Gå till innehåll

Stora förändringar på Party-nätet!


Ekenstar

Recommended Posts

  • Svars 339
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har några frågor som jag vore VÄLDIGT tacksam om någon vänlig själ ville svara på:

 

Jag har tidigare lirat på multi, mest dagtid, men nu är utbudet på FL 3/6 (och även 2/4) mkt begränsat. Min fisk-lista med 150 namn är bortblåst (mest partypoker-spelare vad det verkar). Ser mig om efter alternativ.

 

Har någon något bra tips? Har några frågor om PARTYPOKER:

 

- Hur många inloggade spelare har dom dag- resp. kvällstid nu när de är ensamma utan multi, empire osv.

 

- Hur funkar cash-outen. Hörde att det kostar 35 d till bankkonto. Hur mkt kan man casha ut åt gången. Är de snabba?

 

- Mottar gärna andra kommentarere om party, erfarenheter osv.

 

- Sista frågan: Funderar på att skaffa neteller. Är det en enkel funktion för en data-retarded som mig att skaffa?

 

Tack på förhand!

 

/Rex, pokerspelare just nu vilse i cyberrymden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Sista frågan: Funderar på att skaffa neteller. Är det en enkel funktion för en data-retarded som mig att skaffa?

 

Klarar du inte av att skaffa NETeller så bör du nog inte spela poker. ;)

 

Och eftersom du spelar poker och fortfarande verkar ha pengar kvar så ska det vara lugnt! Med enklare ord.... det är hur enkelt som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att MP har vetat om detta länge är ju hur uppenbart som helst. Detta var tydligen anledningen till deras reloads. Alltså har dom vetat det i kanske 2 månader. Konstigt att inget har läck ut.

 

Att man nu kan köra 10 bord på party gör att den intressanta siffran nu är antal bord och inte antal spelare.

 

Mycket smart och elakt av party.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har några frågor som jag vore VÄLDIGT tacksam om någon vänlig själ ville svara på:

 

Jag har tidigare lirat på multi, mest dagtid, men nu är utbudet på FL 3/6 (och även 2/4) mkt begränsat. Min fisk-lista med 150 namn är bortblåst (mest partypoker-spelare vad det verkar). Ser mig om efter alternativ.

 

Har någon något bra tips? Har några frågor om PARTYPOKER:

 

- Hur många inloggade spelare har dom dag- resp. kvällstid nu när de är ensamma utan multi, empire osv.

 

- Hur funkar cash-outen. Hörde att det kostar 35 d till bankkonto. Hur mkt kan man casha ut åt gången. Är de snabba?

 

- Mottar gärna andra kommentarere om party, erfarenheter osv.

 

- Sista frågan: Funderar på att skaffa neteller. Är det en enkel funktion för en data-retarded som mig att skaffa?

 

Tack på förhand!

 

/Rex, pokerspelare just nu vilse i cyberrymden

 

1 inloggade nu 11 ooo kväll (natt) minst 50 000

 

2 gratis till visa om du satt in med et tidigare, gratis me neteller ( har pengar ett par timmar senare) neteller tar en dollar om du vill ha dem till bankkonto sen

 

3 testa och se om du grejar signa http://www.neteller.com ;)

 

/Jimmy (som nästan börjar gilla de nya weaktighta multipoker)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne på Party igår och blev lite förvånad av att det inte märks på trafiken att MP, Eurobet m.fl. är borta. Det var 48 000 spelare där då jag var inne igår kväll.

 

Till det positiva med den nya partyklienten är att det numer finns micronivåer, vilket kan vara bra för de som försöka bygga rulle från små nivåer, ner till 5NL och 0,2/0,4 FL.

 

En annan aspekt av det hela torde vara att det inte längre bör finnas några formella hinder mot att ha konton både på ex.vis Party och Multi, då man inte längre tillhör samma nätverk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte dem som klagar på Party. De stora skurkarna i denna soppa tycker jag är skinsen, som försöker mörka vad som hänt. De borde naturligtvis ha gått ut för längesen och berättat vad som skulle hända. Jämför med hur Prima och Expekt har skött den affären. Där kom informationen ut flera månader i förväg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite snack om Empire. Nån som har haft problem med utbetalningar där? Är sugen på "Max100" bonusen på 5x..

 

Reaload? (oj va detta borde skrivas i annan tråd)

 

Bonusen är ju inte det primära i inlägget, utan om nån haft problem med uttag från Empire. Tycker att det hittills varit ganska mycket snack om problem med uttag och liknande oro tidigare i tråden. Men isf ska väl inlägget till Empiretråden kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte dem som klagar på Party. De stora skurkarna i denna soppa tycker jag är skinsen, som försöker mörka vad som hänt. De borde naturligtvis ha gått ut för längesen och berättat vad som skulle hända. Jämför med hur Prima och Expekt har skött den affären. Där kom informationen ut flera månader i förväg.

Ja, det kanske man kan tycka men hade det egentligen spelat nån roll för oss så länge vi får våra pengar? Antagligen hade det ju bara inneburit att folk slutat spela på skinsen långt tidigare och jag förstår inte riktigt vad som skulle varit bättre med det.

 

Visst, det är dålig stil att inte ens låtsas om det nu i efterhand men är det nån som kommer att bli ekonomiskt lidande av det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne på Party igår och blev lite förvånad av att det inte märks på trafiken att MP, Eurobet m.fl. är borta. Det var 48 000 spelare där då jag var inne igår kväll.

 

Till det positiva med den nya partyklienten är att det numer finns micronivåer, vilket kan vara bra för de som försöka bygga rulle från små nivåer, ner till 5NL och 0,2/0,4 FL.

 

En annan aspekt av det hela torde vara att det inte längre bör finnas några formella hinder mot att ha konton både på ex.vis Party och Multi, då man inte längre tillhör samma nätverk.

 

Smålimitarna(5NL och 02/04 FL), gäller det inte bara på beginner-borden som man bara har tillgång till de första 45 dagarna? :?:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne på Party igår och blev lite förvånad av att det inte märks på trafiken att MP, Eurobet m.fl. är borta. Det var 48 000 spelare där då jag var inne igår kväll.

 

Till det positiva med den nya partyklienten är att det numer finns micronivåer, vilket kan vara bra för de som försöka bygga rulle från små nivåer, ner till 5NL och 0,2/0,4 FL.

 

En annan aspekt av det hela torde vara att det inte längre bör finnas några formella hinder mot att ha konton både på ex.vis Party och Multi, då man inte längre tillhör samma nätverk.

 

Smålimitarna(5NL och 02/04 FL), gäller det inte bara på beginner-borden som man bara har tillgång till de första 45 dagarna? :?:

 

aha, det är mycket möjligt, har inte försökt spela där själv men såg att de fanns i listan. Tycker att det borde vara permanent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De enda detta i praktiken drabbar är spelare med rakeback eller de som spelar fler än 10 bord.

 

För oss med rakeback är det katastrof! Om man fyrtablar 5/10 FL eller högre förlorar man 20-30$ i TIMMEN när man inte kan ha rakeback.

Fast det verkar finnas möjlighet till rakeback även på party men det är lite tidigt att säga hur enkelt det är att fixa.

 

Sry QoS för rakeback-snack :)

 

Ang. party som sida så har jag efter 1 års spelande till och från bara positiva intryck om man bortser från supporten som enbart består av inklistrade standardsvar. Fast den har jag inte behövt ha så mycket kontakt med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...