Gå till innehåll

Allt om Frirullar!


QoS

Recommended Posts

Jag fick ett lite annat svar, lite mer positiv som jag tolkar att det finns en liten liten möjlighet att dom ändrar tiden om tillräckligt många mailar in och säger sina synpunkter.

 

Thank you very much for taking the time to share your thoughts with us.

 

We have forwarded your comments to our Management Team who will decide on the best course of action.

 

However, I would like to inform you that for this time, you are required to play at 21.00 hours EST on 11th of December, 2005.

 

Så mitt tips är att alla som vill vara med, och som tycker tiden är lite jobbig. Maila och säg det. Om dom får ett par hundra mail om att tiden är knepig, så kan dom ändra den!

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan inte nån besvara min fråga? Måste man göra en deposit eller? Hur reggar man sig ? Som det ser ut nu så skulle man kanske tjäna på att vara med (i skrivande stund 504 reggade) ...

 

 

ja tror detta. Har alltid haft pengar på kontot så jag är inte säkert. I sådant fall. Det är ju bara att öppna konto och gå i n oc´h kolla om det går i annat fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först vill jag säga att tråden är ologiskt placerad. Den borde ligga klistrad under turneringar eftersom det är där man börja leta först.

 

Sen: Freerullen på empire som finns på startsidan, är den till för alla eller måste man precis som på party eller multi göra en deposit först?

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

 

Vart hittar du den infon?

 

 

".....be onboard the world-famous PartyPoker.com Million cruise, part of the World Poker Tour. The MS Westerdam sets sail from Fort Lauderdale on March 12, 2006, docking in Jamaica and the Cayman Islands before returning on March 19, 2006." http://www.partypoker.com

 

Nej, detta kan inte vara något att ha... Jag skall inte anmäla mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...