni som varit inne uppskattat siten. Om inte får ni gärna komma med synpunkter här i forumet. Vi kommer lansera en webshop inom 2-3veckor med andra prylar än Poker DVD:n. Önskemål på produkter ni vill se i så fall? Hälsningar Daniel Bergström Pokerducks.com Citera
billnet Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Hoppas ni som varit inne uppskattat siten. Om inte får ni gärna komma med synpunkter här i forumet. Eftersom sajten är på svenska: Det heter inte "Poker DVD", utan (förmodligen) "Poker-DVD". Inte heller heter det "DVD Kampanj" eller "Bonus Kampanj". Eller "DVD Boxen". "FPP poäng" borde nog vara FPP-poäng (som CD-skiva). Och så vidare. Så det så! Citera
Pokerducks Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Särskrivning AB. Ser inte bra ut, blir till att ändra på direkt. /Daniel Citera
Pokerducks Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Nu är vi äntligen online på riktigt! Ligger lite lågt med aktiviteter i ett par dagar men sen brakar det loss vill jag lova. Som ni ser så har ni begränsade insättnings alternativ men det kommer mer de närmaste dagarna. Finns tillgänlig i forumet så mycket som möjligt för synpunkter/frågor. Hälsningar Daniel Bergström Pokerducks.com Citera
Recommended Posts