kungbohman Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Seriöst man måste ju få någon ersättning när man sitter så här i en tunering och spelat 3 - 4 timmar och är över averege, samt itm. Jag drog iväg ett mail nu. Ska vi se på svar. får väl 5$ ersättning. Alla borde få ersättning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vladofox Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Sigh...3 turrar uppe... en 30x BB Pot i spel ..så händer detta Expekt är som crack... Du vet att du inte borde...men du spelar där endå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beem_ Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Givetvis, Men framförallt dom i tuneringar. Ger mig inte utan ersättning. Envis ska jag va:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 någon som satt o lirade player ranking? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Givetvis, Men framförallt dom i tuneringar.Ger mig inte utan ersättning. Envis ska jag va:-D Skriv om du får någon ersättning då ska jag på dom också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Fan löjligt det här, här sitter man och sliter för sina FPPs och så dör servern....nåde expekt om det händer sista dagen då jag ska grinda ihop mina 100 000... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beem_ Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 NÄR FAN ska det gå igång och NÄR FAN ska dom svara på mailet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doddo74 Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 stopp igen? anmäld till turn som bara är borta nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
savage28 Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 drygt som fan detta ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Man kan logga in nu men det funkar inte att ta sig till borden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Har man 30 dagar på sig att grinda ihop 100k fpp för att få 5000$ ? Eller måste man ta 100k på en dag eller vad? Vad är hemligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beem_ Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Ännu bättre nyheter nu. Nu försvann tuneringarna man spelat i. Fyfan. Har dom inget siteansvarig på sidan här? SUCKl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Någon som vet om det är samma problem på alla iPoker-sajter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Någon som vet om det är samma problem på alla iPoker-sajter? Ja, eftersom det är nätverket som strular. Det är samma skit med Titan Poker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checksyn Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Någon som vet om det är samma problem på alla iPoker-sajter? Samma på ducks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beem_ Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 expekt slogan, Expekt our network do DIE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vladofox Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 expekt slogan, Expekt our network do DIE 2/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beem_ Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Åh härligt fick tillbaks mitt inköp i tuneringen efter 4timmars spel och över averge och redan ITM. Good work, Godnatt:twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Saknar ca: $120 sen störningarna i natt, nån mer som saknar pengar??? Ska jobba nu, får hoppas att dom har kommit till rätta tills man kommer hem... Har fått tillbaka pengarna nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beem_ Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Skriv om du får någon ersättning då ska jag på dom också Jag fick 100$ only, låg top 10 efter 4timmar. Hoppas deras klient dödende är över nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Jag saknar runt 200$. När jag påpekade det sa de något om någon jävla policy. I den står det (antar jag) "Händer något som enbart ligger på vår sida så ska du självklart inte få några pengar tillbaka. Capish?" Mvh, KF! Får inte du tillbaka dina pengar? Jag skickade ett mail igår angående en SnG som jag spelade samtidigt som nätverket dog. Då fick jag bland annat till svar: "All affected tournaments will be automatically refunded within 24 hours in accordance with our "Interrupted tournament policy", which can be found in the Poker Info section in the poker client." Så du bör ju få tillbaka dina pengar då dem trots allt verkar ha en "policy". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Hur lång tid brukar det ta att få svar från vanliga supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Hur lång tid brukar det ta att få svar från vanliga supporten? Jag har fått svar på cirka 15-30min de tre gånger jag har kontaktat dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Varför slutar man autoposta blinds varje gång man reloadar? Finns det fler med det här problemet? Sjukt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 31 Mars , 2007 Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Hm. Provar Expekt miniview för första gången nu, och har grava problem att ens lägga bets/raises. Man markerar sifferrutan, och så fort nåt annat fönster dingar till så avmarkeras fönstret och därmed siffrorna... vad göra? Jag hinner ofta inte ens satsa innan tiden rinner ut, det blir nåt slags fars där jag försöker markera och bara ser det avmarkeras konstant varje gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts