GBSkaning Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Jag fick ett lite annat svar, lite mer positiv som jag tolkar att det finns en liten liten möjlighet att dom ändrar tiden om tillräckligt många mailar in och säger sina synpunkter. Thank you very much for taking the time to share your thoughts with us. We have forwarded your comments to our Management Team who will decide on the best course of action. However, I would like to inform you that for this time, you are required to play at 21.00 hours EST on 11th of December, 2005. Så mitt tips är att alla som vill vara med, och som tycker tiden är lite jobbig. Maila och säg det. Om dom får ett par hundra mail om att tiden är knepig, så kan dom ändra den! /A Citera
Willy_Wonka Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 weo, tiden är ändrad \o/ bra jobbat! Citera
Zamora25 Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 stod en fet annons i aftonbladet (papperstidningne) igår att det är freeroll och då var det iaf 21:00 svensk tid, Citera
kammenbert Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 frirullen på $50.000 börjar kl. 21. Jag lovar Citera
gocii Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Hur reggar man sig då? Måste man göra en deposit ??? Citera
martenmania Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 frirullen på $50.000 börjar kl. 21. Jag lovar Yup, nu är tiden ändrad. Tyvärr... Citera
gocii Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Kan inte nån besvara min fråga? Måste man göra en deposit eller? Hur reggar man sig ? Som det ser ut nu så skulle man kanske tjäna på att vara med (i skrivande stund 504 reggade) ... Citera
Cyntax Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Irriterande att svenskar bosatta utomlands inte kan vara med Citera
Ceritus Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Vackert att tiden ändrades, nu kanske man orkar upp på måndag morgon Dock så lär väl det bli fler spelare som kommer att slåss om första platsen Citera
hajen Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Kan inte nån besvara min fråga? Måste man göra en deposit eller? Hur reggar man sig ? Som det ser ut nu så skulle man kanske tjäna på att vara med (i skrivande stund 504 reggade) ... ja tror detta. Har alltid haft pengar på kontot så jag är inte säkert. I sådant fall. Det är ju bara att öppna konto och gå i n oc´h kolla om det går i annat fall. Citera
MrZingo Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Kan inte nån besvara min fråga? Måste man göra en deposit eller? Hur reggar man sig ? Som det ser ut nu så skulle man kanske tjäna på att vara med (i skrivande stund 504 reggade) ... Ja det är ett absolut krav att man gör en deposit innan Citera
MoneyMaker Postad 11 December , 2005 Rapport Postad 11 December , 2005 vilka spelsidor har mest freerolls? jag skulle gärna vilja ha tips om nån bra sida där man bara kan sätta sig ner och spela en gratisturnering (de finns väll sånna ) Tacksam för svar. Citera
Komodo Postad 11 December , 2005 Rapport Postad 11 December , 2005 Först vill jag säga att tråden är ologiskt placerad. Den borde ligga klistrad under turneringar eftersom det är där man börja leta först. Sen: Freerullen på empire som finns på startsidan, är den till för alla eller måste man precis som på party eller multi göra en deposit först? MVH Citera
Ceritus Postad 11 December , 2005 Rapport Postad 11 December , 2005 Prima nätverket brukar köra ett par per dag, dock väldigt många deltagre. Absolute poker brukar göra en varje timme tror jag. Oftast 1500-2000 deltagare och $10 i första pris Citera
kammenbert Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Smygreklam: kanske köra ett alternativt SM på Partys $50.000 frirulle den 30:e? Bara för svenskar. Citera
rakoon Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Hur lång tid kan man tänka sig att nordicbets freerulle tar den 26 jan. max 12000 deltagare vad jag förstår. /rakoon Citera
stitchio Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Frirullen på party är idag klockan 2000, med PPM V package som pris till ettan. Någon som vet var det är kanske? *hoppas på bilar eller kryssning* Citera
Rette Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Frirullen på party är idag klockan 2000, med PPM V package som pris till ettan. Någon som vet var det är kanske? *hoppas på bilar eller kryssning* Vart hittar du den infon? Citera
MrZingo Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Frirullen på party är idag klockan 2000, med PPM V package som pris till ettan. Någon som vet var det är kanske? *hoppas på bilar eller kryssning* PPM V Partypoker million Åka på kryssning och spela poker...skittråkigt..anmäl dig inte! Citera
perfo Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Vart hittar du den infon? ".....be onboard the world-famous PartyPoker.com Million cruise, part of the World Poker Tour. The MS Westerdam sets sail from Fort Lauderdale on March 12, 2006, docking in Jamaica and the Cayman Islands before returning on March 19, 2006." http://www.partypoker.com Nej, detta kan inte vara något att ha... Jag skall inte anmäla mig! Citera
Nickedi Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Prima nätverket brukar köra ett par per dag, dock väldigt många deltagre.Absolute poker brukar göra en varje timme tror jag. Oftast 1500-2000 deltagare och $10 i första pris Varje halvtimme t.om. Citera
tertep Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Någon som fått något pokerset av Partypoker efter deras första sverige-freeroll? Var ju en del snack om att topp500 skulle få det. Själv kom jag 300-något men har inte sett röken av ett. Citera
chievo85 Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 samma sak här har inte heller hört något om något pokerset som man skulle få! nån som sittter inne på ett bra svar? Citera
Recommended Posts