loka2 Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Jag har nu spelat idag ca 200 händer på NL20 hittils idag och det är första sessionen poker jag kör på ca 2 månader och jag har ännu inte fått en ända FFP förrutom då jag körde en turre igårkväll. Är det någon annan som har det här problemet??? Citera
Alfons Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Jag har nu spelat idag ca 200 händer på NL20 hittils idag och det är första sessionen poker jag kör på ca 2 månader och jag har ännu inte fått en ända FFP förrutom då jag körde en turre igårkväll. Är det någon annan som har det här problemet??? FPP'na uppdateras inte i real tid utan ca va 30e minut så kolla igen. Citera
loka2 Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Jag har nu spelat idag ca 200 händer på NL20 hittils idag och det är första sessionen poker jag kör på ca 2 månader och jag har ännu inte fått en ända FFP förrutom då jag körde en turre igårkväll. Är det någon annan som har det här problemet??? FPP'na uppdateras inte i real tid utan ca va 30e minut så kolla igen. Jo, jag vet men jag fick vänta i 3 timmar innan jag fick några Citera
Grymme Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Schysst av Expekt att sno 44 $ av en. Tog ut mina pengar därifrån för ett par dagar sedan eftersom deras klient suger och kraschar hela tiden. Har endast använt kontot till lite mindre moneytransfers vilket det aldrig varit några problem med. Well, tar ut pengarna och får ett fint litet meddelande om att 1,124 $ skall överföras till mitt konto (har screenshot) och att jag inte skall betala någon expeditionsavgift. Ett par dagar senare poppar 1,080$ in på kontot. Det är deras trevliga lilla 3,9%-iga skatt som de varnat mig för, men som det inte stod något om när jag gjorde uttaget. Betyg server som kraschar, kass klient 2/10 Avgift för att förvara sina pengar där ??????? 0/10 Well, expekt, nu vet ni vad jag tycker om ert agerande iallafall. Citera
Mr Magoo Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Jag har nu tagit del av deras senaste bonus. Jag spelar hyffsat mycket och klarar av att spela flera bord samtidigt. Vilka nivåer ska man ligga på för att hyffsat snabbt få in 12000 fps? NL 200? 100? el räcker det med 50? Citera
flup Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Jag har nu tagit del av deras senaste bonus. Jag spelar hyffsat mycket och klarar av att spela flera bord samtidigt. Vilka nivåer ska man ligga på för att hyffsat snabbt få in 12000 fps? NL 200? 100? el räcker det med 50? fps? fpp antar jag du menar. Jag har signat 150% bonusen och ska dra ihop 4800fpp. på 3 dagar har jag i snitt lirat 3 bord nl100 och i drygt 3-4 timmar / dag och dragit ihop 1000fpp sammanlagt. Citera
flup Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Är det nu på måndag 15/1 som det är dags för nätverksbyte till tribeca? Citera
Jooni Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Min klient kraschar aldrig, iaf väldigt sällan. Knepigt att det är så många som har problem med det ... Citera
madbroiler Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Är det nu på måndag 15/1 som det är dags för nätverksbyte till tribeca? Jag mejlade supporten, dom kunde inte säga något datum, bara att det sker mycket snart och att dom skulle informera sina spelare innan, så 15/1 känns väl inte så troligt. Citera
flup Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Jag mejlade supporten, dom kunde inte säga något datum, bara att det sker mycket snart och att dom skulle informera sina spelare innan, så 15/1 känns väl inte så troligt. Ok, tack. Men hur ligger det till med tribeca? Kommer de fortfarande att heta tribeca eller ska dom också ingå i Ipoker nu? För de köptes ju av playtech som äger ipoker.. http://www.pokerspel.org/expekt-poker-tribeca-tables-kopt-av-playtech.php Citera
telfs Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Har lite problem med expekts pyramid-Sit-and-go...Spelade en del sådana när de låg på Prima och har väl samlat ihop drygt 900 dollar i pyramid-marker...Sedan dess har trafiken på pyramiderna varit sjukt dålig och jag hade nästan glömt bort att jag hade "pengar" där. Är det någon som har lyckats "deala" till sig att man kan använda dessa marker till vanliga turneringar eller dylikt. Har varit i kontakt med supporten och de är varken intresserade av någon deal eller kan säga när någon pyramid-final går av stapeln. Finns det någon här som brukar spela dessa och har koll på trafiken? Citera
loka2 Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Nu när Expekt har bytt från Tain till Ipoker så har de ocså bytt format på deras HH filer från txt till xml. Vet att det detta format förekommer rätt ofta men jag har aldrig hanskats med det förrut. Hur är det man konverterar dem till txt filer? Citera
baller Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 hurra för nya cliienten, där expekt växla mina tournament money mot real cash.. hurra Citera
mgps Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 lol, grattis baller. hur många aktiva spelare är det nu då? Citera
dedu Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Hur bra ar deras nya bonuserbjudande daer man far 5000 dollar om man uppnar 3000 FPPS pa en manad? Citera
loka2 Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Hur bra ar deras nya bonuserbjudande daer man far 5000 dollar om man uppnar 3000 FPPS pa en manad? är det inte 30 000 FPPS man behäver uppnå? jag aktiverade bonusen för 500$ och ser då att det var 50 000 jag skulle samla in. Citera
Zyr Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 ni som hade rakeback på expekt tidigare (fick det direkt av sajten), har ni fortfarande rakeback? kan man köra 5k bonusen samtidigt som $600 signupen? Citera
fhaugen Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 ni som hade rakeback på expekt tidigare (fick det direkt av sajten), har ni fortfarande rakeback? kan man köra 5k bonusen samtidigt som $600 signupen? Jag mailade och fråga och fick ett lite konstigt svar. Dom har inte rakeback längre, men i stället har dom en VIP loyalty bonus som man får efter 10,000 FPP. Jag mailade och frågade hur stor denna bonusen var och då skrev dom "This is a bonus that is based on your rake, and it's aproximately a third of your rake." Så det är väl som rakeback egentligen men dom vill väl dölja det lite då det är förbjudet på ipoker. Passade på att maila angående cashbackbonusen också. Återkommer strax! Citera
baller Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 det är väl iofs troligen den max 5000$ bonusen som är för alla som de refererar till ... Citera
fhaugen Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 det är väl iofs troligen den max 5000$ bonusen som är för alla som de refererar till ... Det tror inte jag. $5000 bonusen måste vara ett engångserbjudande.. Det är liksom 250% rakeback på högsta nivån om man spelar SnG's. Citera
Zyr Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 det är väl iofs troligen den max 5000$ bonusen som är för alla som de refererar till ... måste va olika ""This is a bonus that is based on your rake, and it's aproximately a third of your rake" $5000 är ju baserad på FPP's Citera
pop1 Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Hela iPoker verkar knasa idag. Kommer ihåg att det var så här för ett år sedan, men nu verkar det börja om igen. Och expekts klient visar 13600 inloggade, medans CDPoker visar 6667 stycken. Nånstans är det duktigt fel. Citera
AdslVerbe Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Hela iPoker verkar knasa idag. Kommer ihåg att det var så här för ett år sedan, men nu verkar det börja om igen. Och expekts klient visar 13600 inloggade, medans CDPoker visar 6667 stycken. Nånstans är det duktigt fel. hela iPoker har "KNASAT" sen i fredags tycker jag. Men suporten sa i Söndags att alla problem var lösta:lol: . Nä, dom får "rycka upp" sej Citera
pop1 Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Nu fick jag tillbaka insatsen på min sng som blev avbruten plus 3$ till. Det var ju snällt. Citera
Recommended Posts