Pokertomte Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Spelade till typ halv åtta i morse, hur mår jag egentligen. Ja, hur mår du, igentligen? Man undrar, hur jag mår egentligen. nej jag under igentligen oavsett hur fel eller rätt det är Ehm.. det stavas egentligen. Bara så du vet det. Citera
Nidot Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Och bevis till det får vi här med en sökning på NE.se (för säkerhets skull ) igentligen förekommer inte i några artiklar i NE. Kan du ha menat: egentligen Sådeså! Citera
asken Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Skrämmande kul när folk leker svensklärare och tillrättavisar fel, tack för skrattet flibben. Citera
Bein Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Jag mår rätt bra förrutom att jag inte orkar skriva nåt seriöst svar på media läxan. nån som kan skriva kort summering av följande för de har jag inte orkat svara på än (1-4 rader) för då skulle jag må underbart Personuppgiftslagen Yttrandefrihetslagen hur mår du då? Citera
parre Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Callens fylleinlägg är stort spel. Jag mår bättre än jag brukar göra på söndagkvällar, men man mår fan aldrig bra på en söndagkväll... Citera
Bein Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Callens fylleinlägg är stort spel. Jag mår bättre än jag brukar göra på söndagkvällar, men man mår fan aldrig bra på en söndagkväll... svara på min fråga så kommer det kännas bra i kropp och själ Citera
parre Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 http://www.regeringen.se http://www.riksdagen.se Där hittar du allt du behöver veta både om PUL och om yttrandefrihetsgrundlagen. Den första vetefan var den finns, den andra står vackert nedplitad i Sveriges Rikes Grundlag! På Riksdagens hemsida hittar du även motioner, propositioner, debatter och liknande - PUL blev ju rätt omdebatterat vad jag minns. Och nej, jag orkar inte skriva något svar åt dig. Citera
thorn Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Oj oj! Jag höll på att ramla i fällan med söndagsdeppen jag med. Men sen kom jag på att jag fick en gratis flarra vin igår på krogen, den stackars tösen glömde hämta pengarna... bra värde på det. Det kunde hon gott ha också, hon skakade min drink med Sprite i... blev fan att ducka under bardisken. Citera
Dahlberg Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 nu mår jag inte bra... Har dömt 6 hockeymatcher den här helgen + att mitt knattelag hade träning imorse klockan 8 Är helt död i benen. Citera
flibben Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Spelade till typ halv åtta i morse, hur mår jag egentligen. Ja, hur mår du, igentligen? Man undrar, hur jag mår egentligen. nej jag under igentligen oavsett hur fel eller rätt det är Ehm.. det stavas egentligen. Bara så du vet det. så igentligen så stavas det egentligen? Citera
Nidot Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Spelade till typ halv åtta i morse, hur mår jag egentligen. Ja, hur mår du, igentligen? Man undrar, hur jag mår egentligen. nej jag under igentligen oavsett hur fel eller rätt det är Ehm.. det stavas egentligen. Bara så du vet det. så igentligen så stavas det egentligen? Egentligen gör det ju de. Citera
drc Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Callen är sjukt kramgo och sällskapssjuk när han är full. Citera
frescha Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Jag mår sådär just nu. Tråkigt nog missade vi till största sannolikhet att gå upp till Div.2 i fotboll. Vi spelar kval nu där 1 av 3 lag går upp, vi förlorade första matchen med 3-1 hemma så det ser väl inte så jätt ljust ut direkt Bara för ett par månader sedan var vi "oslagbara" och nu har vi slarvat så in åt helvete... Citera
callen Postad 11 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Ni som undrar hur drc mår får svaret här: http://www.slaskpoker.com/upload/bilder/P9240049.JPG Citera
callen Postad 11 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2005 lol för den här tråden lolla inte mina trådar, då blir jag hulken! Citera
Recommended Posts