Gå till innehåll

Stora förändringar på Party-nätet!


Ekenstar

Recommended Posts

De överflödiga går ihop i nytt nätverk?

Någon som vet om det skulle vara en möjlig lösning för dom skins som strandsattes igår/inatt ? Eller finns det restriktioner från Partys sida på en sådan verksamhet?

 

Spelade MP imorse med under 4000 användare, hua !! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 339
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jäkla vilken grej, här går man och lägger sig i tron om att allt är som vanligt och vaknar upp till en helt ny pokervärld! :)

 

Det betyder ju helt klart att vi måste skaffa lite schyssta POKERFORUM.nu bonusar och goodies från det "nya och lite mer evil for world domination" PartyPoker! ;)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som förstår vad party har att vinna på detta? Dom tappar ju trots allt många spelare som också betalade rake även om party bara fick hälften av deras rake. Nu har skinsen säkert kontrakt som gör att dom kommer att ligga kvar på partys gamla server ett tag. Men jag antar att om dom överlever kommer dom att flytta till en annan server snarast.

Att nya spelare kommer att signa på party kan jag tänka mig men är det tillräckligt?

 

Börsnoterade företag kan man inte lita på... Titta på Volvo. Dom går jättebra men tänker minska sin personal med 1500 för att tjäna mer.

 

Lägg ner börsen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huuu vilken kalldusch. :( Kvarvarande skins lär ju i bästa fall bli som cryptonätet om de inte ansluter sig till nåt annat nät och att spela på party utan rakeback tar emot väääääldigt mycket. Har rätt mycket pengar på Empire och Eurobet också. Eurobet är nog ingen fara, men Empiresaldot känns inte helt stabilt just nu.

 

Pokerstarsledningen sitter nog och myser just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som förstår vad party har att vinna på detta?

 

Dels lär dom ju fortfarande få en ganska bra bit av kakan från de andra skinsen för att do mska få ligga kvar på den gamla plattformen och dels kommer dom genom att stänga ute de andra skinsen från de mer fisktäta borden locka tillbaka ett antal multi-tablare som lämnade Party för Eurobet/Pokernow/...-rakeback innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som förstår vad party har att vinna på detta?

 

Dels lär dom ju fortfarande få en ganska bra bit av kakan från de andra skinsen för att do mska få ligga kvar på den gamla plattformen och dels kommer dom genom att stänga ute de andra skinsen från de mer fisktäta borden locka tillbaka ett antal multi-tablare som lämnade Party för Eurobet/Pokernow/...-rakeback innan.

 

Finns en sak till.

När man vinner en hand, så får skinsidan raken (eller en del av den) och Party får resten.

 

Överlag så tror jag att skinspelarna är bättre och vinner mer.

Dvs Party förlorar raken till skinsen.

 

Nu när skinsen inte är med får Party all rake själva.

Och eftersom Party har ca 5-10(?) ggr så stor spelarbas som skinsen så vinner de på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3228 players on 503 tables...."gamla" pp-nätet...kl 11:38 svensk tid, en SÖNDAG. Jag mår dåligt.

 

Någon som har en superbra lösning på problemet?

Fortsätta spela mot enbart bra motstånd på typ 3 fulla bord och behålla sin RB, eller byta till "det nya" PP-nätet, förlora sin RB, betala lika mycket i rake, men få ha kvar de sämre spelarna?

 

snyft

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3228 players on 503 tables...."gamla" pp-nätet...kl 11:38 svensk tid, en SÖNDAG. Jag mår dåligt.

 

Någon som har en superbra lösning på problemet?

Fortsätta spela mot enbart bra motstånd på typ 3 fulla bord och behålla sin RB, eller byta till "det nya" PP-nätet, förlora sin RB, betala lika mycket i rake, men få ha kvar de sämre spelarna?

 

snyft

 

Tror att du själv vet svaret.

Svårt att få rakeback när man inte vinner (iaf inte lika ofta).

 

Loose-agressive-agressive verkar ha försvunnit helt nu...

Oftast var det ju amerikanare som spelade supergalet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som hade planerat att cleara alla bonusar på multipoker den här månaden. Men nu efter den här förändringen ser det omöjligt ut.

 

Kommer spela lös den 300$ som jag påbörjat sen kommer jag flytta mitt spel till Party. Skeppade över en summa för någon timme sen till Partypoker och antar att detta är där jag kommer få spela ett tag framöver. Känns dock surt att se alla dollars som åker i rake utan att man får nått för det.

 

Det enda jag hoppas, det är att Eurobet, empire, multipoker vågar satsa på att locka dit spelare. Och att det därmed kan finnas ett värde i att spela hos dom. Men nu... Nej, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3228 players on 503 tables...."gamla" pp-nätet...kl 11:38 svensk tid, en SÖNDAG. Jag mår dåligt.

 

Någon som har en superbra lösning på problemet?

Fortsätta spela mot enbart bra motstånd på typ 3 fulla bord och behålla sin RB, eller byta till "det nya" PP-nätet, förlora sin RB, betala lika mycket i rake, men få ha kvar de sämre spelarna?

 

snyft

 

Tror att du själv vet svaret.

Svårt att få rakeback när man inte vinner (iaf inte lika ofta).

 

Loose-agressive-agressive verkar ha försvunnit helt nu...

Oftast var det ju amerikanare som spelade supergalet.

 

OT, men min win-rate har ju ingenting med rakeback att göra. Jag får x% av min del av den betalade raken i händerna jag spelar, oavsett om jag vinner eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mår illa.

 

3 händer efter varandra.

 

KK raise 3BB

Alla foldar

 

AK raise 3BB

Alla foldar

 

AK raise 3BB

BB callar

 

Det är tightare än Marcoolios rapp ju!!! :D

VPIP 18%

PFR: 5%

Så ser ungefär ett vanligt bord på skinsen nu på NL25.

Då vill jag inte veta hur det är på högre borden.

Jag clearar bonusen och ser aldrig tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rent hypotetiskt, om resternade skins halverar rejken, tror ni folk kommer fly över från party då?

Nej tyvärr. På party är det mycket mer fisk o dom bryr sig inte om raken ändå. De skulle kanske kunna få över de mer medvetna (och då ofta vinnande) spelarna...men dom vill man ju personligen inte se för många av...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eurobet har fryst alla konton!

Man kan spela, men inte casha ut.

 

We would like to inform you that unfortunately, last night technical problems were encountered with the cashier and transfering money to and from poker.

Due to this the cashier has been disabled for all poker transactions until Monday when the poker provider hopes to have resolved and cleared the problem.

We apologise for the inconvenience caused.

Please be advised furthermore, that we do not have sufficient information as yet with regards to the changes on the poker software.

 

Kind regards,

Giusy

eurobet Customer Services

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...