szenna15 Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan Reser en hel del i jobbet och spenderar därför alldeles för mycket tid på flygplatser, hotell och diverse vänthallar. En normal människa hade väl läst en bok, lärt sig ett språk eller gjort något annat konstruktivt. Själv tänkte jag börja spela poker igen. Har knappt spelat något nämnvärt på 3 år, vilket givetvis gör det här projektet ännu mer genomtänkt. Men reglerna är väl ungefär desamma fortfarande och folk verkar fortsatt gilla att ge bort pengar, så hur svårt kan det vara? Har dessutom fått för mig att jag behöver en Longines HydroConquest för runt 30 000 kr. Behöver är kanske ett starkt ord, men det är viktigt att ha mål här i livet, även om de är fullständigt meningslösa. Skulle kunna köpa den direkt, men varför använda sina egna pengar när man kan försöka ta andras? Särskilt när man är ringrostig och förmodligen överskattar sin egen förmåga något alldeles enormt. Så här föddes YouPay4Longines. Tanken är att försöka spela ihop 25-30 lax under all dötid på resorna. Kommer uppdatera lite sporadiskt med resultat, tveksamma beslut och kreativa bortförklaringar när det går åt helvete. I bästa fall blir det en schweizisk klocka. I värsta fall har jag finansierat någon annans semester och fått en dyr påminnelse om varför jag slutade spela. Tack på förhand för era donationer. 2 Citera
Recommended Posts