Gå till innehåll

Stora förändringar på Party-nätet!


Ekenstar

Recommended Posts

  • Svars 339
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

förresten, någon som har analyserat side-betsen än? finns det något EV+?

Ja det är analyserat, och nej det går inte att få +EV.

 

Om du vet samtliga kort runt bordet, hur ofta får du +EV då?

 

Du vet inga kort, bettet görs innan några kort delas ut.

 

Görs det innan spelarna fått sina kort alltså? För annars kan folk ju samarbeta och betta massor när tillräckligt många kort av en färg är i deras händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl bara att flytta över pengarna till Party antar jag...

 

ASAP

 

Första bordet jag slog upp på prophecy visade 7 av 10 med 40% eller bättre ITM!!!

 

:evil:

 

Kan nog vara ett par bra dagar...eh, timmar...framöver på party

 

 

*tråkigt bara att eurobets cashier inte är helt frisk :(

 

Vad är prophecy? Finns det alltså någon site där man kan kolla VPiP$ för bord på de olika pokersiterna? Isf kan du vara snäll att posta länken? =)

 

Och btw, så var jag inne o kikade lite på partypoker nu och avg potten är mkt högre än vanligt och så var jag inne o kikade på ett NL 400 bord för att se kvaliteten på spelarna lite.

Detta var första handen jag fick se:

Limp UTG, fold till CO som raisar till 5xBB (20$). Fold till UTG som synar.

 

Flop: A84 rainbow, check, check.

Turn: A, UTG check, CO Bet 35$, UTG call

River: 7 i oväsentlig färg., UTG check, CO bet 50$, UTG synar på brädan: A84A7.

 

UTGs hand: KJo, CO hand: 93o :?

 

Detta säger en hel del om vart fisken finns tror jag, och detta var ändå ett 400 NL bord :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist att Party kastat ut skinnsen... jobbigt att gå miste om alla amerikanska fiskar. Inte alls lika kul att vara kvar på Eurobet nu. Är ju helt tomt på multiturneringar redan och nu när det knappt går att hitta bra bord längre... :cry:

 

Är väl bara att casha ut och köra Party utan rakeback.

 

MEN... finns det någon bra rakeback-deal på PokerStars? Är väl dom som blir störst nu förstås. Vore inte fel att spela där och få bra med rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ingen som helst anledning att oroa sig över pengarna på Coral/Eurobet. Coral är ett mycket stort företag med 1200 "betting shops" i Storbrittanien. Det är knappast så att koncernen står och faller med pokern, sportsbettingverksamheten har funnits i urminnes tider och genererar fortfarande bra pengar...

 

Jämför med Unibet innan de hade poker. Unibet är en liten aktör jämfört med Coral. Var ni som spelade på Sportsbetting oroliga för en Unibetkonkurs när Unibet inte hade poker? Nej trodde väl inte det....

 

Jag kommer fortsätta spela på både Eurobet och PartyPoker. Andelen fiskar balanseras nog trots allt relativt fort...

 

Mvh,

Legato, moderator http://www.wsop.info/se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker hela denna soppa är väldigt märklig. Hur kan dom bara stänga ner sajten en lördagkväll och säga att dom skall starta om serverna för att sedan när det fungerar igen vara helt förändrat, det var ju lixom inget som skedde helt oplanerat så att säga. Varför går inte någon av skinsen ut med information om det hela? Vad jag sett så är det bara Party som har kommenterat det hela ännu.

 

Vad är Skinsens taktik, vem kommer vilja spela kvar där? Hur skall dom tackla att dom (troligen) kommer tappa en hel del spelare och dessutom kommer få mycket svårare att rekrytera nya spelare då dom inte längre kan profiliera sig som "världens största pokerrum".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående uttagsproblem från Eurobet så fick jag detta svar av supporten. Intressant att deras "tekniska problem" uppstod samtidigt som Partys utflyttning....... :roll:

 

Dear XXXX,

We would like to inform you that unfortunately, last night technical problems were encountered with the cashier and transfering money to and from poker.

Due to this the cashier has been disabled for all poker transactions until Monday when the poker provider hopes to have resolved and cleared the problem.

We apologise for the inconvenience caused.

 

Kind regards,

Giusy

Eurobet Customer Services

 

Jag tror inte heller att det kommer att bli några problem att få ut pengarna om man vill det men man får ändå känslan av hela den här grejen inte har varit så genomtänkt..... :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...