Gå till innehåll

Allt om Frirullar!


QoS

Recommended Posts

Allt om Frirullar!

 

Sen en tid tillbaks så finns det en ny fin-fin funktion på forumet - under pokerturneringar så har vi en listning på olika frirullar på nätet - läs mer!

 

Hittar du någon kul frirulle så lägg gärna upp den där - vi har lagt upp de oftast förekommande dagliga frirullarna, men kan inte hålla koll på alla "specialare".

 

Krav för att få kallas frirulle är att den är fri från exempelvis rakekrav - alltså vi tillåter exempelvis 1 rakad hand som krav, eller "enbart nya spelare", men exempelvis inte Primas frirullar som kräver 100 rakade händer.

 

Om ni vill lägga till er egenhittade frirulle men inte hittar sajten i valmenyn, så skicka ett PM!

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Vilka har egentligen bäst o mest frirullar (generellt)?? Jag vill ju inte ladda ner en massa olika klienter bara för att komma åt nån lock-turnering här och där...

 

Prima har freerolls med $1000 i potten och cirka 12000 deltagare klockan 19 varje dag utan några krav på rejkade händer, sen några ytterligare med krav på rejkade händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

För att inte glömma, det är ALLTID övervärde i freerolls ;)

 

Men riktigt trevlig sådan iaf, undrar hur många som kommer vara med lär inte finnas alltför många svenskar på partypoker som är uppe då som du säger om ens vet att denna freerollen existerar, jag är en av de iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att inte glömma, det är ALLTID övervärde i freerolls ;)

 

Men riktigt trevlig sådan iaf, undrar hur många som kommer vara med lär inte finnas alltför många svenskar på partypoker som är uppe då som du säger om ens vet att denna freerollen existerar, jag är en av de iaf!

 

Hehe, du har rätt i det där med övervärde, men detta blir något ut över de vanliga 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick detta svar angående partypokers freeroll. Jag frågade om varför starttiden var så konstig för oss svenskar.

 

Thank you for contacting us.

 

We understand your concern however we will not be able to make any changes as we have players from all over the world. The tournament is designed in such way that we will not be able to make any changes.

 

We have forwarded your comments to our Management Team who will decide on the best course of action.

 

Your feedback is very important to us and helps us to continue to provide the ultimate online gaming experience to all our players.

 

Thank you for choosing us as your online gaming site!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick detta svar angående partypokers freeroll. Jag frågade om varför starttiden var så konstig för oss svenskar.

 

Thank you for contacting us.

 

We understand your concern however we will not be able to make any changes as we have players from all over the world. The tournament is designed in such way that we will not be able to make any changes.

 

Supporten klickar i "Jobbig kund som frågar nåt om turneringar" vips, så klistras det in ett standartsvar.

Den som planerade turneringen är nog av den uppfattningen att USA är jordens centrum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...