Gå till innehåll

Stora förändringar på Party-nätet!


Ekenstar

Recommended Posts

Endel trevliga och otrevliga förändringar efter uppstarten:

 

*På party kan man nu köra 8 bord samtidigt (bara 4 på de övriga skinnen)

 

*Party har sina egna bord och de andra skinnen delar på sina bord med varandra

 

*Nya highstakes FL bord, 50/100 och 100/200 med maxrake på 5 dollar :shock:

 

*Fisken kan spela bort sina pengar på blackjack istället för att spela bort dom vid pokerborden (Endast party)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 339
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Endel trevliga och otrevliga förändringar efter uppstarten:

 

*På party kan man nu köra 8 bord samtidigt (bara 4 på de övriga skinnen)

 

*Party har sina egna bord och de andra skinnen delar på sina bord med varandra

 

*Nya highstakes FL bord, 50/100 och 100/200 med maxrake på 5 dollar :shock:

 

*Fisken kan spela bort sina pengar på blackjack istället för att spela bort dom vid pokerborden (Endast party)

 

Jag kan inte se några listor med alla bord och blir helt jävla galen! Uhm, 50/100 och 100/200 har väl party haft ett bra tag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte bara party som haft så höga FL bord förut?

 

Att dom inte har samma bord är för jävligt. Har Clearat rätt mycket av multis bonus på FL omaha8 bord, spelat fyra bord simultant. Men nu har dom bara ett fullt bord igång där och ett med 5 spelare. Party har 20 sådana bord igång :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte igång fyra bord på Eurobet för ett tag sedan (7 000 spelare påloggade) och åtta bord på Party (29 000 påloggade) och det är ju inte samma bord.

 

På de fyra Eurobetborden ligger VP$IP-snittet på 19-21% och fyra av de åtta Partyborden ligger på över 30%. De andra fyra på 19-26%.

 

Det här kan inte vara bra. Många sämre spelare hos Party och de bättre med rakebackdeal på Eurobet eller Empire.

 

Varför gör de så här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte igång fyra bord på Eurobet för ett tag sedan (7 000 spelare påloggade) och åtta bord på Party (29 000 påloggade) och det är ju inte samma bord.

 

På de fyra Eurobetborden ligger VP$IP-snittet på 19-21% och fyra av de åtta Partyborden ligger på över 30%. De andra fyra på 19-26%.

 

Det här kan inte vara bra. Många sämre spelare hos Party och de bättre med rakebackdeal på Eurobet eller Empire.

 

Varför gör de så här?

 

Det känns ändå ganska mycket som att du svarar på din egen fråga i det där inlägget ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta suger något så otroligt. Man kan betta färg på floppen och spela blackjack hur lätt-tillgängligt som helst. Inte bara det att i princip all fisk försvinner från multi + andra skins, fiskarna som finns på party kommer spela upp det på blackjack eller "gissa floppen" spel.

 

Sjukt dåligt för pokern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte igång fyra bord på Eurobet för ett tag sedan (7 000 spelare påloggade) och åtta bord på Party (29 000 påloggade) och det är ju inte samma bord.

 

På de fyra Eurobetborden ligger VP$IP-snittet på 19-21% och fyra av de åtta Partyborden ligger på över 30%. De andra fyra på 19-26%.

 

Det här kan inte vara bra. Många sämre spelare hos Party och de bättre med rakebackdeal på Eurobet eller Empire.

 

Varför gör de så här?

 

Det känns ändå ganska mycket som att du svarar på din egen fråga i det där inlägget ;)

 

Jo, jag gör väl det. Jag är frustrerad över att jag kommer hem efter en misslyckad vm-kvalmatch (som kanske funakr rätt bra ändå tack vare de andra lagens resultat) för att lira lite och så ser det bedrövligt ut på Eurobet. När jag sen undersöker det hela så får jag reda på allt det här.

 

Det är väl bara att flytta över pengarna till Party antar jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl bara att flytta över pengarna till Party antar jag...

 

ASAP

 

Första bordet jag slog upp på prophecy visade 7 av 10 med 40% eller bättre ITM!!!

 

:evil:

 

Kan nog vara ett par bra dagar...eh, timmar...framöver på party

 

 

*tråkigt bara att eurobets cashier inte är helt frisk :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lite frågor jag borde ställa till EB's kundtjänst egentligen men orkar inte krångla.

 

1. Har Party payout till svenska bankkonton eller till kreditkortet man satte in pengarna med? (Som Eurobet har)

 

2. Kan man ta ut ca 20 000$ på ett uttag till ett svenskt Visa?

 

3. Vart kommer alla party skins lirare (dvs ni som lirar på multi, eurobet etc) att lira nu då? Tips någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjälp, jag inser bara mer och mer hur kasst detta är för bra spelare. Partypoker har ju inte bara flest spelare, utan även SÄMST. Det som kan va LITE bra är väl att konkurransen ökar. Pokerstars hade nästan 10k fler inloggade än Partypoker för en stund sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lite frågor jag borde ställa till EB's kundtjänst egentligen men orkar inte krångla.

 

1. Har Party payout till svenska bankkonton eller till kreditkortet man satte in pengarna med? (Som Eurobet har)

 

2. Kan man ta ut ca 20 000$ på ett uttag till ett svenskt Visa?

 

3. Vart kommer alla party skins lirare (dvs ni som lirar på multi, eurobet etc) att lira nu då? Tips någon?

 

1. De har till VISA iaf.

 

2. Ja det är jag rätt säker på.

 

3. Party, inget snack om saken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol! Har väldigt svårt att tro att dem skulle gå isär. Är rätt så säker på att det blivit ett teknisk misstag. Tror ni att ett börsnoterat företag plötsligt bestämmer sig för att göra sig av med sina sammarbetspartner utan att tala om det för sina aktieägare?! LOL

 

Detta har diskuterats på 2+2 forum. Och det verkar konstigt, men det som händer just nu, händer ju. Visst kan det va så att det tar några timmar innan resten av skinsen uppdaterar, men dom borde väl göra det snart isåfall. Dom borde redan ha gjort det...

 

Nej, jag tror alla faktiskt att vi har rätt att vara oroliga. Party är störst och kommer alltid ha störst fisk-stimm av alla sidor. På detta sätt får dom bort rakeback-spelare och bonusjagare, samtidigt som dom inför 8-table support för att visa att vi är välkommna att ta pengarna från deras fiskar - dock utan rakeback.

 

Usch, en otroligt mörk dag för onlinepokern... eller mörk natt kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...