Gå till innehåll

Allt om Frirullar!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilken är den bästa hemsidan för freerolls? Alltså där som har med flest freerolls? Har hittat freeroll-tracker.com den verkar vara väldigt bra, eller?

 

PokerChamps är en trevlig sida med freerolls varje timme hela dagen (notera att jag säger dagen. ca 9-21 är jag säker på. sedan är det var annan timme eller något) där vinner jag en dollar någon gång ibland och kommit till finalbordet en gång. Riktigt kul faktiskt. Där vinner 28 pris.

1. 5 dollar

2. 3 dollar

3-28. 1 dollar

 

Det tycker jag ialla fall är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Var en nyhet på poker.se för ett tag sen om en svensk sida som körde gratisturneringar som man kunde vinna prylar i. Kommer tyvärr inte ihåg adressen och nyheten verkar inte längre gå att läsa. Någon som har adressen?

 

Såg också denna. Ingen som har adressen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Nu kan även svenskar fira 17 maj!

På onsdag firas "syttende mai" i Norge - och hos NordicBet. Vi slår till med en freeroll med fina 17.000 dollar i potten. Och svenskar är varmt välkomna att grabba åt sig av pengarna!

 

Gratisturneringen "Norwegian National Day" hittas i pokerrummet under "Multi-Table Tournaments" och "Freeroll". Turneringen startar kl 21 och registreringen öppnar två timmar innan.

 

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kan även svenskar fira 17 maj!

På onsdag firas "syttende mai" i Norge - och hos NordicBet. Vi slår till med en freeroll med fina 17.000 dollar i potten. Och svenskar är varmt välkomna att grabba åt sig av pengarna!

 

Gratisturneringen "Norwegian National Day" hittas i pokerrummet under "Multi-Table Tournaments" och "Freeroll". Turneringen startar kl 21 och registreringen öppnar två timmar innan.

 

 

Peter

 

Nej men var du tvungen att berätta det, jag hade redan ställt in mig på att vinna den, nu blir det ju en massa lösa PF-spelare som kommer sabba för mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kan även svenskar fira 17 maj!

På onsdag firas "syttende mai" i Norge - och hos NordicBet. Vi slår till med en freeroll med fina 17.000 dollar i potten. Och svenskar är varmt välkomna att grabba åt sig av pengarna!

 

Gratisturneringen "Norwegian National Day" hittas i pokerrummet under "Multi-Table Tournaments" och "Freeroll". Turneringen startar kl 21 och registreringen öppnar två timmar innan.

 

 

Peter

 

Nej men var du tvungen att berätta det, jag hade redan ställt in mig på att vinna den, nu blir det ju en massa lösa PF-spelare som kommer sabba för mig ;)

 

 

Förlåt, jag ska vara tyst nästa gång ! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det några vettiga frirullar alls egentligen?

 

jag menar vad är poängen att slåss med 1000-12000 andra personer om 100-500 dollar?

 

trodde Pokerstars skulle ha några bra freerolls men deras är ju sämst av alla...

 

varken Betsson, Partypoker eller Prima har heller något vettigt...så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kl. 2100 svensk tid har partypoker.com en turnering för enbart svenskar med $50.000 i potten.

den finns i lobbyn under 03.00, men det är amerikansk tid, 2100 svensk tid är det som gäller.

 

 

måste man spelat raked hands eller ha ett real-money-account?

 

går denna fortfarande?

 

hur mycket är förstapris och hur många tävlande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Någon som lirar Nordicbets 3500$ freerolls som går varje dag dennna vecka nu? För er som inte vet så börjar dom 19:00 svensk tid.

:heart:

 

dman var man tungen att ha real moneyb account där då?

 

 

finns det inga bra frirullar på G med iaf 1000dollar i förstapris?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det inga sajter som har lite vettiga freerolls?

 

tex partypoker, 10000 reggade, top 10 paid. helt meningslöst ju.

 

om de ändå ska ha freerolls kan de inte ge dem lite värde.

 

tex 2000 max. top 200 paid och att 100-200 får typ 2 dollar och förstapris 200dollar kanske. inte mycket mer pengar för sajten men iaf något för de som spelar.

 

som det är nu är ju alla frirullar slöseri med tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...