QoS Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Allt om Frirullar! Sen en tid tillbaks så finns det en ny fin-fin funktion på forumet - under pokerturneringar så har vi en listning på olika frirullar på nätet - läs mer! Hittar du någon kul frirulle så lägg gärna upp den där - vi har lagt upp de oftast förekommande dagliga frirullarna, men kan inte hålla koll på alla "specialare". Krav för att få kallas frirulle är att den är fri från exempelvis rakekrav - alltså vi tillåter exempelvis 1 rakad hand som krav, eller "enbart nya spelare", men exempelvis inte Primas frirullar som kräver 100 rakade händer. Om ni vill lägga till er egenhittade frirulle men inte hittar sajten i valmenyn, så skicka ett PM! Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
molay Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Tis/tors 17:30 Parbet $1500 Inga krav, öppen för alla existerar tydligen inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 26 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2005 molay, tack för att du såg det. Tar bort dom! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Qos vill oxå vara duktig så: Ladbrokes $200 kl 16.00 finns inte längre har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swisch Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Empire har 500 dollar turbo frirulle 06.00 och 21.00 varje dag. Registreringen öppnar 30min innan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krille28 Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Finns en 2000 dollar frirulle på eurolinx kl 23. tillhör tain nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jolo Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Vilka har egentligen bäst o mest frirullar (generellt)?? Jag vill ju inte ladda ner en massa olika klienter bara för att komma åt nån lock-turnering här och där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
banzai3030 Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Vilka har egentligen bäst o mest frirullar (generellt)?? Jag vill ju inte ladda ner en massa olika klienter bara för att komma åt nån lock-turnering här och där... Prima har freerolls med $1000 i potten och cirka 12000 deltagare klockan 19 varje dag utan några krav på rejkade händer, sen några ytterligare med krav på rejkade händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
druvat Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 vart hittar man koderna till freerollsen på nordicbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
druvat Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Finns en 3500 dollar frirulle på parbet kl 20.00 3500 platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jolo Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Kräver parbet kod eller raked hands till ssina stora frirullar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spiritedaway Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Fråga: Räcker det med att vara registrerad användare på ett nätverk för att få spela? Eller måste man ha pengar på sitt konto? Annars tycker jag det är väldigt generöst av pokersiterna att erbjuda pengaspel gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Fråga:Räcker det med att vara registrerad användare på ett nätverk för att få spela? Eller måste man ha pengar på sitt konto? Annars tycker jag det är väldigt generöst av pokersiterna att erbjuda pengaspel gratis. Man behöver inte ha pengar på kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Om ni kollar in på everest poker har dom börjat med någon som liknar pokerchamps freerollsen. Går typ 3-4 varje dag. Och det man kan vinna är 30$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 everestpoker har freerolls sng. med 0,1$ o potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kammenbert Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 kl. 2100 svensk tid har partypoker.com en turnering för enbart svenskar med $50.000 i potten. den finns i lobbyn under 03.00, men det är amerikansk tid, 2100 svensk tid är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 den finns i lobbyn under 03.00, men det är amerikansk tid, 2100 svensk tid är det som gäller. Är det inte tvärt om: den finns i lobbyn under 21.00, men det är amerikansk tid, 0300 svensk tid är det som gäller. ????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Verka det inte väldigt dumt att han en frirulle 03.00. Lär bli skapligt övervärde, många anmälda men få spelande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lolle Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 För att inte glömma, det är ALLTID övervärde i freerolls Men riktigt trevlig sådan iaf, undrar hur många som kommer vara med lär inte finnas alltför många svenskar på partypoker som är uppe då som du säger om ens vet att denna freerollen existerar, jag är en av de iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 den finns i lobbyn under 03.00, men det är amerikansk tid, 2100 svensk tid är det som gäller. Är det inte tvärt om: den finns i lobbyn under 21.00, men det är amerikansk tid, 0300 svensk tid är det som gäller. ????? Eftersom de ligger 6h efter blir det tvärtom ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 För att inte glömma, det är ALLTID övervärde i freerolls Men riktigt trevlig sådan iaf, undrar hur många som kommer vara med lär inte finnas alltför många svenskar på partypoker som är uppe då som du säger om ens vet att denna freerollen existerar, jag är en av de iaf! Hehe, du har rätt i det där med övervärde, men detta blir något ut över de vanliga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 fick detta svar angående partypokers freeroll. Jag frågade om varför starttiden var så konstig för oss svenskar. Thank you for contacting us. We understand your concern however we will not be able to make any changes as we have players from all over the world. The tournament is designed in such way that we will not be able to make any changes. We have forwarded your comments to our Management Team who will decide on the best course of action. Your feedback is very important to us and helps us to continue to provide the ultimate online gaming experience to all our players. Thank you for choosing us as your online gaming site! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 fick detta svar angående partypokers freeroll. Jag frågade om varför starttiden var så konstig för oss svenskar. Thank you for contacting us. We understand your concern however we will not be able to make any changes as we have players from all over the world. The tournament is designed in such way that we will not be able to make any changes. Supporten klickar i "Jobbig kund som frågar nåt om turneringar" vips, så klistras det in ett standartsvar. Den som planerade turneringen är nog av den uppfattningen att USA är jordens centrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Jag tänker iaf vara vaken länge på söndag, snacka om att det lär bli grymt övervärde omd et enbart är för svenskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrBubbs Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Man måste göra en deposit på partypoker eller? Surt att mitt neteller krånglar isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts